2013-10-05, 04:27
Medlem
Hur funkar garage, kan man ha flera bilar på försäkring samtidigt då till skillnad från då man inte äger ett garage och bara kan ha en i taget? Ser ingen annan fördel med det..

Sa inte Rockstar att man skulle tappa hela sin plånbok om man blir dödad? man tappar ju bara en hundring, känns rätt meningslöst att döda bara för sakens skull (om det nu inte är hämnd).
Citera
2013-10-05, 05:43
Medlem
Helt plötsligt går alla bilar i max ~50.. Har jag råkat trycka på något?
Citera
2013-10-05, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme

Bromsen, antagligen. Mer än så är svårt att säga med den information du gav...
Citera
2013-10-05, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme

Kan ju vara massor av faktorer.

- Du har vant dig vid fartkänslan.
- Du tar bilar som ser ut att gå ut i bara fan men är egentligen en mopedbil.
- Din bil är trasig eller skadad.
- Din handbromsknapp kanske fastnat?
- osv
Citera
2013-10-05, 06:40
Medlem
Mantisss avatar
Spelat hela dagen. Sen frös spelet efter ett uppdrag och nu är min character borta.

Älska detta.
Citera
2013-10-05, 07:17
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Sa inte Rockstar att man skulle tappa hela sin plånbok om man blir dödad? man tappar ju bara en hundring, känns rätt meningslöst att döda bara för sakens skull (om det nu inte är hämnd).

Tror plånkan måste innehålla minst 5000 för att man ska tappa hela beloppet om man blir dödad.
Kom upp något sådant när jag skrapa ihop endel slantar. Håller dock med att det känns ganska meningslöst atm har endast fått hundringar.

Måste dela med mig av riktigt välplacerat sniperskott. Står på en skyskrapa på taket efter flugit upp med en helikopter. Siktar med snipern ner mot vägarna och ser 2 spelare komma åkandes i en bil i full fart, är precis att jag kan se bilen. jag trycker av 1 skott och spelaren i passagerarsätet är eliminerad.
Rejäl överraskning fick de allt. jäkligt häpna nog.
Citera
2013-10-05, 08:38
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Fortfarande ingen update till 360?
Citera
2013-10-05, 08:43
Bannlyst
Vad är det för missions alla pratar om? Allt jag gör är stt råna butiker. Hur skaffar man pengar?
Citera
2013-10-05, 09:25
Medlem
joeyopals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Fortfarande ingen update till 360?

Fick den nu när jag startade spelet.
Citera
2013-10-05, 09:26
Bannlyst
Har halkat efter lite med mina räkningar efter att jag köpt en lägenhet, är det någon som har en aning om hur man betalar dom i efterskott? eller får jag leva med en lägenhet utan tv och dusch?
Citera
2013-10-05, 09:29
Medlem
KlopFers avatar
Försöker spela online men varje gång jag startar så hamnar jag i början vid något race men det startar aldrig något och jag kan inte komma ur det. Någon som har tips på vad jag kan göra?

Efter 10min kommer det upp "Alert, Player is active on a job. Would you like to spectate." sedan fastnar jag där igen.

http://i43.tinypic.com/2rvykns.jpg
Senast redigerad av KlopFer 2013-10-05 kl. 09:31.
Citera
2013-10-05, 09:41
Medlem
Kyleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
Försöker spela online men varje gång jag startar så hamnar jag i början vid något race men det startar aldrig något och jag kan inte komma ur det. Någon som har tips på vad jag kan göra?

Efter 10min kommer det upp "Alert, Player is active on a job. Would you like to spectate." sedan fastnar jag där igen.

http://i43.tinypic.com/2rvykns.jpg
Satt med det där i en dag, det enda som gav resultat var att ta bort gubben och göra en ny och försöka igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in