2013-10-05, 01:00
Medlem
TroligtvisGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Så som jag har förstått det så har folk här i tråden löst detta problem genom att starta om konsolen, samt radera den gamla uppdateringen, sedan starta spelet och tanka den nya..

Tackar! Hur raderar man den gamla uppdateringen?
Citera
2013-10-05, 01:05
Medlem
Nu har det gått 5 dagar sedan GTA Online släpttes och det fungerar fortfarande inte.. Det är knappast överbelastning nu så vad är problemet? Hur kan det ta 5 dagar+ att lösa ett problem när man är ett såpass stort företag som Rockstar?
Citera
2013-10-05, 01:05
Medlem
Livsituations avatar
Ett tips är att köra survival, efter 11 waves får man 20k och ganska så mycket rp. Körde med några från fb crewet, så fick troligtvis mer då också!
Citera
2013-10-05, 01:09
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroligtvisGrisen
Nån mer som har problem att installera den nya uppdateringen på ps3? Hela skärmen svartnar bara för mig efter jag trycker på update så händer det ingenting
Starta spelet, och när den frågar om du vill uppdatera till senaste patchen, vänta ~30 sekunder och tryck sedan på "OK". Då ska det tydligen fungera.
Citera
2013-10-05, 01:13
Medlem
danunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroligtvisGrisen
Tackar! Hur raderar man den gamla uppdateringen?

Det funkar även om du väntar i ca 2-3 min då det kommer upp "ny patch måste laddas hem" eller vad det nu står. Vänta där i ca 2-3min innan du trycker ok.

Men satan vad jag börjar vara less på att ens karaktär inte blir sparad. kör förbi tutorial sen börjar man köra på riktigt.. då är det bara en tids frågainnan man fastnar i nån loadscreen och måste starta om.. utan sparad gubbe då.
Sämsta release på ett online spel jag varit med om!
Citera
2013-10-05, 01:18
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Ett tips är att köra survival, efter 11 waves får man 20k och ganska så mycket rp. Körde med några från fb crewet, så fick troligtvis mer då också!

Dumma hillbillys som inte ser en genom gallret.
Jag tyckte 20.000 var för lite.
Citera
2013-10-05, 01:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Mitt största problem med spelet just nu är friendly fire. Om jag står och skjuter mot polisen samtidigt som en medspelare springer upp bredvid mig får min karaktär plötsligt för sig att han måste slås ned så fort som möjligt. Min karaktär vänder sig därför om ~180 grader för att slå ner min medspelare på ett slag. Otroligt frustrerande.
Citera
2013-10-05, 01:21
Medlem
TroligtvisGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Starta spelet, och när den frågar om du vill uppdatera till senaste patchen, vänta ~30 sekunder och tryck sedan på "OK". Då ska det tydligen fungera.

Tackar nu funkade det!
Citera
2013-10-05, 01:23
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Dumma hillbillys som inte ser en genom gallret.
Jag tyckte 20.000 var för lite.

Jo det var kanske för lite, men sen fick man ju behålla sina guns också, minigun massacre incoming!
Citera
2013-10-05, 01:27
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Någon som har lust att lira lite med mig och har en mic?

Xbox360
Noob265

Citera
2013-10-05, 02:01
Medlem
Ingen update än för 360?
Citera
2013-10-05, 02:05
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komirldo
Nu har det gått 5 dagar sedan GTA Online släpttes och det fungerar fortfarande inte.. Det är knappast överbelastning nu så vad är problemet? Hur kan det ta 5 dagar+ att lösa ett problem när man är ett såpass stort företag som Rockstar?
Fungerar finfint för mig
Det har gått fyra dagar, inte fem dagar+. Du behöver inte överdriva bara för att du vill gnälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in