2013-10-07, 02:17
  #3985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berocca
loggade ut och in och min gubbe gick från level 9 till 3.. dessutom blev jag av med alla vapen jag fixat.. Däremot hade jag kvar mina pengar (10k). Finns det någon chans att detta är fixat nästa gång jag loggar in?
troligtvis inte. Men ja tror att de mesta är fixat om en månad. Hoppas iaf..
Citera
2013-10-07, 02:21
  #3986
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja körde den i vattnet.

Ja men de händer mig hela tiden. Ja bara försöker om och om igen. Till slut går det. Undra när dom ska fixa alla fel

Har just börjat om för åttonde gången, tre gånger bara i dag. Försäkringen funkar, men jag kan faan inte få spela "Cypress Flats LTS". Så jag kommer vidare.

Trött på att råna butiker för att få FYRA stjärnor. JA, jag vet att det beror på att man rånar för ofta. Men va faan jag kommer ju inte in på några uppdrag. Min gubbe eller kärring nollställs ju så fort man stänger av PS3:an.
Citera
2013-10-07, 02:24
  #3987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Har just börjat om för åttonde gången, tre gånger bara i dag. Försäkringen funkar, men jag kan faan inte få spela "Cypress Flats LTS". Så jag kommer vidare.

Trött på att råna butiker för att få FYRA stjärnor. JA, jag vet att det beror på att man rånar för ofta. Men va faan jag kommer ju inte in på några uppdrag. Min gubbe eller kärring nollställs ju så fort man stänger av PS3:an.
Ja är så glad att min gubbe inte nollställs
Citera
2013-10-07, 02:25
  #3988
Medlem
ZoteXs avatar
Jävla helvete vad less jag blev! Har försökt som en idiot att få tag på stridsflygplanet för att härja lite i freemode.

Efter förbannad mycket om och men, så lyckades jag. Flyger mot staden och ska inleda mitt efterlängtade reign of terror...

Ska byta till missilerna... trycker av högsta jävla klantighet på trekant!


Kuuuuuuuk!!!

Aldrig ragequittat så hårt!
Citera
2013-10-07, 02:27
  #3989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jävla helvete vad less jag blev! Har försökt som en idiot att få tag på stridsflygplanet för att härja lite i freemode.

Efter förbannad mycket om och men, så lyckades jag. Flyger mot staden och ska inleda mitt efterlängtade reign of terror...

Ska byta till missilerna... trycker av högsta jävla klantighet på trekant!


Kuuuuuuuk!!!

Aldrig ragequittat så hårt!
Vart hittade du ett flygplan??? de e konstigt att man inte kan få tag på ett på flygplatsen ..
Citera
2013-10-07, 02:33
  #3990
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Vart hittade du ett flygplan??? de e konstigt att man inte kan få tag på ett på flygplatsen ..

Yetplanet kan man få tag endast i militärbasen! Ta en bil och kör runt och använd ett berg för att hoppa in. Sedan när du kommer in så tryck gasen i botten (har du otur blir du oneshottad av en tank) och kör mot flygrakan, där på sidan så finns det yet plan.

Men säger er att det är sjukt svårt att träffa andra spelare, kräver sin erfarenhet



Ser även att streamerhouse har tappat sin LVL 60 gubbe!!! Lider med dem


För er som ej vet vad streamerhouse är så ta en titt på denna http://www.twitch.tv/streamerhouse



Sedan så är även min gubbe borta, är det någon som vet om det är lönt att vänta ihopp om att få tbx den eller ska jag bara göra en ny?
Citera
2013-10-07, 02:36
  #3991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Vart hittade du ett flygplan??? de e konstigt att man inte kan få tag på ett på flygplatsen ..


jet planet hos militären.

hoppar in med en snabb bil vid bron eller ta helin in. får militären efter dig typ direkt så man får va snabb
Citera
2013-10-07, 02:37
  #3992
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jävla helvete vad less jag blev! Har försökt som en idiot att få tag på stridsflygplanet för att härja lite i freemode.

Efter förbannad mycket om och men, så lyckades jag. Flyger mot staden och ska inleda mitt efterlängtade reign of terror...

Ska byta till missilerna... trycker av högsta jävla klantighet på trekant!


Kuuuuuuuk!!!

Aldrig ragequittat så hårt!


Förlåt men......

HAhahahahaha!


Ska inte säga nått, i lördags var jag med i ett race ledde hur mycket som helst, råkar trycka på TREKANT och gubbjäveln hoppar ut från bilen, och bilen åker ut över en klippa. Blir naturligtvis påkörd av någon och losar allt!
Citera
2013-10-07, 03:07
  #3993
Medlem
Ska man inte kunna få mer pengar än 100 dollar när man skjuter någon ? Alla lämnar ju bara efter sig 100 dollar. Vissa säger ju att man kan få det dom har på sig, om person nu har 20.000 på sig och du dödar den personen, så ska man kunna ta dom från han. Är det inte så?
Citera
2013-10-07, 03:50
  #3994
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ska man inte kunna få mer pengar än 100 dollar när man skjuter någon ? Alla lämnar ju bara efter sig 100 dollar. Vissa säger ju att man kan få det dom har på sig, om person nu har 20.000 på sig och du dödar den personen, så ska man kunna ta dom från han. Är det inte så?

Beloppet måste överstiga 5000 för att man ska kunna få det dem hade på sig.
Citera
2013-10-07, 03:56
  #3995
Medlem
odditys avatar
En liten uppdatering från R*:

"Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible."

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

Trevligt litet easter egg - en retry-knapp som egentligen är en radera din profil-knapp...

Är det bara jag som tycker att R* framstår väldigt förvirrade och svarslösa?
Jag har bara en känsla av att spelbolagen brukar vara betydligt mer "on top of shit", veta var problemen ligger och fixa dem rätt snabbt, men i det här fallet så lägger t.o.m. R* ut små tips på vad som KAN funka för att saker ska flyta smidigare - som om de vore en privat spelblogg utan insikt i processen. Varför lägga upp små tips gällande hur man ska undvika problem med deras spel när de fan egentligen borde stänga ner skiten tills allt är fixat? Eller åtminstone, i det här fallet, stänga av/omdirigera "Retry"-funktionen så att den inte kan göra mer potentiell skada.
__________________
Senast redigerad av oddity 2013-10-07 kl. 04:05.
Citera
2013-10-07, 04:13
  #3996
Medlem
Var finns de båtar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in