2013-10-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag gillar den där blonda tjejen som är hos honom, vad heter hon?
Kristin är dumdryg och kommer skämmas när hon ser tillbaka på programmet då han inte valde henne

Marlene och pojkarna verkar ha det... kul Pinsamma tystnadens hus. Och vem faan vill ha en tant som henne? Hon kunde lika gärna sätta in en annons om hjälp på gården för det är vad hon verkar vilja ha.

Ja hon ja! Kommer ej ihåg men ellerhur... Och att han ena killen vill bli kock... Kom igen, fick ju lite panik efter andra avsnittet när de satt där vid långbordet och det var helt knäpptyst. Och han Nils-Olof eller vad han heter. Lite Asperger varning på honom
Citera
2013-10-23, 21:21
Medlem
Alla tjejer utom Kristin på Pärs gård verkar vara goa tjejer.
Kristin verkar tro att hon är bättre än dom andra och hon verkar vara så säker på att det är hon som Pär kommer att välja att åka på en resa med. Nej *pip* jag hade inte orkat med henne.
Hoppas hon skäms när hon ser sig själv på tv.

Marlene vill ju ha nån som kan jobba med henne på gården. Då är det väl en bonde eller nått liknande hon söker? En som vet hur det går till på en gård.

Andra bönder som varit med i programmet söker efter en livskamrat inte en arbetskollega som det verkar som att Marlene gör.
Senast redigerad av Radiohead099 2013-10-23 kl. 21:26.
Citera
2013-10-23, 21:28
Medlem
Stalkervarning på Sophies fotoboks-present.
Citera
2013-10-23, 22:00
Medlem
Alltså Marlene. Det är som taget ur Carita och Per-Arnes liv i deras torftiga liv i husvagnen http://www.youtube.com/watch?v=xwzeCPswIFw
Tystnad, alla står och hänger och tittar moloket framför sig: "Det börjar regna"...och så inget mer sagt... Måste nästan säga att Carita och Per-Arne nästan har ett ballare liv i jämförelse.
Citera
2013-10-23, 23:59
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudge.beat
Stalkervarning på Sophies fotoboks-present.

Läskigt att hon hade tagit kort på sin hand när han satt och skrev brevet.
Citera
2013-10-24, 00:07
Medlem
Oddballs avatar
Fan vad alla gnäller på Kristin, jag tycker hon är attraktiv - gillar riktigt ljusblonda tjejer. Sen att hon inte är där för att skaffa kompisar och är öppen med det har jag inga problem med.

Den kvinnliga bonden och hennes gäng är hyfsat pinsamma, förstår inte vad killarna ser hon henne... Kanske är gården hennes egen och inte belånad nåt? Annars förstår jag det inte. Killarna är iofs inte det fräsigaste man kan vaska fram i Sverige heller...

Fruktansvärda dialekter generellt sett, man förundras lite vilka märkliga ljud som produceras runtom landet.
Citera
2013-10-24, 08:06
Medlem
kostymnisses avatar
Kristin gör ju rätt i det att hon fokuserar helt på bonden och inte att bli vän med de övriga, sedan kan man givetvis bjuda till mer men alla är olika och jag hade också föredragit att slagga själv istället för med två andra deltagare. Ja,nu hade jag iofs inte bangat att sova med två av deltagarna just där men ja...
Alla har de väl olika taktiker helt enkelt.
Dock tror jag han väljer Sophie som verkar vara en mycket bra tjej på alla sätt, sådär lagom tuff med och som de sa i avsnittet intresserad av gården med sina frågor.

Verkade det inte som att hon den där "jag vill inte ha skit under naglarna"-tjejen lämnar raggarns gård nästa vecka? Det lät ju lite åt det hållet när de stod och pratade på slutet igår, samma upplägg har ju använts i liknande situationer tidigare år.

Marlene lär inte få napp nånstans där, där kan vi redan nu skriva upp "varsitt rum" när de är på resan i slutet av säsongen...

Gubben får problem med den där Anneli hon kommer ställa till med liv där vilket gör att hon snart får åka hem.
Citera
2013-10-24, 08:38
Medlem
tunnsomlufts avatar
pär ser likadan ut i ansiktet hela tiden, han rör inte en min. han hade inte snygga kläder på sig.
Citera
2013-10-24, 08:59
Medlem
villvames avatar
Getbonden Marléne Ljungdahl, 27, hade valt ut åtta män som intresserade henne mest inför "Bonde söker fru". Hon var förväntansfull. Men det blev inte riktigt som hon hade hoppats. När inspelningarna närmade sig, hoppade flera av.

http://www.expressen.se/noje/bonden-marlenes-dejtingbesvikelse/

Varför hoppade hon inte själv av? Det hade nog jag gjort.
Men jag hoppas på Mats. För Marléne då alltså.
Citera
2013-10-24, 12:05
Medlem
Den där rödhåriga med tänderna på gubbens gård är ju skitläskig. Vem blir sådär svartsjuk i ett så tidigt skede? Hon verkade ju inte skämta heller.
Citera
2013-10-24, 12:10
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invasion
Den där rödhåriga med tänderna på gubbens gård är ju skitläskig. Vem blir sådär svartsjuk i ett så tidigt skede? Hon verkade ju inte skämta heller.

Som upplagt för konflikter.
Citera
2013-10-24, 14:09
Medlem
frigolitpannas avatar
Verkar ju vara livat värre på Marlenes gård...Inte ett leende under gårdagens program, vet inte om jag sett något innan heller...
Herrarna på hennes gård verkar smått efterblivna och ANINGEN introverta.

Per-Olof verkar vara en skön snubbe, pillemarisk och en räv bakom öronen.
Finskan har ett sött ansikte, dock kombinerat med ben i sumobrottarklass...

Av Pärs tjejer gillar jag Sofie mest, hon har ett fint leende och lagom stor, tålig rumpa.

Mikael verkar helylle, kvinnan med det röda håret beter sig lite som en gammal snusktant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in