Citat:
Ursprungligen postat av
ConnyKlasson
Har du något vi kan få se?
Conny
Eftersom detta är ett smurfkonto och skickar jag länkar där jag lagt upp från mitt aktuella så blir jag outad. Jag har en del upplagt, men det mesta på hårddisken. Men ni blir ju ändå inte övertygade trots jag skickat länkar till äkta ghostfootage så varför skulle ni tycka mitt var så jävla intressant? Jag har fått mest EVP och orber och det verkar ni ju inte så förtjusta i av någon bisarr anledning. Visst, EVP är ganska lätt att fejka, men det betyder inte att allt är fejk. Jag kan ju tala om att flertalet skeptiker och massa andra clowner kommer och försöker dementera mina klipp så man blir ganska less.
Nej, det enda som kommer övertyga er är om ett spöke kommer och knäpper er på näsan och säger hej. Men inte ens då lär ni väl bli övertygade. Vad krävs egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Rust-Lee
Seriöst, lägg ner attityden. Vem vill du imponera på? Lilla vän? Efterbliven?
Helt sjukt otrevlig personlighet du verkar besitta.
Varför är detta återkommande hos er "paranormaltroende"?
Jag är också intresserad av det paranormala och har varit hela mitt liv, men direkt om man inte håller med börjar otrevligheterna flyga. Du befinner dig på ett debattforum!! Vill du inte ha en debatt? - Starta en blogg och ta bort möjligheten till att kommentera.
Ja, jag är sjukt otrevlig eftersom alla andra (skeptiker) är sjukt otrevliga. Varifrån tror du jag fått min attityd ifrån egentligen? Jag har försökt debattera på en seriös nivå, men man blir bara less efter ett tag. Jag kokar fan av ilska.
Jag har sagt att Det Okända inte är det bästa programmet eftersom de inte visar händelser så jag kan iaf förstå att det är svårt att bli övertygad om den andra sidan genom att bara se Det Okända. Finns mycket bättre program med bättre upplägg. Jag hade säkert haft så mycket mer motivation och ork om det inte funnits så mycket skeptiker. Inte konstigt man inte orkar lägga upp videos och försöka övertyga folk när det inte går. Fan så sorgligt alltså.