2013-12-10, 13:23
Medlem
Skranks avatar
Nu har Rockstar släppt en uppdatering som gör "creator" läget tillgängligt. Man kan skapa egna race och deatmatches. På tiden då alla de tillgängliga banorna börjat bli rätt tråkiga. Än så länge bara en Beta version iofs.
Citera
2013-12-10, 13:47
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Hittad och fullmoddad.

Någon mer än jag som stör sig på den kassa musiken i spelet förresten? Enligt mig det GTA-spelet med sämst musik. Man brukar ju hitta minst en radiokanal man kan lyssna på men icke. Jämför med exempelvis radiokanalen Flash i Vice city. Kommer ihåg att jag brände ut den kanalen på skiva och spelade i bilen varje dag. I GTA 5 hittar man däremot ett flertal radiokanaler som man spyr av ungefär.

Jag stör mig, musikvolymen i spelet åkte av ganska fort. Visst finns det bra låtar (Radio Gaga, Baker Street, Disco Devil och diverse) men radiokanalerna i överlag är tyvärr kassa, den enda jag står ut med att lyssna på är Blue Ark (Diggar Lee Scratch Perry). V-Rock i Vice City är nog min all-time favourite.

MvH
Citera
2013-12-10, 14:04
Medlem
Haha, äntligen fick man en chans att byta sin gubbe till en vacker kvinna utan att börja om på en ny character!
Citera
2013-12-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Haha, äntligen fick man en chans att byta sin gubbe till en vacker kvinna utan att börja om på en ny character!
Och äntligen kan man jogga i lägenheten! Sjukt segt har det varit att gå runt.
Citera
2013-12-10, 16:06
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv

Hur?
Citera
2013-12-10, 16:07
Medlem
bmwhorans avatar
Så där vad är det nya med 1.07
Citera
2013-12-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hur?
Hur vetifasiken, men efter att jag hade laddat ner updaten så kom det en ruta där man kunde få ändra sin karaktär en gång.

Edit: Hellre se en het röv och långa sexiga ben än en snubbes röv och håriga ben en kväll på online!
Senast redigerad av underbartliv 2013-12-10 kl. 16:18.
Citera
2013-12-10, 16:18
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hur?
Även jag instämmer i detta.
Nu precis efter att jag installerat uppdateringen och skulle sätta igång och spela online så kom det upp en skylt.

"Do you want to alter your character's appearance? This will be your only opportunity to do so"
Citera
2013-12-10, 16:46
Medlem
Storsnusarns avatar
Asså jag blir så sne. Vid förra uppdateringen försvann min Sheriff SUV, och nu vid denna snor dom min Rat Loader. Vad är felet med Rockstar? Dom är helt legit bilar som man kör in i garaget på normal väg. Bitterfittor.

MvH
Citera
2013-12-10, 18:17
Medlem
Autoziones avatar
Yes, äntligen kommer Content Creator. Tog en paus på två veckor så nu är det nog dags att börja igen. Se till att skapa lite sköna dödsmatcher och race nu som vi FB:are kan dominera!
Citera
2013-12-10, 18:40
Medlem
Och plocka upp max av granater/stickybombs kan man inte heller göra längre på survival. ALLT för att vi ska slösa så mycket pengar som möjligt så man ska köpa deras jävla låtsaspengar!
Citera
2013-12-10, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Asså jag blir så sne. Vid förra uppdateringen försvann min Sheriff SUV, och nu vid denna snor dom min Rat Loader. Vad är felet med Rockstar? Dom är helt legit bilar som man kör in i garaget på normal väg. Bitterfittor.

MvH

spelet va inte färdigt vid släpp.. skitmkt buggar osv.. otroligt besviken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in