2013-10-03, 19:45
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Det är ju bara hälften utav bönderna som är med i TV, dom andra får klara sig på egen hand med hjälp utav breven dom har fått.
Nu var det ju inte bönderna det handlade om, utan de som har sökt till programmet för att få träffa någon av bönderna. Grattis till att totalt ha missförstått inlägget.
Citera
2013-10-03, 20:48
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nu var det ju inte bönderna det handlade om, utan de som har sökt till programmet för att få träffa någon av bönderna. Grattis till att totalt ha missförstått inlägget.

Det fattade väl jag med. Menade bara att dom som sökte kanske hade hoppats att Marlene inte skulle bli en utav dom som skulle var med i TV. Och att dom skulle få chansen att dejta henna utanför programmet.
Citera
2013-10-03, 20:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Det fattade väl jag med. Menade bara att dom som sökte kanske hade hoppats att Marlene inte skulle bli en utav dom som skulle var med i TV. Och att dom skulle få chansen att dejta henna utanför programmet.
OK, du tänkte så. Då missförstod jag dig.

Samtidigt kan jag absolut inte förstå att någon av de som svarar någon av bönderna kan tänka på det sättet. Hälften av bönderna hamnar i TV och hälften får dejta på egen hand. Det är alltså 50 % chans/risk att hamna i TV. Varför utsätter man sig för detta istället för att hänga på valfri dejtingsajt på nätet?
Citera
2013-10-04, 10:27
Medlem
kostymnisses avatar
Ja, det där med folk som bangade drabbade väl flera vad jag läst mig till. Iaf Mikael och värmlänningen var väl inne på det där att folk bangade p.g.a. jobb etc.

Man borde väl veta att man kan komma loss om man söker eller söker folk bara "som en rolig grej"? Dock, hade jag varit en av de bönderna hade jag "under radarn" sparat de breven och ringt de sökande man var intresserad av senare och frågat om de inte kan tänka sig att träffas utanför kamerorna etc. För något intresse bör ju finnas från de sökandes sida.
Citera
2013-10-05, 15:18
Medlem
Inte för att Marlenes killar var de mest pratsamma killarna och verkade lite väl desperata, men ändå, hon behöver väl inte avfärda dem direkt. Hon verkade otroligt kylig under "dejterna" och det kändes som anställningsintervjuer, inte en dejt.
Citera
2013-10-05, 16:02
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Inte för att Marlenes killar var de mest pratsamma killarna och verkade lite väl desperata, men ändå, hon behöver väl inte avfärda dem direkt. Hon verkade otroligt kylig under "dejterna" och det kändes som anställningsintervjuer, inte en dejt.
Hon förväntade sig säkert att Brad Pitt skulle dyka upp där och blev lite besviken.
Citera
2013-10-05, 17:23
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:

Exakt min känsla också. "Har du körkort? Kan du hantera djur?". Liknade ett polisförhör alt. anställningsintervju.

Gav hon en enda komplimang till någon av grabbarna? Bedrövligt..
Citera
2013-10-05, 17:28
Medlem
Iamthebatmans avatar
Uttråkad och bara "trolling teh interwebz" så hittade jag denna tråden... Kollar inte på programmet och kommer sannolikt inte att börja.
Men nyfikenheten väcktes ändå: vet någon om några deltagare i programmet faktiskt har hittat varandra och fortfarande är lyckliga tillsammans lyckligt eller gifta? ^^
Citera
2013-10-06, 07:53
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Uttråkad och bara "trolling teh interwebz" så hittade jag denna tråden... Kollar inte på programmet och kommer sannolikt inte att börja.
Men nyfikenheten väcktes ändå: vet någon om några deltagare i programmet faktiskt har hittat varandra och fortfarande är lyckliga tillsammans lyckligt eller gifta? ^^

Flera har ju blivit par, vissa har spruckit men ett gäng har ju gift sig, skaffat barn osv. Nu har jag inga statistiska belägg för det men det känns ändå som att av all dejtingtv som finns/funnits måste BSF ha bäst procent på antalet förhållande som fungerat!
Citera
2013-10-06, 13:51
Bannlyst
Citat:

Hon är sjukt osexig, med en mentalitet som en 50-tals arbetande gubbe.
Samt hur hon uttrycker sig. Sen är hon 27 år men ser ut som 40+.
Senast redigerad av DavidLynch 2013-10-06 kl. 13:53.
Citera
2013-10-06, 14:04
Medlem
bringeroflights avatar
Det blir nog ungefär med Marlene som det blev för Anna-Karin, ingen som passar de riktigt eftersom de har för höga förväntningar. Passar ingen som spelar i samma liga som en själv är det bättre att förbli ensam.
Citera
2013-10-06, 14:16
Medlem
man fattar ju varför dom gör programmet enbart för tittar siffrorna lite små kul att titta på när man käkkar kvälls mat kan bli lite skratt ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in