2013-10-06, 20:01
Medlem
sigurts avatar
Tjena grabbar!

Har precis klarat av storyn och undrar nu med er om det är lönt att ens spela online.
Jag har spelat mycket CoD online och vet att det helst gäller att spela ganska mycket för att bli bra och komma nån vart. Det skulle i mina ögon inte vara så jättekul att bara spela CoD online i 1h per kväll tex.

Det är som så att jag har tid att spela max två timmar per kväll.
Hur är onlineläget uppbyggt? Jag har förstått att det är som två olika val man har? Spela helt själv olika uppdrag för att dra in deg.

Sen samarbeta med andra människor för att tex göra bankrån?!

(sen vet jag att det finns klassiska race och typ team deathmatch osv) men nu menar jag inte de delarna.

Kommer jag ha kul om jag lägger två timmar per dag på detta eller är det för lite och jag hamnar direkt efter så "alla andra" är mycket bättre och det ger mig för stort motstånd?

Jag har inte ens rört onlineläget ännu.... (har ju förstått att det buggat rejält ändå så)
Citera
2013-10-06, 20:01
Medlem
Nån mer än jag som förlorat sin gubbe??!!
Citera
2013-10-06, 20:02
Medlem
Någon som lyckas logga in och kolla under fliken "GTA ONLINE" på Social Club @hemsidan?
Det står att jag ska logga in fast jag redan är inloggad... Alltså där man kan kolla alla stats och features
Citera
2013-10-06, 20:03
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synder
Nej du är helt ensam. Skivan kommer gå sönder när du tänker på rosa elefanter i små skor...

FÖR HELVETE LÄS TRÅDJÄVELN, ANVÄND SÖKFUNKTIONEN. Minst 2 inlägg på varje sida de senaste 5 sidorn.
Citera
2013-10-06, 20:04
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
men din jävla pappskalle din gubbe är inte borta, den finns i cloudet som tydligen är nere

Exakt!!

Som jag har sagt typ 20 gånger utan att folk fattar! Skapar ni en gubbe när cloud är nere så ersätter den inte eran gubbe som ni har när cloudet är uppe!!!

INGEN HAR FÖRLORAT NÅGOT FÖRUTOM TÅLAMODET!!! DET ÄR ETT JÄVLA SPEL OCH OM DET INTE FUNKAR 1 VECKA!! SLUTA GRINA
Citera
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synder

ja min gubbe är borta med, men dom finns i cloudet.
Citera
Medlem
Jag kan lira online vanliga servrarna, är just nu på en full server. ( PS3 )
Citera
2013-10-06, 20:06
Medlem
bergsdals avatar
Någon som vill spela och levla up lite/göra missions ? Har ps3, skype, mic ingame osv.
Skulle man annars kunna joina ps3 crewet ?
Citera
2013-10-06, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
men din jävla pappskalle din gubbe är inte borta, den finns i cloudet som tydligen är nere

Nej det där stämmer inte. Min gubbe är borta trots att cloudet är uppe. Så på dig din otrevliga jävel
Citera
2013-10-06, 20:08
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskMQS
Förlorade min rank 19 gubbe igår

Känns lagom kul att köra om från början men vad ska man göra.

Du klarar dig mannen! Tänk att heist ska komma snart och du ska väl hänga med mig, noculus och humlan VI SKA ROBBISH BANK
Citera
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Nej det där stämmer inte. Min gubbe är borta trots att cloudet är uppe. Så på dig din otrevliga jävel

låt mig gissa du har skapat en ny i samma karatär -slot?
Citera
Medlem
anderzofswedens avatar
Och där försvann min gubbe.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in