2013-10-01, 16:19
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
De förlorar såklart spelare. Tror du inte vi kommer ihåg detta till nästa gta release ?. Vilket de lär bli. Tror folk tröttnar på sådant... till sisst får de mindre o mindre spelare. Rockstar har haft 2 jävla veckor på sig att fixa onlinet... säkert mer. För de knappast la ner tiden på singel player tyckte jag...

Vi båda vet att du kommer spela som fan. Bara riktiga cry babies som skulle ge upp ett spel bara för att man inte kommer in online de första timmarna. Eller kanske nån som aldrig har varit med om något stort släpp förut som t.ex. Battlefield 3 eller Diablo 3. Men visst, du kan ju bojkotta om du vill.
Citera
2013-10-01, 16:19
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas182
Nu verkar det som sidan är nere med socialclub.*rockstargames.*com
Samma här, vilket suger för hade hoppats kunna leta lite collectibles medans sidan var nere.
Citera
2013-10-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jomen, nu har ju Rockstar haft koll under två veckor hur många som har köpt spelet.
Dom borde ha kunnat garderat sig

Två veckor hinner man inte långt på. "Garderat sig" ja, det hade ju varit trevligt, men så tänker inte vinstdrivande företag.
Citera
2013-10-01, 16:21
Medlem
SebastianIngrossos avatar
Någon som testat att spela online med custom firmwire?
Citera
2013-10-01, 16:25
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Vi båda vet att du kommer spela som fan. Bara riktiga cry babies som skulle ge upp ett spel bara för att man inte kommer in online de första timmarna. Eller kanske nån som aldrig har varit med om något stort släpp förut som t.ex. Battlefield 3 eller Diablo 3. Men visst, du kan ju bojkotta om du vill.

hade inga problem med bf3 ibörjan, flöt på hur bra som helst när jag fick det
Citera
2013-10-01, 16:26
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
hade inga problem med bf3 ibörjan, flöt på hur bra som helst när jag fick det

Jaha? Och det finns folk som spelar GTA Online utan problem...
Citera
2013-10-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Sedan jag försökte komma in på onlineservern så har det fuckat upp singelplayerspelet också.

Jag kan nu endast spela som michael, det går inte att byta till någon annan. Inga uppdrag syns. Va fan?
Hända samma för mig (ps3) bara att starta om
Citera
2013-10-01, 16:28
Medlem
Självklart skulle det bli såhär, det fattar vem som helst som har spelat något stort online spel precis vid release innan. Det är aldrig värt att lägga ner så mycket pengar på servrar eftersom att antalet spelare kommer sjunka som fan inom bara några dagar och sedan stabilisera sig.

Om man öppnar ett nytt varuhus så bygger man inte en 10x större dörr än normalt, utan man låter folk trängas och stå i kö för att komma in, eftersom man vet att det inte längre är ett problem efter några dagar.
Citera
2013-10-01, 16:29
Medlem
Skezs avatar
Online-läget har förstört lite grejer för mig i singleplayer-läget... Alla karaktärers vapen är borta, och då hade jag ändå alla vapen + uppgraderingar samt en stor hög med ammunition.

Dessutom verkar mer har buggat, fick ett samtal från Downtown Cab på Franklin eftersom jag köpt den fastigheten och som vanligt behövde dem hjälp med att köra en klient. Men mitt i uppdraget försvann klienten och alla andra som var involverade och jag får ett SMS från bolaget att kunden var upprörd ???

En annan sak, när jag testat logga in på Online men det inte går på grund av att Rockstars Cloud Service är nere eller något annat som gör att jag inte kan spela det och kommer tillbaka i singleplayer-läget kan jag inte byta karaktär förrän jag startat om spelet.

Någon mer med liknande buggar?
Citera
2013-10-01, 16:33
Medlem
Haha kom igen nu lugna ner er, Skit i att ens försöka gå online. Klockan börjar närma sig käk iallafall, Ta ett bad, kolla på en film, fixa mat/handla? Nämen gör någonting annat och det spelar ingen roll ifall du har xbox eller ps3, Vissa kommer in och andra inte som sagt de är tooook för många som försöker komma in just nu. Tror heller inte att de spelar någon roll att dom hade ''2veckor'' på sig, En självklarhet att servrarna dyker vid ett sånt här tillfälle

OT: Själv ska jag ner och handla snart och tror fan jag kickar igång grillen? & Fixar ihop lite kött asså och tar några pilsner och hoppas på att de funkar ikv. Skål gubbar
Citera
2013-10-01, 16:34
Medlem
Santryss avatar
Tycker inte ni att character custom var lite tråkig. Synd att man inte t.ex kunde ha mer muskler på mannen eller större bröst om man valde att va en tjej. Ändra ögon osv...
Citera
2013-10-01, 16:35
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Vito-Corleone
Haha kom igen nu lugna ner er, Skit i att ens försöka gå online. Klockan börjar närma sig käk iallafall, Ta ett bad, kolla på en film, fixa mat/handla? Nämen gör någonting annat och det spelar ingen roll ifall du har xbox eller ps3, Vissa kommer in och andra inte som sagt de är tooook för många som försöker komma in just nu. Tror heller inte att de spelar någon roll att dom hade ''2veckor'' på sig, En självklarhet att servrarna dyker vid ett sånt här tillfälle

OT: Själv ska jag ner och handa snart och tror fan jag kickar igång grillen? & Fixar ihop lite kött asså och tar några pilsner och hoppas på att de funkar ikv. Skål gubbar

haha ska göra likadant gubben SKÅL tack för du gjorde ett gott inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in