2013-10-06, 13:17
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Har 72k och ett garage kostar det, men kan inte köpa?
Är level 15.
Du kanske behöver betala med cash? Eller det vore konstigt...

Du kanske behöver lite mer pengar för att ha råd att betala hyra eller något...
Citera
2013-10-06, 13:18
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Någon som har köpt hus/lägenhet? Berätta om du köpte ''GTA money'' för det eller tjänade själv och vad för lägenhet/hus osv.
Jag. Man kan inte köpa GTA Money för tillfället så nej, tjänade på egen hand. Lyxlägenhet med 10-bilars garage bland höghusen i centrum för 223k.

Hade du läst en eller två sidor bak så hade du fått svar direkt och inte skrivit ett inlägg i onödan.
Något MÅNGA i denna tråd borde lära sig då ni absolut inte är först med era noob-frågor!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-10-06 kl. 13:21.
Citera
2013-10-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanye
Passive mode fungerar enbart när du är till fots (eftersom bilen går att använda som vapen).

Även om du går till fots så kan du bli påkörd. Och dö.

Gäller väl mest att du inte kan bli skjuten till döds.
Citera
2013-10-06, 13:23
Medlem
rasmusens avatar
Försöker att starta ett crew med ett gäng vänner, dock verkar det inte fungera alls. När jag fyllt i allt och det stämmer, så försöker jag spara allt men när jag väl trycker på "profile" så står det att jag saknar crew helt.. Någon som vet en lösning?
Citera
2013-10-06, 13:25
Medlem
Mecka_Meras avatar
Testa tömma cache på browsern

Fan Flashback crewen e fulla förutom 360 gruppen >_<
Citera
2013-10-06, 13:29
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mecka_Mera
Testa tömma cache på browsern

Fan Flashback crewen e fulla förutom 360 gruppen >_<

Fungerade inte tyvärr. När jag sparar crewet får jag något meddelande om privacy settings, har försökt ändra allt där också men inget händer
Citera
2013-10-06, 13:31
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovern
Kan ha helt fel men något säger mig att det funkar för de flesta här nu. Så varför inte då visa upp våra fantastiska karaktärer? Hade varit kul att se vad ni har lyckats med!

Här kommer Svenssen i alla fall, en snabbt växande kriminell som har insett att pengar och humor är allt i denna värld. :http://imgur.com/uoquj9M

P.S Vet ej om det funkar då det är första gånger jag laddar upp via imgur.

Jag och Cr4Zy Twin.

Smygfotade när han testade lite kläder. Min gubbe är den med västen.
Citera
2013-10-06, 13:40
Medlem
herrmuss avatar
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5713/yfL8Bi7CFkClu-A7Xhoq9Q/0_0.jpg

Yes it's me! :-D
Citera
2013-10-06, 13:42
Medlem
Fooulzs avatar
Får man bara 100$ för varje person man dödar? kan dem inte tappa mer pengar, vapen, osv?
Citera
2013-10-06, 13:45
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Köpte precis en av lyxlägenheterna bland höghusen(det centrala läget som gjorde att jag valde just den då jag vill ha nära till allt) med 10-bilars garage för 223K.

Grejer man kan göra förutom att titta på TV(bl.a live se andra spelare ute i staden och vad dom sysslar med) är byta kläder(även besökare) dricka vin/whiskey, röka bong, duscha, spana in mina två feta fordon och njuta av den sjukt vackra utsikten, speciellt på natten!

Vi får se om det är kvar nästa gång jag kopplar upp mig.
Då har vi en till plats för heists-planering!
Lägenheten är kvar!
Citera
2013-10-06, 13:45
Medlem
RAGEDs avatar
Jobbade ihop 18000 och sätter in allt på banken, kommer några fjollor i en 4dörrars bil som skjuter ner mig ett tiotal ggr och spränger min bil.. förlorade 8-10 tusen på nolltid. Hur kan folk tycka det är kul att bara åka runt och spawn killa? Som jag förstår det så tjänar dom inget på att döda mig.
Citera
2013-10-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Jobbade ihop 18000 och sätter in allt på banken, kommer några fjollor i en 4dörrars bil som skjuter ner mig ett tiotal ggr och spränger min bil.. förlorade 8-10 tusen på nolltid. Hur kan folk tycka det är kul att bara åka runt och spawn killa? Som jag förstår det så tjänar dom inget på att döda mig.

Därför kör man solosession tills man iallfall fått ihop till en lya eller någonting. Skulle jag varit du skulle jag hämta några polare och satt mig i helikoptern och kört efter dom och pangat på dom. Det är sjukt kul och dom har inte en chans. Svårt att träffa dock.

Jag söker medlemmar till vårt crew på xbox 360. Vi vill inte vara så många, headset är krav. Nuvarande medlemmar är vänner IRL, vi är 5 stycken, hade tänkt mig runt 10. Inga omogna småkids.

Skicka pm vid intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in