2013-10-05, 14:35
Medlem
Fooulzs avatar
Kan man vara med i flera crew samtidigt?

Jag skapade ett gäng med med ett ungefär 7 polare, men nu har vissa åkt bort, blablabla.. och vi är max 3-4 stycken inne, därför vore det roligare att kanske gå med i Flashback's crew om det går att vara med i två stycken samtidigt... ?

Jag heter Rappebror på playstation network om det är det namnet man ska ge ut för att få en inbjudan. Vore sjukt kul att spela ihop med andra spelare som faktiskt förstår vad man säger och så.

Förresten, vem är högst rank på gta? och vad är max?
Citera
2013-10-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Bästa spelet! Är level 11 och spelet blir bara roligare! Tips på hur man tjänar mer pengar?
Har väldigt dyr bil som är försäkrad, den gör mig fattig haha

En sak jag stör mig på är att varje gång jag och mina polare spelar missions och sedan lämnar till freemode så hamnar vi på olika servar för att sedan måste joina om varandra.
Hoppas dom fixar det!

Röstar ni båda på freemode, längst ner till höger? i menyn som dyker upp när ni lirat mission.
Citera
2013-10-05, 14:39
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille90
Röstar ni båda på freemode, längst ner till höger? i menyn som dyker upp när ni lirat mission.
aa.

Nu har jag annat problem, när jag kör min bil så kör den på låga varv som det vore cruise control. Hur tar man bort den?
Citera
2013-10-05, 14:40
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
aa.

Nu har jag annat problem, när jag kör min bil så kör den på låga varv som det vore cruise control. Hur tar man bort den?

Söker någon som vill spela lite 360. Jag är väldigt låg rank dock.
Senast redigerad av Skullmuncher 2013-10-05 kl. 14:47.
Citera
2013-10-05, 14:41
Medlem
Awbetts avatar
Söker spelare på xbox som vill spela Violent Dutch uppdraget några gånger och dra in snabba pengar och RP. Skriv nick så bjuder jag in er!
Citera
2013-10-05, 14:46
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Söker spelare på xbox som vill spela Violent Dutch uppdraget några gånger och dra in snabba pengar och RP. Skriv nick så bjuder jag in er!

Finns det ingen bil som är manuell?
Citera
2013-10-05, 14:49
Medlem
Jull3E.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Jag kan nog hänka på, dock har jag bara en Lvl.7 char nu efter att min lvl 22 försvann.
Citera
2013-10-05, 14:50
Medlem
.The.Dude.s avatar
Hur fungerar detta med att betta på races osv.? Kan jag och en polare teama upp och betta på varandra hela tiden och tjäna storkovan?
Citera
2013-10-05, 14:51
Medlem
Spelade lite för 2 dagar sen men hände något så jag var tvungen att starta om mitt ps3 och då försvann min karaktär. Han har alltså varit borta i 2 dagar, är det nån ide att vänta längre eller ska jag bara göra en ny?
Citera
2013-10-05, 14:53
Medlem
Hummlers avatar
Vill bara säga att jag inte har någon mic för tillfället som vissa kanske har märkt. Jag är bara level 4 så just nu drar jag bara runt med en vanlig pistol så jag är inte till så stor hjälp i vissa uppdrag haha! Körde ett uppdrag med Cr4Zy Twin och Nocolus, jag dog direkt sen var jag tvungen att dra. (Det är jag som är Humlaaa på Xbox Live)
Citera
2013-10-05, 14:54
Medlem
Kristofer.s avatar
Kristofert @ PS3, flashback crew.
Citera
2013-10-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejkreativ
Kan man förstöra för andra crews? Typ om de gör ett rån så ställer jag mig på taket och pepprar sönder dem när de är påväg ut från banken?

Heists blir en "egen" värld precis som andra missions, så detta går tyvärr inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in