2013-10-04, 12:43
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag har fått PM från flera andra. Jag har svarat att vi diskuterar det internt. Tycker de andra annat är jag inte den som inte kan ändra ett beslut.

Jag läser också vad ni skriver och tar åt mig av ert resonemang.

Två tummar upp!
2013-10-04, 14:56
Medlem
MrsMagoos avatar
Fast det är ju ingen kändis direkt för att JW nu sitter och utreder vem personen är.-
Vet inte en majoritet av folket vem en person är så är det ju ingen kändis.

Nej, såna trådar hör väl inte hemma i kändisskvaller direkt, så jag ser inga fel från moderatorn.
2013-10-04, 15:00
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Fast det är ju ingen kändis direkt för att JW nu sitter och utreder vem personen är.-

Nej, såna trådar hör väl inte hemma i kändisskvaller direkt, så jag ser inga fel från moderatorn.
Felet är väl snarast att tråden stängdes istället för att flyttas, då det inte var något fel på trådstarten och ämnet är ytterst intressant.
2013-10-04, 15:21
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:

Bo Baldersson har utretts i årtionden men kvalar utan problem in bland kändisarna det skvallras om.

https://www.flashback.org/t208706
2013-10-04, 15:41
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Felet är väl snarast att tråden stängdes istället för att flyttas, då det inte var något fel på trådstarten och ämnet är ytterst intressant.
Själva låsningen var korrekt, problemet är att hitta ett bra hem för dylika trådar. Det är som du skriver ett intressant ämne och diskussioner förs nu om var dessa trådar ska placeras.
2013-10-04, 16:19
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Själva låsningen var korrekt, problemet är att hitta ett bra hem för dylika trådar. Det är som du skriver ett intressant ämne och diskussioner förs nu om var dessa trådar ska placeras.
Är det ett självändamål att stänga en tråd medan man funderar på var den ska ligga? Den kan ju knappast ha gjort någon större skada i öppet tillstånd.
2013-10-04, 16:22
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief

Det kan jag däremot hålla med om.
Men vart ska den platsa?
2013-10-04, 16:43
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Korrekt, men onödig. Speciellt utan förklaring.
2013-10-04, 18:17
Bannlyst
En fråga, gäller regel 0.06 fortfarande?
2013-10-04, 18:52
Medlem
robomans avatar
Låsningen i sig är ju inget märklig. Att placera den där bland Kändisskvaller är fel, lika fel som om den legat bland Bollsport eller Tobak. Däremot kan man ju önska att den flyttas till ett annat forum och låses upp, för tråden är helt klart intressant.
2013-10-04, 18:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Men vart ska den platsa?

Medier och journalistik...?
2013-10-04, 20:34
Kuktur:allmänt kanske. Känns som ett kulturellt fenomen, detta fenomenet. Intressant tråd också. Episk kommer leder tankarna till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in