2013-10-02, 15:56
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Nej, undrar bara varför du, konstant, använder onödiga förkortningar i dina texter. Är vi så himla lata att vi inte orkar skriva kompletta ord på nätet?

---

Har nu klarat av SP-läget, och måste säga att spelvärlden känns ganska så död nu när man har gjort alla uppdrag. Hoppas nu fan att online levererar.
Levererar gör de inte nu med allt lagg o väntetid och alla personer försöker döda dig direkt och alla skriker i micken. Palla gå in på passion mode hela tiden. Men de lär bli bättre med dagarna som kmr väl
Citera
2013-10-02, 15:56
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Någon som vet hur man gör för att INTE få en jävla bakgrundsfärg när man gör sitt EMBLEM? Jag vill inte ha någon jävla bakgrundsfärg, utan det ska vara sådär rutigt i bakgrunden vilket indikerar på att man inte har någon bakgrund. HUR gör man det? Hjälp mig, snälla.
Det var inget..
Citera
2013-10-02, 15:57
Medlem
Rodluvans avatar
Någon som blitt rank 30+ än? Skicka pm! Känner mig ensam i 400k lyan.
Citera
2013-10-02, 15:58
Medlem
Fooulzs avatar
Konstigt att det hackade upp under "Cypress Flats LTS"

ska man bara vänta (som jag gjort i säkert 30 minuter) eller stänga av ps3't?
Citera
2013-10-02, 15:58
Medlem
ZoteXs avatar
Jag har startat ett crew för mina vänner och kanske som småningom blir ett Gävle-gäng. Sons of Gefle heter vi. Men jag kan inte lyckas byta logo till gänget. Är det fler som har problem med det?

Sen så ser jag att många gäng har jävligt avancerade logotyper. Vilket jag har grymt svårt att tro, då man känns enormt begränsad i logoskaparen. Eller kan man skaffa en logo till gänget på annat vis?
Citera
2013-10-02, 16:02
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jag har startat ett crew för mina vänner och kanske som småningom blir ett Gävle-gäng. Sons of Gefle heter vi. Men jag kan inte lyckas byta logo till gänget. Är det fler som har problem med det?

Sen så ser jag att många gäng har jävligt avancerade logotyper. Vilket jag har grymt svårt att tro, då man känns enormt begränsad i logoskaparen. Eller kan man skaffa en logo till gänget på annat vis?

Aa undrar också va dom här fetare loggarna kommer ifrån som vissa crew har.
Citera
2013-10-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Bah, är du någon försvarsadvokat åt Rockstar eller? Lägg ner fanboy-snacket.

Det hade jag tackat ja till.

Personalrummet = http://i.imgur.com/O7EEkYa.gif
Support = http://media.rofls.com/25/0b/250ba0924d40641e73bc8ee61988e3a7.gif
Det är inte jag som är en fanboy, det är gnällspikarna som är butthurt.
Citera
2013-10-02, 16:03
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Någon som vet hur man gör för att INTE få en jävla bakgrundsfärg när man gör sitt EMBLEM? Jag vill inte ha någon jävla bakgrundsfärg, utan det ska vara sådär rutigt i bakgrunden vilket indikerar på att man inte har någon bakgrund. HUR gör man det? Hjälp mig, snälla.
Jag svarar ändå utifall att någon annan har samma problem.

Till vänster där man väljer färger; längst ner bland de små rutorna finns det en större kvadrat. Denna avgör vilken färg du har på bakgrunden. Klicka på den och välj färgen med ett rött streck tvärs igenom.
Citera
2013-10-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag svarar ändå utifall att någon annan har samma problem.

Till vänster där man väljer färger; längst ner bland de små rutorna finns det en större kvadrat. Denna avgör vilken färg du har på bakgrunden. Klicka på den och välj färgen med ett rött streck tvärs igenom.

Dina senaste 5 inlägg typ har handlat om att man ska läsa några sidor bak.
Hon skrev 3 inlägg ner efter det att det var löst.
Citera
2013-10-02, 16:08
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Samma här...
Börjar planera lite attentat på hur man på enklaste sätt kan skicka lite nukes till USA så att de försvinner lite spelare där ifrån.
Då kommer nog belastningen på detta helt onödiga tutorial racet som inte har något med multiplayern att göra!!!!
Fast nu kan det krasha även efter turtorial racet. Jag lyckades nu för en gångs skull komma in till racet. Men direkt efter racet när jag skulle få börja köra free roam (i invite only läget) så krasha det. Och på det så hacka heeela skiten upp sig. Så nu funderar jag på om jag orkar starta enheten igen eller inte... utöka servrarna kanske? Känns ju som det inte funkar bra för 90%< av alla spelare pga överbelastning
Citera
2013-10-02, 16:08
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Provat att gå via Start-knappen - Online - Solo istället för att hålla nedre pilknappen?
Testat allt man kan testa, vägrar att fungera. Är på xboxet som de är såhär, såg ut som att de på ps3 börjat att lösa sig där om jag har fattat de rätt..Dock har jag en massa kompisar som har kommit in nu och kan spela...
Citera
2013-10-02, 16:09
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Dina senaste 5 inlägg typ har handlat om att man ska läsa några sidor bak.
Hon skrev 3 inlägg ner efter det att det var löst.
Varpå jag skrev att jag svarar ändå utifall att någon undrar samma sak och letar efter en lösning. Om Google skulle råka knuffa in personen i denna tråden eftersom dennes sökning stämde överens med hans beskrivning av problemet är det alltid trevligt om det finns ett svar på frågan också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in