Är det ett skämt eller, innan brukade jag fastna på launching session... Nu så körs videon när han går ut ur bilen. Och fastnar på waiting for other player... Testat både solo och go online. Vill spela ju. :-(
Xbox
Finns ingen som kan svara för hur det kommer att fungera för just Dig, enklaste är att prova. Många har kunnat lira innan jag kunde, plötsligt händer det bara
Finns ingen som kan svara för hur det kommer att fungera för just Dig, enklaste är att prova. Många har kunnat lira innan jag kunde, plötsligt händer det bara
True. har inte häller lyckats komma in sen online kom men slutar jobbet om 1 timma så då blir det hem o försöka!
En fråga som besvarats 100 gånger i denna tråden, men JA rockstar har själva sagt ett flertal gånger att man ej behöver spela med andra för att komma uppåt.
Det enda du inte kan göra är uppdrag som kräver två eller fler spelare, när heists kommer så kan man välja om man vill göra den med andra eller om man vill göra den själv och använda sig utav npc:er istället.
Tack så hemskt. Leta i den här tråden verkar lite lönlöst.