Citat:
Ursprungligen postat av
Santrys
No shit tycker jag med... men antagligen försöker de fixa till detta just när det blir problem. De kunde kanske fattat detta från början och gjort kanske något som gör att de skulle klara detta, Fatta som de förlorar på detta nu...
Märker att du är ny när det gäller online-spel.
Bland annat diablo3 och bf3 var bra mycket värre spelsläpp.
Jag kan förstå att folk är besvikna och vill in och spela nu på en gång, men att kalla det för ett utav de värsta någonsin för att det är problem första dagen är ju löjligt.
Alla eller iallafall större delen utav alla onlinespel har på ett eller annat sätt problem i början, det är omöjligt att sia om hur många som kommer att försöka att logga in på en och samma gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Santrys
Precis !
Exakt vad jag tänkte på med. De har kunnat förbereda sig ordentligt under de 2 veckorna. Singel player tog ju knappast 100 hours att klara. 69 missions och lite andra små skit missions med på 5 år...
Oj, de fick två extra veckor att förbereda sig, det är ju bra mycket längre än vad alla andra som har ett liknande multiplayer-mode har fått.
Man kan inte bara köpa in servrar för att sedan endast ha dem till att samla dam när det värsta är över.