Man får välja sin tröjja själv, men det är ett tryck med flashback-katten. Man kan välja ett litet eller stort, sen är teamfärgen grön. Man kan också välja egna färger på bakgrunds tishan.
Väljer man detta när man är inne på online mode eller när man gör gubben?
Det verkar gå lite upp och ner beroende på vem man frågar.
Själv gick det okej till en början, och med okej menar jag 5-7 minuters väntan på första parkeringen inför racet sen 15-20 minuter efter racet.
Efter det kom jag till staden inför nästa uppdrag, men hela staden var ju tom. Så tänkte pröva hitta någon annan med crew medlem. Gick inte, och sedan dess har jag inte kommit in någonstans.
Senaste 30 minuterna har jag bara blivit timed out hela tiden. Så gav upp för nu. Kanske prövar ikväll annars får det blir imorgon.
Så ni som antingen har långa laddningstider eller inte kommer in någonstans. Ni är långt ifrån ensamma! Bäst är att vänta.
Samma här...
Börjar planera lite attentat på hur man på enklaste sätt kan skicka lite nukes till USA så att de försvinner lite spelare där ifrån.
Då kommer nog belastningen på detta helt onödiga tutorial racet som inte har något med multiplayern att göra!!!!
Provat att gå via Start-knappen - Online - Solo istället för att hålla nedre pilknappen?