2013-10-05, 21:52
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Kan du göra uppdrag och sånt? Jag har kunnat spela solo mode hela dagen men inte komma åt något uppdrag.
Jaao, jag har spelat hela dagen, uppdrag och sånt där.
Citera
2013-10-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45548540]Hur fan får ni ihop så mycket? Har du kört länge eller vet du hur man farmar bra uppdrag?
Körde igår och idag tills det bommade igen vid 16 snåret och har kämpat upp till lvl15 med 70k på banken...

Gör uppdrag, råna lite butiker då och då och sälj bilar en gång i timmen. En del bilar får man runt 10k för.
Citera
2013-10-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Spara alltid manuellt genom att återgå till singleplayer innan du stänger av.
Tro det eller ej, det var exakt vad jag gjorde med tanke på att jag har läst om problemet. Bra tips för andra dock.
Citera
2013-10-05, 21:56
Medlem
Rivals avatar
Citat:
'|45548540]Hur fan får ni ihop så mycket? Har du kört länge eller vet du hur man farmar bra uppdrag?
Körde igår och idag tills det bommade igen vid 16 snåret och har kämpat upp till lvl15 med 70k på banken...

Jag började spela igår så jag har inte kört överdrivet länge men visst har jag "kämpat" en del för dom, jag varierar mellan rånka butiker/vädetransporter, uppdrag, race (mkt pengar om du hamnar på bra plats) samt ser till att stjäla bilar och sälja till LS Customs . . Har inget vidare tips på vad du borde farma för att få pengar snabbast möjligast dock.
Citera
2013-10-05, 21:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Jag började spela igår så jag har inte kört överdrivet länge men visst har jag "kämpat" en del för dom, jag varierar mellan rånka butiker/vädetransporter, uppdrag, race (mkt pengar om du hamnar på bra plats) samt ser till att stjäla bilar och sälja till LS Customs . . Har inget vidare tips på vad du borde farma för att få pengar snabbast möjligast dock.
Jag insåg precis att jag inte har stött på en enda värdetransport i Grand Theft Auto: Online. Finns de verkligen?
Citera
2013-10-05, 21:57
Medlem
Nateriouss avatar
Fitt hor spel, rånade affärer och sålde bilar, tjänade ihop 50k i solo session. Sparar och ska dra in på ammu för att träna, då hänger skiten sig och när jag loggar in igen har jag 2k på banken.

Så mina vänner, bry er för fan inte om att spela på solo session och tro att det sparas, det är helt jävla random ifall det gör det eller inte. Kul att de timmarna är bortblåsta. Det enda som sparades är vart min gubbe var senast.

Edit: Kuksafts nyckelhålsslyna judeslem wiggatorsk äckel klaustrofobiska mentalt utmanade FITTA
Senast redigerad av Naterious 2013-10-05 kl. 22:01.
Citera
2013-10-05, 22:00
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameljockey
Gör uppdrag, råna lite butiker då och då och sälj bilar en gång i timmen. En del bilar får man runt 10k för.
Hmm butiker har jag typ gett upp då 1000-1500 inte känns värt 2-4 stjärnor, uppdrag och bilar är väl min största inkomst källa men jag tycker det går segt?

Jaja jag får väl nöta på
Citera
2013-10-05, 22:01
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag insåg precis att jag inte har stött på en enda värdetransport i Grand Theft Auto: Online. Finns de verkligen?

Absolut det finns, men jag tror först jag började se dessa och fick information om det ingame då jag nådde rank 20.

Jag ska tillägga att man sparar väldigt mycket pengar på att inte dö i onödan.
Citera
2013-10-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det vet inte jag.
För säkerhets skull så skapa din nya karaktär på slot 2 (om din första var på slot 1).
Nu smög den lille rackarn in i cirkeln där man byter characters. Men när jag trycker på den fule fan envisas han med att inte finnas längre. Det står alltså ''Do you want to choose how your character looks? This will be your only chance'' och vad jag än trycker på så funkar det inte.

Citera
2013-10-05, 22:06
Medlem
messiasibids avatar
Där jag skrapar ihop mesta slantarna är race. Kan ge riktigt bra med slantar och snabbt går det. Dessutom väldigt säkert inga stjärnor eller risk att bli dödad på såvis.
Sedan vissa uppdrag, hitta ett uppdrag som gav 9000 och gick snabbt som jag plöjde med en flashbackare några ggr.
Citera
2013-10-05, 22:07
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Nu smög den lille rackarn in i cirkeln där man byter characters. Men när jag trycker på den fule fan envisas han med att inte finnas längre. Det står alltså ''Do you want to choose how your character looks? This will be your only chance'' och vad jag än trycker på så funkar det inte.

Blev så för mig igår, men när jag gjorde en mindre korrigering på min karaktär så kom jag in på den magiskt och allt var sparat.
Citera
2013-10-05, 22:07
Medlem
Citat:
'|45548684]Hmm butiker har jag typ gett upp då 1000-1500 inte känns värt 2-4 stjärnor, uppdrag och bilar är väl min största inkomst källa men jag tycker det går segt?

Jaja jag får väl nöta på

Gör ett par uppdrag, ta sen en liten paus och åk upp till vinewood/snobbområden och sno en sån där bil utan tak som går som en raket.. Dom går på 9.6k hos LS Customs.. När du väl är där kan du råna en butik också. Bli av med snuten och sälj skiten, så gör du uppdrag igen. Går rätt snabbt att tjäna pengar så...

Till övriga i tråden; Vad för bilar får man mest pengar för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in