2013-10-02, 15:36
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Man får välja sin tröjja själv, men det är ett tryck med flashback-katten. Man kan välja ett litet eller stort, sen är teamfärgen grön. Man kan också välja egna färger på bakgrunds tishan.

Väljer man detta när man är inne på online mode eller när man gör gubben?
Citera
2013-10-02, 15:41
Medlem
therifs avatar
Helvete vad fult det är med skyddsväst. Sätter sig extremt fult över ens kläder...
Citera
2013-10-02, 15:42
Medlem
Runkamackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
ibland loggar man in direkt o ibland blir det cload loading typ att de bara står stilla. Men det är så i början bara. Kommer inte ens in just nu

Var inne och försökte joina en polare då dog det..
Citera
2013-10-02, 15:44
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Hur ser man att man är i samma crew? Inte spelat så vet inte =) Visst, man kan se på tröjan men vissa kanske inte har märket på
Det är gult runt den vita pricken, står även er crews förkortning när man kollar på alla personer som är inne i Servern
Citera
2013-10-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Väljer man detta när man är inne på online mode eller när man gör gubben?

Jadu, hur långt tänkte du nu? Du väljer om du vill ha på crew-tröjan när du gör gubben, vilket är inne i onlineläget.
Senast redigerad av lebelle 2013-10-02 kl. 15:47.
Citera
2013-10-02, 15:46
Medlem
Det verkar gå lite upp och ner beroende på vem man frågar.
Själv gick det okej till en början, och med okej menar jag 5-7 minuters väntan på första parkeringen inför racet sen 15-20 minuter efter racet.
Efter det kom jag till staden inför nästa uppdrag, men hela staden var ju tom. Så tänkte pröva hitta någon annan med crew medlem. Gick inte, och sedan dess har jag inte kommit in någonstans.

Senaste 30 minuterna har jag bara blivit timed out hela tiden. Så gav upp för nu. Kanske prövar ikväll annars får det blir imorgon.

Så ni som antingen har långa laddningstider eller inte kommer in någonstans. Ni är långt ifrån ensamma! Bäst är att vänta.
Citera
2013-10-02, 15:46
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Jadu, hur långt tänkte du nu? Du väljer om du vill ha på crew-tröjan när du gör gubben, vilket är inne i onlineläget.
fan de glömde jag. Finns det någon återvändo eller kan man byta till crew tröjan?
Citera
2013-10-02, 15:47
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Det är gult runt den vita pricken, står även er crews förkortning när man kollar på alla personer som är inne i Servern
Säker? Hos mig visas det grön ring när det är crew-medlem.
Citera
Medlem
För alla som vill muta gör så här håll in Select på Ps3 så man kmr till Interaction Menu sen byt från '' Chat: Everyone '' till '' Chat: Crew ''
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Säker? Hos mig visas det grön ring när det är crew-medlem.

Det beror på vilken färg ditt crew har. Flashbackcrew har grön som färg, kanske därför du har en grön cirkel?
Citera
2013-10-02, 15:50
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Samma här...
Börjar planera lite attentat på hur man på enklaste sätt kan skicka lite nukes till USA så att de försvinner lite spelare där ifrån.
Då kommer nog belastningen på detta helt onödiga tutorial racet som inte har något med multiplayern att göra!!!!
Provat att gå via Start-knappen - Online - Solo istället för att hålla nedre pilknappen?
Citera
2013-10-02, 15:50
Medlem
Demandos avatar
När man kollar på streams osv så ser det mycket lovande ut ! Kan inte vänta på att få börja lira själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in