2013-10-01, 18:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
jösses..

Det är ju väldigt tråkigt att inte spöken är lika efterblivna som deras förespråkare - för i sånt fall hade vi ju kunnat fånga hur många som helst med en sockerbit och en plastpåse...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-10-01 kl. 18:43.
Citera
2013-10-01, 18:37
Medlem
Rust-Lees avatar
Citat:
Finns fler videos där man kan få se ifrån alla vinklar. Nej, inte övertygad. Du får nog komma med någonting bättre än så lilla vän. Sedan kan du ju kolla resten av de jag klistrade in. Så har jag även fler du kan få spendera resten av ditt liv med att försöka dementera. LOL alltså.

Seriöst, lägg ner attityden. Vem vill du imponera på? Lilla vän? Efterbliven?
Helt sjukt otrevlig personlighet du verkar besitta.

Varför är detta återkommande hos er "paranormaltroende"?

Jag är också intresserad av det paranormala och har varit hela mitt liv, men direkt om man inte håller med börjar otrevligheterna flyga. Du befinner dig på ett debattforum!! Vill du inte ha en debatt? - Starta en blogg och ta bort möjligheten till att kommentera.
Citera
2013-10-01, 18:38
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Har du något vi kan få se?

Conny
Eftersom detta är ett smurfkonto och skickar jag länkar där jag lagt upp från mitt aktuella så blir jag outad. Jag har en del upplagt, men det mesta på hårddisken. Men ni blir ju ändå inte övertygade trots jag skickat länkar till äkta ghostfootage så varför skulle ni tycka mitt var så jävla intressant? Jag har fått mest EVP och orber och det verkar ni ju inte så förtjusta i av någon bisarr anledning. Visst, EVP är ganska lätt att fejka, men det betyder inte att allt är fejk. Jag kan ju tala om att flertalet skeptiker och massa andra clowner kommer och försöker dementera mina klipp så man blir ganska less.

Nej, det enda som kommer övertyga er är om ett spöke kommer och knäpper er på näsan och säger hej. Men inte ens då lär ni väl bli övertygade. Vad krävs egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Seriöst, lägg ner attityden. Vem vill du imponera på? Lilla vän? Efterbliven?
Helt sjukt otrevlig personlighet du verkar besitta.

Varför är detta återkommande hos er "paranormaltroende"?

Jag är också intresserad av det paranormala och har varit hela mitt liv, men direkt om man inte håller med börjar otrevligheterna flyga. Du befinner dig på ett debattforum!! Vill du inte ha en debatt? - Starta en blogg och ta bort möjligheten till att kommentera.

Ja, jag är sjukt otrevlig eftersom alla andra (skeptiker) är sjukt otrevliga. Varifrån tror du jag fått min attityd ifrån egentligen? Jag har försökt debattera på en seriös nivå, men man blir bara less efter ett tag. Jag kokar fan av ilska.

Jag har sagt att Det Okända inte är det bästa programmet eftersom de inte visar händelser så jag kan iaf förstå att det är svårt att bli övertygad om den andra sidan genom att bara se Det Okända. Finns mycket bättre program med bättre upplägg. Jag hade säkert haft så mycket mer motivation och ork om det inte funnits så mycket skeptiker. Inte konstigt man inte orkar lägga upp videos och försöka övertyga folk när det inte går. Fan så sorgligt alltså.
Senast redigerad av enlevandeman 2013-10-01 kl. 18:46.
Citera
2013-10-01, 18:43
Medlem
Rust-Lees avatar
Mmm,,,orbs är väl sådär imponerande...

https://www.youtube.com/watch?v=5JJh9P9js-k
Citera
2013-10-01, 18:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...
Nej, det enda som kommer övertyga er är om ett spöke kommer och knäpper er på näsan och säger hej. Men inte ens då lär ni väl bli övertygade. Vad krävs egentligen?
Och hur många av alla troendes 'bevis' som än bevisas falska så kommer du inte bli övertygad om att alltihop är bedrägeriet. Vad krävs egentligen?
Citera
2013-10-01, 18:47
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och hur mycket av alla troendes 'bevis' som än bevisas falska så kommer du inte bli övertygad om att alltihop är bedrägeriet. Vad krävs egentligen?

Precis sådana här inlägg som gör en förbannad. Du kan ju gärna tro att jag ljuger. Jag vet vad jag har upplevt. Du är en tragisk människa.
Citera
2013-10-01, 18:50
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rust-Lee
Mmm,,,orbs är väl sådär imponerande...

https://www.youtube.com/watch?v=5JJh9P9js-k

Det där är inte orber, utan dammkorn. De orber jag fått på film är filmade i isbitande kyla och har ett eget medvetande. De följer inte ett mönster som damm gör. Dessutom är de blåa orber. Kan länka ett exempel i PM.
Citera
2013-10-01, 19:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Precis sådana här inlägg som gör en förbannad. Du kan ju gärna tro att jag ljuger. Jag vet vad jag har upplevt. Du är en tragisk människa.
Jag har väl inte skrivit att du ljuger? Jag är fullt öppen för att du bara lurar dig själv, alternativt att du lider av någon psykos. Jag är även öppen för att alla dina påståenden är 100 % sanningsenliga, men då vill jag gärna se någon form av trovärdigt bevis för det. Och då menar jag inte filmer som 'poltergeist'-filmen du nyss la upp (Du vet den där filmen som omedelbart blev motbevisad varvid du stoppade huvudet i sanden och låtsades som ingenting...)
Citera
2013-10-01, 19:22
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Men ni blir ju ändå inte övertygade trots jag skickat länkar till äkta ghostfootage.
Hur vet du att de är äkta?

Conny
Citera
2013-10-01, 19:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...
Ja, jag är sjukt otrevlig eftersom alla andra (skeptiker) är sjukt otrevliga. Varifrån tror du jag fått min attityd ifrån egentligen? Jag har försökt debattera på en seriös nivå, men man blir bara less efter ett tag. Jag kokar fan av ilska.
...
Inte konstigt man inte orkar lägga upp videos och försöka övertyga folk när det inte går. Fan så sorgligt alltså.
Men ärligt talat så vet du likaväl som alla andra här att OM du hade några bevis för spöken, andar eller något annat paranormalt, då hade du knappast hängt på Flashback. Då hade du försökt kamma hem belöningen på en miljon dollar, eller hur?
Citera
2013-10-01, 20:32
Medlem
GesusPetterssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men ärligt talat så vet du likaväl som alla andra här att OM du hade några bevis för spöken, andar eller något annat paranormalt, då hade du knappast hängt på Flashback. Då hade du försökt kamma hem belöningen på en miljon dollar, eller hur?

Ja så är det ju aldrig. Av någon underlig anledning så är det så att ALLA woo-woos alltid säger sig INTE ha något behov av att "bevisa" att det dom tror på är på riktigt och inte bara bluff och båg. Men ÄNDÅ måste dom konstant vara ute på t.ex olika forum med mera och PÅSTÅ att deras hittepå ska vara på riktigt - och sen gnälla när folk ifrågasätter det och frågar efter evidens osv!

Varför inte bara visa att det ÄR på riktigt, alla "problem" lösta för alla - som sagt, underligt..!

Som någon väl sa - put up or shut up!
Citera
2013-10-01, 22:23
Medlem
Muertosans avatar
Har redan eget forum och blogg tack. Du får gärna komma in där och diskutera och göra dig till åtlöje precis som du gjort i denna tråd. Nu handlar denna tråd om det okända och vill du fortsätta diskutera så ta via PM.

[/quote]

Oj, plötsligt blev det viktigt att hålla sig till topic. Varför börjar du dra upp massa youtubeklipp från andra program då? Det var Det Okända det hör gällde, vilket är precis lika dåligt oavsett vad du länkar till på Youtube.

Jag är ju visserligen efterbliven så man borde väl ha lite överseende med att mina argument inte är de bästa men vad är din ursäkt för att bete dig som ett as? Bara att folk är dumma mot dig för du tror på vad som helst som nån laddat upp på nätet eller som klippts ihop av TV i ett underhållningsprogram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in