En liten uppdatering från R*:
"Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible."
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online
Trevligt litet easter egg - en retry-knapp som egentligen är en radera din profil-knapp...
Är det bara jag som tycker att R* framstår väldigt förvirrade och svarslösa?
Jag har bara en känsla av att spelbolagen brukar vara betydligt mer "on top of shit", veta var problemen ligger och fixa dem rätt snabbt, men i det här fallet så lägger t.o.m. R* ut små tips på vad som KAN funka för att saker ska flyta smidigare - som om de vore en privat spelblogg utan insikt i processen. Varför lägga upp små tips gällande hur man ska undvika problem med deras spel när de fan egentligen borde stänga ner skiten tills allt är fixat? Eller åtminstone, i det här fallet, stänga av/omdirigera "Retry"-funktionen så att den inte kan göra mer potentiell skada.