2013-10-01, 16:36
Medlem
Jestermedgesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Haha kom igen nu lugna ner er, Skit i att ens försöka gå online. Klockan börjar närma sig käk iallafall, Ta ett bad, kolla på en film, fixa mat/handla? Nämen gör någonting annat och det spelar ingen roll ifall du har xbox eller ps3, Vissa kommer in och andra inte som sagt de är tooook för många som försöker komma in just nu. Tror heller inte att de spelar någon roll att dom hade ''2veckor'' på sig, En självklarhet att servrarna dyker vid ett sånt här tillfälle

OT: Själv ska jag ner och handla snart och tror fan jag kickar igång grillen? & Fixar ihop lite kött asså och tar några pilsner och hoppas på att de funkar ikv. Skål gubbar

Men kliar det inte i fingrarna på dig med? :P
Citera
2013-10-01, 16:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
Tycker inte ni att character custom var lite tråkig. Synd att man inte t.ex kunde ha mer muskler på mannen eller större bröst om man valde att va en tjej. Ändra ögon osv...
Den kändes lite vek, ja.
Å andra sidan kan jag tycka att det är bra. Om man har för många valmöjligheter kommer alla springa runt med den perfekta människan, eller karaktärer som liknar kändisar. Detta gör det lite verkligare i.o.m. att man inte riktigt kan bestämma hur man ska se ut. Men som du säger, jag hade gärna sett lite mer varierade kroppsbyggnader.
Citera
2013-10-01, 16:37
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Tycker inte ni att character custom var lite tråkig. Synd att man inte t.ex kunde ha mer muskler på mannen eller större bröst om man valde att va en tjej. Ändra ögon osv...

Tror det är lite av grejen alltså. Du ska bygga dina muskler i spelet och köpa tatueringar, smycken, piercingar osv.. men visst, man kunde nog få ändra ansiktsdrag, ögonfärg, läppar, näsa osv.
Citera
2013-10-01, 16:38
Medlem
bezzes avatar
Jag lyckas inte få igång racet. Va faan. Bara laddar och väntar på spelare.
Citera
2013-10-01, 16:39
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Tycker det är tråkigt att inte Rockstar går ut med någon information eller dyll..
Citera
2013-10-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jestermedgester
Men kliar det inte i fingrrna på dig med? :P
Haha om de gör, Men känns inte så värt att sitta som en påtänd smurf och kolla in i tvn och försöka gång på gång! nädu .. Då gör jag hellre någonting annat medans och försöker ikv
Citera
2013-10-01, 16:40
Medlem
creamos avatar
Citat:

Helt sjukt dåligt. Sjukt dåligt, wtf mormor morfar?!? Fan vad sur jag e på lagg laggg laggggg att spela online vad fan tror de att folk inte kommer gibba?
Citera
2013-10-01, 16:41
Medlem
Lyckades iallfall skapa en karaktär men det är helt omöjligt att joina någonting.
Citera
2013-10-01, 16:41
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Tycker det är tråkigt att inte Rockstar går ut med någon information eller dyll..
Rockstar Support kommer att hålla oss ständigt uppdaterade genom sin statussida med information gällande Grand Theft Auto: Online.
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246
Ironiskt nog är den dock nere för tillfället.
Citera
2013-10-01, 16:43
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rockstar Support kommer att hålla oss ständigt uppdaterade genom sin statussida med information gällande Grand Theft Auto: Online.
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246
Ironiskt nog är den dock nere för tillfället.

Oj, den missade jag.
Haha, ja det var ju riktigt smidigt
Citera
2013-10-01, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Haha kom igen nu lugna ner er, Skit i att ens försöka gå online. Klockan börjar närma sig käk iallafall, Ta ett bad, kolla på en film, fixa mat/handla? Nämen gör någonting annat och det spelar ingen roll ifall du har xbox eller ps3, Vissa kommer in och andra inte som sagt de är tooook för många som försöker komma in just nu. Tror heller inte att de spelar någon roll att dom hade ''2veckor'' på sig, En självklarhet att servrarna dyker vid ett sånt här tillfälle

OT: Själv ska jag ner och handla snart och tror fan jag kickar igång grillen? & Fixar ihop lite kött asså och tar några pilsner och hoppas på att de funkar ikv. Skål gubbar

Blir att laga till lite käk här med. En saftig biff och några kalla. Det kommer förgylla kvällen. Slöglo på nån film med kanske.
Citera
2013-10-01, 16:44
Medlem
ufo_2900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
264 miljoner dollar och man kan inte skapa karaktären som man vill utan man måste ändra på sin mormors utseende? HUR FAN TÄNKTE DOM?

Varför inte bara låt oss ha total frihet likt The sims etc? Jag kan verkligen inte förstå det. Inte för att jag tror att alla kommer se likadana ut men systemet är verkligen så urbota dumt

Det är antagligen tänkt att vara mer av en slumgenerator för att framkalla lite olika drag hos alla. Skulle folk välja själv skulle det antagligen bli mer likriktat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in