Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Jag är både högintelligent och rasmedveten så du behöver inte oroa dig för mig.
Finns ju inte direkt något som tyder på att folk "längtar efter rasism" men däremot märks det att folk fått mer insyn i att invandring är ett problem. Att påstå att folk "längtar efter rasism" är en grov överdrift och inte direkt grundat på någon form av fakta ^^ Men jag förstår hur du menar och ber om ursäkt för att jag kallade dig korkad ^^
Citat:
Ursprungligen postat av
HugoStieglitz
Kreoler försvinner aldrig genom blandning, utan rasblandning är ju den process varigenom kreoler
uppstår. Att försöka rasblanda bort kreoler är ju lika vettigt som att försöka släcka en eld med bensin. Jag är medveten om att ni antarasistiska demokratianhängare inte är de skarpaste knivarna i lådan, men det här var ett bottennapp utan dess like.
Men du ser
inget problem i att folk som är födda i andra länder flyttar hit i enorma mängder?
Medger att jag missuppfattat meningen med kreoler, har aldrig hört benämningen innan detta :P, men det är för att många använt det fel i tråden :P
Jo jag ser många problem i att folk från andra länder flyttar hit i enorma mängder och det gör SD också så att rösta på dem ser jag som ett vettigt alternativ för att få ner/bort invandringen innan år 2070 (smärre överdrift) när SvP kanske kommer in i riksdagen. Kan tänka mig att rösta SvP när de förstått att många färgade/kreoler inte har något direkt hem att åka till så de bör få stanna (utan att bli kastrerade eller sättas i läger). Sverige är ännu inte så illa ute att det är helt kört men om vi ska vänta på SvP så tror jag det kommer vara helt kört tyvärr... Kan inte påstå att SvP står mig närmare ideologiskt än SD så min röst hamnar hos SD ^^