Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Men överallt på andra ställen det har varit krig, så efterlyser man sina släktingar och anhöriga. Varför skulle de vara skillnad på II värkskriget??
JA PRECIS....varför finns det inte miljoners av annonser i tidningar som söker efter sina försvunna judesläktingar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Så du ska inbilla mig om några barn saknar sin föräldrar, så kommer de inte försöka hitta dem.
Vad skriver du om? Var skrev jag något i den stilen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Ja jag skrev ca 130 000 judar, som enligt utsago avrättades utanför KIEV. Det som är kännt som "massakern vid babi yar" . Enligt förnekare hände det aldrig, utan de blide bort transporterad eller annat. Men det konstiga de hittar inget som ger tecken på det. Men däremot finns tecken på massakern ägde rum.
Nordfront.se kom nyligen ut med ett dagens datum gällande
Babij Jar, massmord eller propagandalögn?.
Vad finns det för tecken på att massakern ägt rum? Det "kodade" SS-dokumentet där man skrivit om en förflyttning av fångar till öst? Att bevisa att någonting inte har hänt, det är som att bevisa att det inte finns en gud. Bevisbördan ligger på de som lägger fram påståendet att något existerat/inträffat, det är alltså du som ska lägga fram fakta. Detta klarar du dock inte av, eftersom det inte finns något.
Såg även en kommentar som länkade vidare till
http://forum.codoh.com/viewtopic.php?f=2&t=41 (när vi ändå är inne på Kiev) Många lögner som helt saknar substans...
Citat:
Ursprungligen postat av
Zigga
Men hojta till när du träffar på en akademiskt erkänd historiker som inte erkänner förintelsen...
Har inte sett någon än
David John Cawdell Irving
Costas Plevris
Någon får gärna fylla på med fler, båda två har fått fängelsestraff på grund av deras åsikter. Socialt stigmatiserade, förlorat arbete, etc. Det kanske har något att göra med att historiker inte ifrågasätter?