2013-09-24, 21:22
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Det är dags att "Flashback 360 Crew" läggs ner, det skapar uppenbarligen bara förvirring. Görs inte detta kommer åtgärder att vidtas.

Återigen: Vill ni vara säkra på att få en inbjudan till crewet, skicka pm till mig eller någon annan som kan skicka invite, det är annars väldigt svårt att se alla som vill gå med.
Citera
2013-09-24, 22:21
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Det är dags att "Flashback 360 Crew" läggs ner, det skapar uppenbarligen bara förvirring. Görs inte detta kommer åtgärder att vidtas.

Återigen: Vill ni vara säkra på att få en inbjudan till crewet, skicka pm till mig eller någon annan som kan skicka invite, det är annars väldigt svårt att se alla som vill gå med.

"Görs inte detta kommer åtgärder att vidtas" Inte för att jag har något med crewet att göra, men vad kan du göra åt saken?
Citera
2013-09-24, 22:36
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
"Görs inte detta kommer åtgärder att vidtas" Inte för att jag har något med crewet att göra, men vad kan du göra åt saken?
Ville bara säga det, låter så jävla badass
Men vi/jag kan kicka ledaren och de som är med i 360-crewet från Flashback Crew.
Citera
2013-09-24, 22:41
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ville bara säga det, låter så jävla badass
Men vi/jag kan kicka ledaren och de som är med i 360-crewet från Flashback Crew.
Varför skulle du göra det?
Citera
2013-09-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Varför skulle du göra det?

Finns väl ganska uppenbarliga skäl kan jag tycka. Vi har sagt att vi kommer att kunna "dela upp" crewet INTERNT mellan PS3 och 360 om så önskas. Att det crewet skapades skapade bara förvirringar och den "lösning" som skaparen trodde det skulle ge, gav en motsatt effekt. Vi har bara ett crew, Flashback Crew var först och det är även leadern som skapat denna tråden du skriver i just nu.
Citera
2013-09-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Så du menar alltså att deathmatch, som är ett multiplayer mode, INTE är GTA Online?!

Jag har läst artikeln så jag har inte den blekast om vad du yrar om. Du verkar inte förstå att GTA Online omfattar ALLA MULTIPLAYER MODES I SPELET.

Hur som helst så kan vi lämna diskussionen nu. Ryktet är trots allt ett rykte och Rockstar har svarat på det. Trots det så hoppas jag att dom kommer till insikt och öppnar fler slots om det är möjligt till nuvarande generation.

Och vem har sagt att GTA Online kommer att ha mods? Du baserar hela dina inlägg på vad olles, kompis, brorsa, läste på internet.

Äntligen har du insett att 32player grejen är bara ett rykte (om ens det) och att jag tror iallafall att dagens konsoller skulle ha svårt att kunna klara av 32spelare på en server.

Enligt Rockstar själva (om du nu räknar det som en trovärdig källa) så kommer det att finnas GTA Online där du kan råna banker med dina polare, bli skjuten osv. Sen kommer det att finnas "Free Roam" där du kan dra ihop ett gäng för att göra BMX stunts och slippa riskera att droppa en mängd cash varje gång du dör.

Jag har bevakat detta spelet mer eller mindre varje dag i 2 år nu, det blir lätt att urskilja rykten och rykten som bevisar sig sedan att vara alldeles korrekta.
Citera
2013-09-25, 00:19
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Finns väl ganska uppenbarliga skäl kan jag tycka. Vi har sagt att vi kommer att kunna "dela upp" crewet INTERNT mellan PS3 och 360 om så önskas. Att det crewet skapades skapade bara förvirringar och den "lösning" som skaparen trodde det skulle ge, gav en motsatt effekt. Vi har bara ett crew, Flashback Crew var först och det är även leadern som skapat denna tråden du skriver i just nu.
Jo jag är väl medveten om att ledaren själv startade denna tråd. Men det var inte ledaren jag citerade tidigare. Därför blev jag lite fundersam varför någon annan skulle börja kicka folk.

Går det inte att spela både 360 samt ps3 under just Flashback Crew då?
Citera
2013-09-25, 00:53
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Jag hoppas du förstår hur dryg och äcklig du låter när du skriver en sådan sak. Skiter i vilken position i hierarkin du har. Lika snabbt som du fick den så kan du bli av med den.

Vill dom ha ett Flashback 360-crew så får dom ha det och det finns ingenting du kan göra något åt det.

Jag som varit med i gruppen innan det ens var 50 medlemmar håller absolut inte med dig att någon eller några medlemmar ska kickas pga. en sådan sak!

Tänk på hur du formulerar dig nästa gång och att detta är en grupp för alla Flashback-medlemmar! Din röst är värd lika mycket/lite(se det hur du vill) som han som skapade gruppen.
Citera
2013-09-25, 01:00
Medlem
HestDrickaColas avatar
Om jag vill ena stunden råna lite banker med två kompisar, kommer jag kunna göra det i free-roam eller måste det vara under ett speciellt mode? Kan detta vara private så inga randoms joinar?

Är online precis som offline förutom på free-roam? Man torskar pengar om man dör, blir ifråntagen vapen om man blir busted etc.
Citera
2013-09-25, 01:26
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Viktigt! Jag har lagt märke till att jag inte fått några "Notifications" längst upp på sidan på flera dagar även fast jag vet att folk har varit aktiva i samma inlägg som jag har.

Misstänkte att det måste vara något fel. Hade mycket riktigt rätt och fick inte fram dom förrän jag nyss klickade här: http://img32.imageshack.us/img32/6352/emry.png

Så ni som känner igen er vet nu!
Citera
2013-09-25, 02:25
Medlem
khys avatar
Då jag väntar på att flera polare ska köpa spelet och sluta skylla på tentor så ansöker jag till Flashbacks Crew så länge (eller kanske bara spelar här och får dem med mig).

PSN: svaevarn
(Har just nu lite problem att linka mitt PSN till Social Club, men PS-support jobbar på det. )
Citera
2013-09-25, 03:10
Medlem
Jag har inte riktigt hängt med om detta med Gta v multiplayer grejen. Vad exakt är detta?
Senast redigerad av trig 2013-09-25 kl. 03:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in