Citat:
Som jag förstått det är T-44-85 en T-44 i tier7 med en 85 mm kanon, som är sämre än den som är på T-34-85/T-43 eftersom den har 126 i pen. Om vi rakt av jämför en T-44-85 med en T-43 så kommer T-44-85 ha bättre armour men sämre kanon. En T-43 har redan i nuläget problem att penna saker i sin tier och uppåt, så lägre pen känns sådär. Med stor sannolikhet kommer därför T-44-85 ha preferentiell MM ie max tier8. Största anledningen att skaffa den är som crew trainer för mediums om man inte vill köra en Matilda IV.
En T-34-85 är för övrigt en av de bästa tanksen i sin tier, bra kanon, ok turret armour, bra rörlighet. Har kvar min, och min T-43a är också riktigt kul. Skulle kört ryska mediumlinjen från början för det är bara kul tanks i den.
Citat:
Tier 8 tanks är väldigt väl balanserade mot varandra och rena tier8 matcher är riktigt roliga. Samma sak gäller inte när man konstant dras in i tier10 matcher pga MM, särskilt inte nu när varje ny TD ska ha en värre bössa.
T110E3/4 -> Obj268 -> JpzE100 -> Foch155 -> FV215b(183) -> WTE100
Nån som ser trenden?
Citat:
Ryktena säger något om att KV-1S med 122 blir tier7 istället, vilket låter konstigt eftersom det då är mer eller mindre en IS. En KV-1S med en 100 mm kommer fortfarande vara en mycket bra tank.

laddar ned en fil och exekverar så börjar installationen, kan väl säga att om du fick in spelet, då kan du få in testspelet också men det måste va i separata mappar.