Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-07, 13:54
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Ja, men det var alkoholen som ställde till det, det är jag nästan helt säker på.

Det skulle kunna gå bra, det beror mycket på hur mycket pyra du har tagit. Pyra är ju lite speciellt, mest ångestlindrande och inte särskilt sederande och sånt. Jag rekommenderar dock starkt att du väntar tills pyran har gått ur kroppen.

Antagligen. Man ska aldrig köpa något som full, då man lätt kommer hem med det både ena och det andra.

Men pyra har en halveringstid på 14-17 timmar. Och det är ju en jävla tid :/

Om MD intas nu, vad löper jag risk för? Jag vill bara förtydliga att jag inte överväger med, utan snarare är nyfiken vilken problematik som kunnas upptänka stå.
Citera
2013-10-07, 14:01
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Det beror nog mycket på att det för det första finns dåligt med information om biotillänglighet och andra faktorer som avgör vilken intagsmetod som är bäst. Vissa säger det ena, vissa säger det andra. Sen ska rustiden bli kortare nasalt, och även när man tar oralt så känner man ofta att ruset är på tok för kort. Sen blir come-upen för intensiv för vissa nasalt. MDMA-kristaller är dessutom väldigt dåliga för näsan.

Ja, come-upen kom bortom recognition alltså, vilket bidrog till dåli g mix av karatefylla och body load. Men jag fick förbi poliser, vakter och andr auktoriteter utan problem. Men vill ha en riktig trip

Att tillägga var detta blandat med stora, små kristaller och lite pulver. Kvaliten verkade duga.
Citera
2013-10-07, 14:10
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Men pyra har en halveringstid på 14-17 timmar. Och det är ju en jävla tid :/

Om MD intas nu, vad löper jag risk för? Jag vill bara förtydliga att jag inte överväger med, utan snarare är nyfiken vilken problematik som kunnas upptänka stå.
Det är inte farligt, men risken är att det blir likadant som när du hade druckit. Att du inte får mycket till effekt och bara blir förvirrad. Slöseri med bra grejer det vill säga.
Citera
2013-10-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ja, come-upen kom bortom recognition alltså, vilket bidrog till dåli g mix av karatefylla och body load. Men jag fick förbi poliser, vakter och andr auktoriteter utan problem. Men vill ha en riktig trip

Att tillägga var detta blandat med stora, små kristaller och lite pulver. Kvaliten verkade duga.

Ja, comeup är lite hård dem första gångerna men sen övergår den till att vara obefintlig.
Ta vara på den medan du kan. Det är den rushen som är bäst.
Citera
2013-10-07, 18:09
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Det är inte farligt, men risken är att det blir likadant som när du hade druckit. Att du inte får mycket till effekt och bara blir förvirrad. Slöseri med bra grejer det vill säga.

Men har allt som allt slängt i mig 15 mg pyra, dels för sömnens skull, dels av idioti. Ca 7mg per daag. Då jag tänkte sova bort hela dagen, vilket tar veckor att gå ur kroppen då halveringstiden är 14-18 timmar. Tyvärr. Drygt att vänta så länge på en nykter period för att få testa MDMA

Förlåt för eventuellt konstiga formuleringar.
Citera
2013-10-07, 18:13
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Ja, comeup är lite hård dem första gångerna men sen övergår den till att vara obefintlig.
Ta vara på den medan du kan. Det är den rushen som är bäst.

Men bomba eller snorta, vad säger hen? Samt hur länge bör jag vänta innan nästan intag. Då i åtanke med att jag tagi 7 pyra per dag i 2 dygn.
Citera
2013-10-07, 18:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Men bomba eller snorta, vad säger hen? Samt hur länge bör jag vänta innan nästan intag. Då i åtanke med att jag tagi 7 pyra per dag i 2 dygn.

Kör en rövpanna. Läs recensionerna på BL om hur extremt stark effekt de får genom rektal administrering! BOOM.
Citera
2013-10-07, 18:50
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Kör en rövpanna. Läs recensionerna på BL om hur extremt stark effekt de får genom rektal administrering! BOOM.

HAr inte tillgång till pump. Hur länge bör jag vänta tills jag kan köra igen? Är ledig t.o.m måndag, varpå fredag och lördag är bokade.

Edit: Om jag bombar 100mg, vad händer? med tanke på pyran d.v.s.
Senast redigerad av Brmc 2013-10-07 kl. 19:27.
Citera
2013-10-07, 19:30
Medlem
weedpoppass avatar
Hallå

Skall ta E för första gången nu till helgen men då jag gillar att vara påläst om nya droger innan jag testar dem så undrar jag ifall det kan vara intensivt i början av ruset precis när det ska kicka igång? Har testat svamp ett par gånger och alltid fått en obehaglig känsla i början p.g.a att det kan bli lite intensivt. Är det något jag kan förvänta mig av E?
Citera
2013-10-07, 21:36
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
Hallå

Skall ta E för första gången nu till helgen men då jag gillar att vara påläst om nya droger innan jag testar dem så undrar jag ifall det kan vara intensivt i början av ruset precis när det ska kicka igång? Har testat svamp ett par gånger och alltid fått en obehaglig känsla i början p.g.a att det kan bli lite intensivt. Är det något jag kan förvänta mig av E?
För vissa kan det vara obehagligt under come-upen, men det är långt ifrån alla. För mig är come-upen EXTREMT obehaglig på LSD och andra hallucinogener, men på MDMA så kände jag knappt någonting, sen helt plötsligt så kommer det igång ORDENTLIGT. Inte obehagligt, det var bara otroligt skönt. Jag blev dock lite yr, men jag lade mig ner och då var det lugnt.

Det kan vara obehagligt för VISSA i början alltså, men så fort det kommer igång på riktigt så är det 100% lugnt. Oroa dig inte över det. Om du är orolig så förbered dig så gott som möjligt, ta något som motverkar illamående (man kan bli illamående och spy. Just att spy är ovanligt, men att bli illamående är ganska vanligt) som Postafen eller Calma, finns receptfritt på apoteket. Gör vad du tycker om att göra för att slappna av, till exempel lägg dig i sängen och sätt igång musik.
Du kan även ta en öl eller två, men drick dig inte full. Jag rökte även lite cannabis före för att lugna nerverna när jag provade.

Lycka till! Om du ska prova själv hemma så konverserar jag gärna med dig under tiden, och jag kan även bjuda in dig till en gruppchat på Skype med några likasinnade här från Flashback. Det var där jag spenderade tiden under min första gång, riktigt trevligt faktiskt att prata med ett gäng total främlingar
Citera
2013-10-07, 22:12
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
HAr inte tillgång till pump. Hur länge bör jag vänta tills jag kan köra igen? Är ledig t.o.m måndag, varpå fredag och lördag är bokade.

Edit: Om jag bombar 100mg, vad händer? med tanke på pyran d.v.s.

Jag kör alltid bensodiazepiner ihop med empatogena, enteogena och liknande substanser och riktigt varför vet jag inte. Personligen tycker jag att ruset blir mer behagligt med benso i kroppen men det jag har hört är att euforin skulle kunna komma att dämpas, annars vet jag inte. Det är inte ovanligt att det slutar uppåt tio Pyrazolam och några Diclazepam men rusen är alltid underbara ändå.

Om du bombar 100 milligram tror jag bara du får en väldigt svag stimulans. Men kör på bomb för säkerhetsskull när du kör. Jag tycker att du kan köra imorgon kväll eller onsdag kväll och börja kring 130-150 milligram. Sedan slänga i dig ytterligare lite om du känner att det är nödvändigt.

Nu har jag dock inte särskilt mycket kunskap om just MDMA, så låter mina funderingar galna i någons öron så rätta mig gärna då.
Senast redigerad av LightCloud 2013-10-07 kl. 22:15.
Citera
2013-10-07, 22:21
Medlem
weedpoppass avatar
Citat:
För vissa kan det vara obehagligt under come-upen, men det är långt ifrån alla. För mig är come-upen EXTREMT obehaglig på LSD och andra hallucinogener, men på MDMA så kände jag knappt någonting, sen helt plötsligt så kommer det igång ORDENTLIGT. Inte obehagligt, det var bara otroligt skönt. Jag blev dock lite yr, men jag lade mig ner och då var det lugnt.

Det kan vara obehagligt för VISSA i början alltså, men så fort det kommer igång på riktigt så är det 100% lugnt. Oroa dig inte över det. Om du är orolig så förbered dig så gott som möjligt, ta något som motverkar illamående (man kan bli illamående och spy. Just att spy är ovanligt, men att bli illamående är ganska vanligt) som Postafen eller Calma, finns receptfritt på apoteket. Gör vad du tycker om att göra för att slappna av, till exempel lägg dig i sängen och sätt igång musik.
Du kan även ta en öl eller två, men drick dig inte full. Jag rökte även lite cannabis före för att lugna nerverna när jag provade.

Lycka till! Om du ska prova själv hemma så konverserar jag gärna med dig under tiden, och jag kan även bjuda in dig till en gruppchat på Skype med några likasinnade här från Flashback. Det var där jag spenderade tiden under min första gång, riktigt trevligt faktiskt att prata med ett gäng total främlingar

Okej tack för tipset! Ska testa med nära vänner så blir inte ensam men tackar inte nej till att konversera lite! kan skicka PM till dig när vi ska droppa
Senast redigerad av weedpoppas 2013-10-07 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in