2013-10-07, 11:01
Medlem
rasmusens avatar
Någon här inne på PSN som är över lvl 42 och vill göra "Mixed Up With Coke"? 18k cash och 2.5k rep!
Citera
2013-10-07, 11:10
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donno
De har sagt att karaktärer kommer att återställas. De har även sagt att skapar du en ny så kommer den försvunna skrivas över och inte kunna återställas.

Det var väl så att man inte skulle välja "Retry" när felmeddelandet kom upp, för då raderar man sin karaktär. Och det fanns väl retry, back och exit att välja på. Så det är ju lite som rysk roulette när man inte vet om det i förväg.

Men nu kan jag inte hålla mig längre, skapar en ny karaktär och hoppas på att denna får stanna.
Citera
2013-10-07, 11:11
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Någon här inne på PSN som är över lvl 42 och vill göra "Mixed Up With Coke"? 18k cash och 2.5k rep!
Jag kan vara med, är dock bara level 22
Citera
2013-10-07, 11:17
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Jag kan vara med, är dock bara level 22

Jag är snart 17 bara Har du nött något "Violent Duct"? Ringer Gerald om och om igen men får bara samma tråkiga missions, visst det går jäkligt fort att lvla upp, men cashen är ganska dåliga (2k)..
Citera
2013-10-07, 11:19
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Jag är snart 17 bara Har du nött något "Violent Duct"? Ringer Gerald om och om igen men får bara samma tråkiga missions, visst det går jäkligt fort att lvla upp, men cashen är ganska dåliga (2k)..
Aha, trodde att du var över level 42, my bad

Tröttnade på att köra Violent Duct, väntar på att Ron eller Lester skall ringa med uppdrag men de ringde bara en gång för flera levels sedan och efter det har de inte ringt igen. Är riktigt sugen på det som ger 25k
Citera
2013-10-07, 11:28
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Aha, trodde att du var över level 42, my bad

Tröttnade på att köra Violent Duct, väntar på att Ron eller Lester skall ringa med uppdrag men de ringde bara en gång för flera levels sedan och efter det har de inte ringt igen. Är riktigt sugen på det som ger 25k

25k?! Vilket är det och vad krävs? Går det i den här takten är man lätt över 42 idag (hemma sjuk).
Citera
2013-10-07, 11:34
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
25k?! Vilket är det och vad krävs? Går det i den här takten är man lätt över 42 idag (hemma sjuk).
Ah, läste visst fel. Det är av Ron man får uppdraget, fast inte förrän level 27

Läste det på den här sidan: http://gtaforums.com/topic/614195-specific-job-payouts-cash-only-not-rp/
Citera
2013-10-07, 11:37
Medlem
grillbesticks avatar
Något litet gäng som vill powerlevla idag? Jag förlorade min level 14 gubbe iförrgår och den har inte kommit tillbaka än. Ps3
Citera
2013-10-07, 11:47
Medlem
Mikessons avatar
Någon som vet hur man får tillbaka sin bil från vehicle impound? har lyckats hoppa över, skjutit ner 10 tal vakter. Men när jag väl sätter mig i bilen och skall åka, så öppnas inte grindarna. Hur gör man?
Citera
2013-10-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Ja du har helt rätt!

Min gissning är att dom mer eller mindre kommer använda oss som betatestare, fram tills att next-gen konsolerna dyker upp.. För då är det dags att komma upp med en port till dessa och släppa spelet ännu en gång för att mjölka kossan fullt ut.

Har de verkligen bekräftat att spelet kommer till nextgen? Inte för att vara "that guy" men jag tror faktiskt inte att det kommer komma som ps4/xb-one version, utan jag tror det kommer släppas senare som en nedladdningsbar "ps3-classic" som san andreas, vice city och gta 3 släpptes på ps3...
Citera
2013-10-07, 11:50
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rifap
Hur ser jag om jag är inne på disc based content? Och vad beror det på isåfall, att själva servern för uppdrag och liknande är nere?

Jag vet inte, men för mig brukar det stå när jag startar upp online att cloudservers inte är tillgänglugt, så får man lira på disc based om man vill.
Citera
2013-10-07, 11:52
Medlem
Necrofilis avatar
"You were kicked from this session by other players bla bla bla bla"

Jag blev alltså utkastad under tiden jag rånade en butik. Men fick ändå en varning om att jag måste slutföra mina uppdrag annars blir jag bad sport. Det där måste rockstar göra något åt.

Likaså att man tar ett steg mot bad sport när servern får damp och lägger ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in