Ta det lugnt. Det kommer en länk. Brukar postas här. Resten är enkelt.
Indien Pz tycker jag kan vara en svår nöt att knäcka ibland. Verkar ha benhård turret. Går själv för både E-50 och Leoparden (är på Panther II resp VK30.02D) men jag funderar på att lägga ett träd på is ett tag. Vet bara inte vilken jag skall välja? Tror båda är värda besväret.
WoT blir ohyggligt mycket tråkigare när man inte kan skylla sitt haveri på någon annan.
---
Tycker det är kul annars hur ens preferenser ändras allt eftersom. Höll ju på att grina och bitcha om franska tanksen med autoloader här för några veckor sedan. Nu när man kört in sig på den så är AMX50 100 en av mina absoluta favoriter! En benhård smurfhyad snubbe som kan fixa till en dubbel espresso samtidigt som han rättar till sin basker och tuggar f r u k t a n s v ä r t med plåt hos motståndarna! I love it!
Citat:
Japsen kommer i 9.0 tror jag det är sagt? Indien Pz tycker jag kan vara en svår nöt att knäcka ibland. Verkar ha benhård turret. Går själv för både E-50 och Leoparden (är på Panther II resp VK30.02D) men jag funderar på att lägga ett träd på is ett tag. Vet bara inte vilken jag skall välja? Tror båda är värda besväret.
Citat:
Japp! Sälj och glöm.
Citat:
Ha! Själv hade jag en kväll där jag gjorde allt fel. Tog fel vägar, gömde mig på fel ställen, blev spottad, mosad och åkte ur först, hade alltid 1 sekund för lång reloadtid för att vinna en närkamp osv osv. Är glad att jag kom undan med 50% totalt. Det var fan på gärdsgår'n.Gårdagen började med ett par riktiga jävla rövgöksmatcher med tier 9-10 som låg och sniuttade 40% rakt igenom. Har det blivit vanligare att folk köper upp sig eller vadfan är det frågan om? Som 8 i en match där din E75, Jagdtiger och M103'a ligger som max på 40% så känns det helt jävla meningslöst att ens försöka när man ser att motståndarlagets top 3 ligger och snittar 55%. Det är såna matcher man försöker få in massa skada och sen gå och dö i närmsta buske 

WoT blir ohyggligt mycket tråkigare när man inte kan skylla sitt haveri på någon annan.
---
Tycker det är kul annars hur ens preferenser ändras allt eftersom. Höll ju på att grina och bitcha om franska tanksen med autoloader här för några veckor sedan. Nu när man kört in sig på den så är AMX50 100 en av mina absoluta favoriter! En benhård smurfhyad snubbe som kan fixa till en dubbel espresso samtidigt som han rättar till sin basker och tuggar f r u k t a n s v ä r t med plåt hos motståndarna! I love it!
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-10-08 kl. 14:22.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-10-08 kl. 14:22.