2013-10-06, 20:09
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Vad i helvete, någon mer som har förlorat sin karaktär?

Inte bara en, sex - sju stycken. Och bankkontot hoppar upp och ner mellan de rättmätiga minst $120k ner till $600.

Jag undrar hur de ska få i hop mina karaktärer, den bäst var upp i lvl 13 tror jag, ingen har varit under lvl 6.

Föresten, i morgon får jag mitt headset. Jag är med i Flashback PS3. Vill köra uppdragsgrind nästa helg, någon intresserad att köra lite kul crew uppdrag.

Är bäst på team-uppdrag mot AI-gubbar, bra på racing och värdelös på deathmatches. Fortfarande ovan med PS3 kontroller då jag oftast kör spel på PC.

Min Social Club profils namn:

TheMightySwe

Min PSN profil:

MightySwe

Hoppas att karaktärfrågan löser sig snart.
Citera
2013-10-06, 20:09
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Nej det där stämmer inte. Min gubbe är borta trots att cloudet är uppe. Så på dig din otrevliga jävel
Cloudet är inte uppe.
Citera
2013-10-06, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
låt mig gissa du har skapat en ny i samma karatär -slot?

Nej det har jag inte din grisjävel
Citera
2013-10-06, 20:12
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Cloudet är inte uppe.

Går Rock* ut med det i socialmedier eller får man bara prova sig fram på spelet?
Personligen tycker jag att Rock* har bajsat det här..
Citera
2013-10-06, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Cloudet är inte uppe.

När jag startade GTA för 5 minuter sen kom jag direkt in på online, så jo den fungerar. Den verkar gå upp och ner emellanåt. Om cloudet är nere så står det att den är det och då kommer man inte in
Citera
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Varför hoppar du på folk med massa nedlåtande ord nu då! Ban på dig
Citera
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:

hahah undra vem det är som är otrevlig..
Citera
2013-10-06, 20:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobmeister
Orkar tyvärr inte läsa ikapp 15 sidor i tråden så jag ber om ursäkt om frågan redan ställts. Hur kopplar man ihop social club konto med sin karaktär?
Genom att koppla ihop ditt Social Club-konto med ditt Playstation Network-, eller Xbox Live-konto.

Logga in på ditt Social Club-konto och tryck på kugghjulet vid din profil uppe i vänstra hörnet. Välj därefter "Settings" och sedan "Linked Accounts". Där kan du välja att koppla ihop dina konton med varandra.
Citera
2013-10-06, 20:14
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Du klarar dig mannen! Tänk att heist ska komma snart och du ska väl hänga med mig, noculus och humlan VI SKA ROBBISH BANK

Kan du fethajja =) Kommer hoppa in efter PSG matchen o dra nån timma eller 3.. snart lvl 20.

Nån som plockat nån armored truck och isf hur mycket fick du/ni ?

Edit: Jag började spela samma dag som release runt 11 på förmiddagen och har sedan dessa haft problem nån timme då jag inte kunnat logga in. Losat nån 1000$ eller så men inga superbuggar.
Senast redigerad av MASSAGATTI 2013-10-06 kl. 20:18.
Citera
2013-10-06, 20:18
Medlem
Gravers avatar
Citat:
När jag startade GTA för 5 minuter sen kom jag direkt in på online, så jo den fungerar. Den verkar gå upp och ner emellanåt. Om cloudet är nere så står det att den är det och då kommer man inte in
Fel, när cloudet är nere så skapar man, som flera redan sagt, en temporär karaktär som ej kommer att sparas.

Cloud-servrarna har endast hand om allas karaktärer och har ingenting att göra med själva servrarna som har hand om själva världen/världarna.
Citera
2013-10-06, 20:20
Medlem
Jag vill inte ha tillbaka min orginalgubbe haha.. Den hade bra mycket mindre cash och levels än vad min nuvarande har
Citera
2013-10-06, 20:22
Medlem
Hummlers avatar
Är det bara jag som fick upp chansen att ändra sin gubbe igår? Ändra föräldrar osv alltså? Stod att det var den enda chansen jag fick. Ändrade så att jag har John Marston som farsa då jag inte tänkte på att man ska ändra till "special dad" med Y (Xbox) första gången jag gjorde min gubbe. Var dock ganska stressad då för att jag skulle iväg till jobb men nu har jag iaf han som min far.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in