2013-10-09, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
Vad är det ni inte förstår?

Detta är inte en aktie som ni skall sitta och "f5´a" stup i kvarten utan skall ses som en långtidsinvestering på ett par år minst. Ser heller inte hur folk som suttit i 1-2 månader med kapital inne börjar grina för att det går ner lite.

Problemet är när det inte fungerar som man säger att det skall fungera. Man säger att man drar förluster ett par gånger om året och efter man konstaterat att det inte är så det fungerar fortsätter man att säga att det är så förluster registreras och att avikelsen var ett misstag.

Man säger att lånen stoppas när man gör överföringar mellan marknader men i verkligheten görs det inte utan man "förlorar" massor av intjänad ränta om man vill flytta pengar.

Jag tycker det är utmärkt att man löpande drar förluster eftersom det ger en bättre koll och mer med verkligheten överstämmande men jag blir extremt irriterad när man säger att systemet skall fungera på ett sätt och sen gör det inte det.
Trustbuddy hanterar våra pengar och de gör de får de göra därför att de har vårt förtroende missbruka inte det...

Sköt informationen, låt inte felaktig information ligga på hemsidan och svara på mail som skickas till er så är allt bra för min del
Citera
2013-10-09, 13:52
Medlem
Hej Repus

Det stämmer att det fungerar nu.

Vi har haft enstaka fall där överföringen gått igenom även fast man begärt att vänta, men dom ärenden har vi löst tillsammans med kunden och kommit fram till lösningar där kunden blivit nöjd.

Mvh
TrustBuddy
Citera
2013-10-09, 14:30
Medlem
Hej cyTs

Citat:
Fungerar detta även vid överföringar mellan marknader?
Alltså att endast den marknad man överför från stoppas och inte alla.

Ja det stämmer.

Mvh
TrustBuddy
Citera
2013-10-09, 14:32
Medlem
Hej mason12

Vi ska inte ha genomfört några förluster igår.

Kan du vänligen höra av dig till specialsupport@trustbuddy.com omgående så jag kan få kolla på ditt konto.

Mvh
TrustBuddy
Citera
2013-10-09, 16:30
Medlem
Trustbuddy

Mail skickat. Som sagt var det en pytteförlust, men lite störande eftersom det var sagt att det bara skulle dras ett par ggr/år.

Vänligen
Mason

Oct 8th Förlust 9935689-0 -0,14
Citera
2013-10-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrustBuddy
Hej mason12

Vi ska inte ha genomfört några förluster igår.

Kan du vänligen höra av dig till specialsupport@trustbuddy.com omgående så jag kan få kolla på ditt konto.

Mvh
TrustBuddy

Jag hade också förluster igår.....

mailar specialsupport
Citera
2013-10-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrustBuddy
Hej Repus

Det stämmer att det fungerar nu.

Vi har haft enstaka fall där överföringen gått igenom även fast man begärt att vänta, men dom ärenden har vi löst tillsammans med kunden och kommit fram till lösningar där kunden blivit nöjd.

Mvh
TrustBuddy
Strålande.

Då ersätter ni de 2500 dkk som försvann från mitt konto i samband med min överföring från Danmark till Sverige. trotts att uttagen skulle skulle pausas enligt infon på er hemsida.

Jag skickar ett mail så förutsätter jag att det också löser sig.
Citera
2013-10-10, 19:03
Medlem
Skulle det dras förluster den idag då? Det har det nämligen gjort.

Mina förluster som jag rapporterade in i igår har gott upp i rök....
Citera
2013-10-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repus
Skulle det dras förluster den idag då? Det har det nämligen gjort.

Mina förluster som jag rapporterade in i igår har gott upp i rök....

Förlåt, jag menar igår alltså 9/10
Citera
2013-10-11, 19:25
Medlem
Vore kul med att se hur det går för er på de olika marknaderna. Så här ser det ut för mig.

3 månader
Sverige 1,05% Verkar stabilisera sig runt denna avkastningen för mig
Norge 3,29% Lite ner sen min förra rapport men helt OK enl mig

12 månader
Sverige 11,51% Trenden är ner
Norge 15,80% Trenden marginellt nedåt
Citera
2013-10-11, 22:46
Medlem
härligt med exstra bonus på inlånat kapital + 1,5%nom vi sätter in nu!
jag rullade in 20k
Citera
2013-10-11, 22:56
Medlem
Ja, jag såg det slicklapp. Det är sweet, sätter också in.

AcesinExile, jag har motsvarande nästan 13% på årsbasis totalt (större delen av pengarna ligger i Sverige), men har bara varit inne några månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in