2013-10-01, 16:07
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
No shit tycker jag med... men antagligen försöker de fixa till detta just när det blir problem. De kunde kanske fattat detta från början och gjort kanske något som gör att de skulle klara detta, Fatta som de förlorar på detta nu...

Exakt vad förlorar de?
Citera
2013-10-01, 16:08
Medlem
bmwhorans avatar
När jag väl lyckas komma in på Online så står det Go to Race Trigger sen så kan jag inte ens trycka på start hur gör man det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Du behöver inte bry dig om hur din morfar ser ut. Bara gör din karaktär. Du ser på sidan vad som ändras när du ändrar olika prioriteringar. Höjer du på sports så får din karaktär mer stamina osv..

Skapade en gubbe för en stund sedan men vill inte minnas att det gick att ändra. Jag trodde man var tvungen att ha points som man sedan kan utöka?
Citera
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Till skillnad från andra spelsläpp så har faktiskt Rockstar haft 2 veckor på sig att känna av marknaden och räkna fram hur många som kommer spela online och därefter anpassa storleken.

Precis !

Exakt vad jag tänkte på med. De har kunnat förbereda sig ordentligt under de 2 veckorna. Singel player tog ju knappast 100 hours att klara. 69 missions och lite andra små skit missions med på 5 år...
Citera
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Som om inte Blizzard var förberedda på kanske den största spelhypen i historien, Diablo III.

Men fixade inte dom det rätt snabbt?
Citera
Medlem
Brasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Till skillnad från andra spelsläpp så har faktiskt Rockstar haft 2 veckor på sig att känna av marknaden och räkna fram hur många som kommer spela online och därefter anpassa storleken.

Nu spelar ju inte alla MP och vissa bara testar första veckan för att sen go ra nått annat. Rockstar varnade även för att detta kunde ske eftersom det är ett extremt intresse.
Citera
2013-10-01, 16:09
Medlem
Santryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Exakt vad förlorar de?

De förlorar såklart spelare. Tror du inte vi kommer ihåg detta till nästa gta release ?. Vilket de lär bli. Tror folk tröttnar på sådant... till sisst får de mindre o mindre spelare. Rockstar har haft 2 jävla veckor på sig att fixa onlinet... säkert mer. För de knappast la ner tiden på singel player tyckte jag...
Citera
2013-10-01, 16:09
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Sjukt synd att ni på PS3 inte kan spela.. På xbox flyter det på bra som fan för mig, nån annan med xbox som har problem?
Men du kan inte spara va?
Jag får upp felmeddelandet att Rockstar "cloud servers is not working" samt att om jag vill spela så kan inte spelet sparas.

Gick bra i början, men nu på senare tid så har servrarna slutat att fungera.
Citera
2013-10-01, 16:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
När jag väl lyckas komma in på Online så står det Go to Race Trigger sen så kan jag inte ens trycka på start hur gör man det?
Kort sagt; servrarna är överbelastade.
Citera
Medlem
När jag joinar står det bara "Joining gta online" någon som kommit förbi det?
Citera
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Men fixade inte dom det rätt snabbt?

Snabbt o snabbt, tog väl ett dygn innan allt var som det skulle.
Citera
2013-10-01, 16:11
Medlem
Gravers avatar
Citat:
No shit tycker jag med... men antagligen försöker de fixa till detta just när det blir problem. De kunde kanske fattat detta från början och gjort kanske något som gör att de skulle klara detta, Fatta som de förlorar på detta nu...
Märker att du är ny när det gäller online-spel.
Bland annat diablo3 och bf3 var bra mycket värre spelsläpp.

Jag kan förstå att folk är besvikna och vill in och spela nu på en gång, men att kalla det för ett utav de värsta någonsin för att det är problem första dagen är ju löjligt.
Alla eller iallafall större delen utav alla onlinespel har på ett eller annat sätt problem i början, det är omöjligt att sia om hur många som kommer att försöka att logga in på en och samma gång.

Citat:
Precis !

Exakt vad jag tänkte på med. De har kunnat förbereda sig ordentligt under de 2 veckorna. Singel player tog ju knappast 100 hours att klara. 69 missions och lite andra små skit missions med på 5 år...
Oj, de fick två extra veckor att förbereda sig, det är ju bra mycket längre än vad alla andra som har ett liknande multiplayer-mode har fått.
Man kan inte bara köpa in servrar för att sedan endast ha dem till att samla dam när det värsta är över.
Senast redigerad av Graver 2013-10-01 kl. 16:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in