2013-10-04, 15:00
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Lirar med massa andra men kan dock inte joina friends. Nu får fan rockstar fixa skiten annars ska vi ha pengar tillbaka
Du tror inte de försöker fixa problemet då? Har du laddat ner patchen för det första? Pengarna tillbaka låter bara så löjligt...
Citera
2013-10-04, 15:03
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Du tror inte de försöker fixa problemet då? Har du laddat ner patchen för det första? Pengarna tillbaka låter bara så löjligt...

Du menar uppdateringen? Svar ja.

Har inte fungerat sedan Tisdags nu. Värsta releasen jag varit med om och då har jag spelat Wow expansioner, Diablo 3, BF3 osv osv. Man får 0 info.
Citera
2013-10-04, 15:07
Medlem
Hej_tjos avatar
Hur gör jag ett mission med min crew kompis? Bara vi 2, jag hittar inget på stjärnorna det är bara last team standing, alltså då kör vi mot varandra...
Citera
2013-10-04, 15:08
Medlem
Nu fungerar det för mig!
Citera
2013-10-04, 15:09
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Du menar uppdateringen? Svar ja.

Har inte fungerat sedan Tisdags nu. Värsta releasen jag varit med om och då har jag spelat Wow expansioner, Diablo 3, BF3 osv osv. Man får 0 info.
Värsta releasen du varit med om? Ja, då kan du inte ha spelat de spelen du just räknade upp. BF3 var ospelbart i nästan en månad på pc. Diablo 3 var ospelbart i ca en vecka och WoW har alltid problem första 2-3 dagarna när en ny expansion har kommit.

Jag har kunnat spela utan några problem sedan i onsdags.

Att du vill ha pengarna tillbaka på ett spel som kommer ge dig oändligt med timmars nöje är ju löjligt, vad är då 500 spänn? Slår man ut det på ett helt år så kommer det kosta dig några kronor i veckan, är du så fattig?
Citera
2013-10-04, 15:13
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Värsta releasen du varit med om? Ja, då kan du inte ha spelat de spelen du just räknade upp. BF3 var ospelbart i nästan en månad på pc. Diablo 3 var ospelbart i ca en vecka och WoW har alltid problem första 2-3 dagarna när en ny expansion har kommit.

Jag har kunnat spela utan några problem sedan i onsdags.

Att du vill ha pengarna tillbaka på ett spel som kommer ge dig oändligt med timmars nöje är ju löjligt, vad är då 500 spänn? Slår man ut det på ett helt år så kommer det kosta dig några kronor i veckan, är du så fattig?

Vad hade du för problem med dom spelen??

I Diablo 3 tryckte jag igenom normal på 5 dagar. Vara bara första timmarna som det var kö.

Bf3 lirade jag direkt utan bekymmer??

Varför ska man köpa ett spel för 500 spänn och acceptera att det inte går att spela? Svara på det!
Citera
2013-10-04, 15:14
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Okej, det verkar som att dom har släppt en patch, hur får jag den? Ska jag ta bort update skiten först?
Citera
2013-10-04, 15:15
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Vad hade du för problem med dom spelen??

I Diablo 3 tryckte jag igenom normal på 5 dagar. Vara bara första timmarna som det var kö.

Bf3 lirade jag direkt utan bekymmer??

Varför ska man köpa ett spel för 500 spänn och acceptera att det inte går att spela? Svara på det!

Det är dessutom lättare att släppa ett spel till konsol då de bara har 2 olika setups att rätta sig efter till skillnad mot hur många olika grafikkort osv osv det finna till ett datorspel
Citera
2013-10-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Okej, det verkar som att dom har släppt en patch, hur får jag den? Ska jag ta bort update skiten först?

Nej, starta om och uppdatera bara.
Citera
2013-10-04, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn

Bara uppdatera kommer skriva över den gamla.
Citera
2013-10-04, 15:19
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Nej, starta om och uppdatera bara.
Jag får inget? Xbox 360.
Citera
2013-10-04, 15:20
Medlem
Den nya patchen har gjort så att mitt i alla fall fungerar felfritt såhär långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in