Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-04, 14:53
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
Då får jag nog göra ett återbesök för jag var inte så imponerad.
Min burgare smakade så där beskt/bränt som det kan göra när inte grillen är ren.
Något i maten var dessutom väldigt salt. Kunde inte avgöra om det var köttet eller något tillbehör.
Coleslawn tyckte jag inte om, bestod mest av morötter och var "blaskig".
Stripsen var ok men inte något att skryta med.
Milkshaken var väldigt god men bestod mest av grädde.
Tummen upp för att den inte var så sötsliskig som den annars lätt kan bli.
Juste meny med bra utbud på dryck.
Läget är bra, lokalen trevlig och personalen likaså.
Notan blir i saftigaste laget om man ska ha en "meny" som man blir någorlunda mätt på.

Min hamburgare var åtminstone väldigt bra!
Citera
2013-10-04, 15:50
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Butchers kan ju inte vara sämre än Burgerson i alla fall antar jag, Burgerson har jag ingen längtan tillbaka till.
Citera
2013-10-05, 01:06
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndiaPaleAle
Butchers kan ju inte vara sämre än Burgerson i alla fall antar jag, Burgerson har jag ingen längtan tillbaka till.

Vadå då? Vart där 4 gånger och vart riktigt bra alla gånger, nackdelarna är deras pommes och att hamburgarna är rätt små egentligen. Men det verkar som de har bättrat sina pommes nu inför hösten?
Citera
2013-10-05, 03:06
Medlem
Fredrikos avatar
Hört att Flippin Burgers ska ha riktigt bra hamburgare. Någon som kan intyga detta?

Av de ställen jag ätit på tar nog Vigårda hem priset. Är Melker Anderssons restaurang.
Citera
2013-10-06, 18:12
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Vadå då? Vart där 4 gånger och vart riktigt bra alla gånger, nackdelarna är deras pommes och att hamburgarna är rätt små egentligen. Men det verkar som de har bättrat sina pommes nu inför hösten?
Inte värt de pengarna för den burgaren enligt mig, den är inget speciellt.
Dessutom, precis som på Flippin', så är det ganska sjukt att burgarna är svindyra och pommesen inte ingår, du "måste" alltså köpa till pommes frites för 30 kr för att bli någorlunda mätt.

Lovar att Biljardpalatset har bättre burgare än Burgerson.
Citera
2013-10-06, 18:42
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Lovar att Biljardpalatset har bättre burgare än Burgerson.
Inte en chans. Jag förstår om man tycker 2112 har bättre burgare, men biljardpalatset? Angående priset är väl inte 150 spänn för en huvudrätt ute på kvällstid speciellt dyrt?

Var på burgersson igen med dottern igår, de hade skärpt sig på tillbehörssidan, numera kan man få sina pommes slungade med västerbottenost och örter, dessutom hade de fått upp lite dipsåser på menyn. Kul att se att de tar till sig av kritiken.
Citera
2013-10-06, 18:48
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Inte en chans. Jag förstår om man tycker 2112 har bättre burgare, men biljardpalatset? Angående priset är väl inte 150 spänn för en huvudrätt ute på kvällstid speciellt dyrt?

Var på burgersson igen med dottern igår, de hade skärpt sig på tillbehörssidan, numera kan man få sina pommes slungade med västerbottenost och örter, dessutom hade de fått upp lite dipsåser på menyn. Kul att se att de tar till sig av kritiken.
Om du inte provat Biljardpalatset så ska du inte uttala dig.
Citera
2013-10-06, 18:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Om du inte provat Biljardpalatset så ska du inte uttala dig.
Jag har ätit burgare där, den var inte i samma liga, knappt ens samma sport.
Citera
2013-10-06, 21:50
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Jag har ätit burgare där, den var inte i samma liga, knappt ens samma sport.
När var detta ungefär?
Är nog ganska nytt det stuket de kör nu.
Citera
2013-10-06, 21:58
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
När var detta ungefär?
Är nog ganska nytt det stuket de kör nu.
Ett år sedan, men hamburgarna på hemsidan ser precis likadana ut, fryspuckar och massfabricerat bröd.
Citera
2013-10-06, 22:07
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Ett år sedan, men hamburgarna på hemsidan ser precis likadana ut, fryspuckar och massfabricerat bröd.
Var där nu i somras och åt

AMERICAN BURGER
215 gram mald amerikanskt högrev och innanlår med cheddarost, bröd på eget recept, friterad cajunpotatis, sallad, picklad cole slaw och barbequesås

Den var riktigt bra!
Citera
2013-10-06, 22:20
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Var där nu i somras och åt

AMERICAN BURGER
215 gram mald amerikanskt högrev och innanlår med cheddarost, bröd på eget recept, friterad cajunpotatis, sallad, picklad cole slaw och barbequesås

Den var riktigt bra!
Om inte priset var en faktor, föredrar du burgerssons hamburgare eller biljardpalatsets?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in