Är i level 14 snart level 15 o tänkte kolla med er om de finns nåt snabbare sätt o tjäna pengar eller lite roligare uppdrag än att bara sno meth o sno bilar.
Jag får in ganska snabba pengar genom att köra race. Om man bettar $2500 på sig själv och vinner ett race mot ~10 spelare får man ungefär $8000 + $1000 per vinst. Det förutsätter då att man är ganska duktig på att köra.
Sällar mig till skaran som köpt en lägenhet i spelet. Funderade först på en för 253k men slog istället till på en lägenhet i Eclipse Towers för 391k. Det var den magnifika utsikten som fick avgöra köpet. Så fort heists kommer online har vi ännu ett ställe att planera på.
Jag själv ville ha en lya i närheten av beachen för att jag finner det avslappnande att gå ner och spöa spännbögar ibland.
Jag får in ganska snabba pengar genom att köra race. Om man bettar $2500 på sig själv och vinner ett race mot ~10 spelare får man ungefär $8000 + $1000 per vinst. Det förutsätter då att man är ganska duktig på att köra.
Inte för att skryta nu men kör faktiskt riktigt jävla bra så de kan jue vara en potential inkomstkälla
Jag själv ville ha en lya i närheten av beachen för att jag finner det avslappnande att gå ner och spöa spännbögar ibland.
Kollade på ett ställe vid Vespucci Beach. I beskrivningen stod det bland annat "Hello sailor!" och "perfect for picking up other sailors". Älskar Rockstars humor
Sällar mig till skaran som köpt en lägenhet i spelet. Funderade först på en för 253k men slog istället till på en lägenhet i Eclipse Towers för 391k. Det var den magnifika utsikten som fick avgöra köpet. Så fort heists kommer online har vi ännu ett ställe att planera på.
Finns det möjlighet att gå med i crewet? Känns som att många som är med antingen dödar varann eller är mer eller mindre inaktiva dag in och dag ut.
Jag som är en pålitlig och aktiv person borde väl kunna ta någons plats tycker man