• 2
  • 3
2013-10-04, 20:50
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Kuktur:allmänt kanske. Känns som ett kulturellt fenomen, detta fenomenet. Intressant tråd också. Episk kommer leder tankarna till.
Det låter inte helt dumt. Håller med om Kultur: Allmänt
2013-10-04, 20:58
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Själva låsningen var korrekt, problemet är att hitta ett bra hem för dylika trådar. Det är som du skriver ett intressant ämne och diskussioner förs nu om var dessa trådar ska placeras.

Varför inte skicka trådar som faktikst har ett värde och aktiva skribenter, men som är svår att placera någonstans, till Sista Utvägen under tiden man funderar på vart sjutton den skall vara istället för hänglås och/eller PK?
2013-10-04, 21:22
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Jag RP:ade moderatormeddelandet (går snabbare än PM och når flera mods) och föreslog en flytt till medier och journalistik eller övrigt direkt efter att tråden stängdes men jag har inte fått något svar. :/

Jag gjorde samma sak, dom skulle tänka på det...
2013-10-04, 21:22
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlwinkel
Är det ett självändamål att stänga en tråd medan man funderar på var den ska ligga? Den kan ju knappast ha gjort någon större skada i öppet tillstånd.
Trodde den hade öppnats, men nu är det fixat i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Varför inte skicka trådar som faktikst har ett värde och aktiva skribenter, men som är svår att placera någonstans, till Sista Utvägen under tiden man funderar på vart sjutton den skall vara istället för hänglås och/eller PK?
Av erfarenhet vet jag att svårplacerade trådar (som inte är rent trams d v s) har en tendens att flyttas runt bland olika forum och att en moderator till slut låser. Men nu är tråden öppen tills vidare.
2013-10-04, 21:24
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Skönt att det löste sig. Då har den här tråden gjort sitt, eventuella flyttar kommer att lämna hänvisningar efter sig så intresserade kommer inte ha svårt att hitta tråden.

· KLICK ·
// Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in