Fix to address the issue where players were stuck launching a session before the Mall or Nothing race in the online tutorial.
Fix to address an issue where bank & cash were deleted incorrectly in some cases.
Fix to address incorrect amounts of cash being dropped when the player dies in Missions and Last Team Standing.
Fixes an issue where the Character Switch Wheel would disappear after a failed load.
Fixes an issue where attempting to enter GTA Online via the Character Switch Wheel caused a black screen.
Fixes an issue where temporary characters were overwriting main characters.
Fixes an issue where players were losing apartments and the money they spent on them.
Fixes an issue that caused Story Mode missions to be missed in some instances.
Removes the autosave that occurred when transitioning into GTA Online from within GTAV Story Mode to prevent the chance of Story Mode saves becoming corrupted.
Several tweaks to GTA Online including improving overall stability.
Ingenstans står det någonting om att problemet gällande försvinnandet av karaktärer skulle vara åtgärdat.
En rätt säker källa, En kompis kusin har lite jobb på Rockstar i England(?)
Inte säker på vart men tror att det var där, Men iallafall enligt hans ord va det ungefär 'Nu kommer förmodligen Online att fungera'' Någonting i den stilen.
Och även att man inte får tbax ett skit! De är riktigt ruttet.
Men enligt mig så skiter jag i det, Så sjukt dåligt iallafall Det har nästan gått 1vecka nu och man hade
ju hoppats på att få spela lite utan problem. Dom borde skriva någonting om att de finns en chans att din gubbe kan försvinna eller stänga ner allting tills dom fixat Online helt
Senast redigerad av Don-Vito-Corleone 2013-10-06 kl. 19:34.
Sen tänkte jag fråga hur i helvete man sparar ett emblem? Det gååååår ju inte!
Nej har laddat upp 3st under en vecka och ingen har dykt upp, däremot har jag sett andras så jag antar att man som vanligt får vänta med byxorna nere tills R* har lirkat in den....
Såg nu att min lvl 10 gubbe är försvunnen. Är det därför cloud servers är nere? Så om det är så kommer gubben komma tillbaka så fort cloud är uppe igen.
Surt om de inte skulle komma tillbaka. Tänk folk som betalar med riktiga cash för att få game cash sen förlorar dem sin gubbe!
Hur många av er som fått era karaktärer "raderade" nu kan se de på er Social Club-sida?
Läst runt lite på bland annat reddit och de flesta ser sina karaktärer där, dock gör inte jag det. Det är bara en svart bild och allt är på startvärdena, utom mina race-vinster, pengar insamlat och liknande. Nyss kunde jag se det jag hade på banken ingame(vid character select-screenen), men de senaste halvtimmen så försvann även detta.
Hur mycket $ har ni fått som mest för ett uppdrag??
10000.
Håller på med ett 15000 uppdrag från Lester men är dock bara välsignad med troll och amatör-"lagkamrater".
Räcker sig både från slumpmässiga spelare till folk i sitt egna crew.