2013-10-01, 16:01
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du köper till en försäkring till bilen och får hämta ut en ny likadan bil för en viss slant om du kvaddar den.
Finns även en gps-tracker att köpa till bilarna, så när du lämnar den någonstans så hittar du den igenom genom en markering på kartan.

Citat:
Ursprungligen postat av rockstarkilla
Hur funkar bilförsäkringen?

Hur köper man bilförsäkring till sin bil?
Citera
2013-10-01, 16:01
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
De har jag ej spelat på release dagen. Men spelade gta 4 och de var också så men inte såhär... EA är nog bättre. Rockstar är lata.
EA är definitivt inte bättre. FIFA 13 krånglade iallafall fram till Januari, då slutade jag spela.
Citera
2013-10-01, 16:03
Medlem
Lyckades komma in nyss på nåt "startade nyligen" vafan ska man göra med Grandparents och Moms Dad osv? Och hur många timmar man göra olika saker på ett dygn typ?
Citera
2013-10-01, 16:04
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
EA är definitivt inte bättre. FIFA 13 krånglade iallafall fram till Januari, då slutade jag spela.

FIFA 13 krånglade inte så mycket men hade sina stunder. Det går ju felfritt på FIFA 14 hittils.
Citera
2013-10-01, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Har du aldrig spelat något sånt här stort spel online eller? Kolla på Diablo 3 och all WoW-spel. Hur fan kan man vara förvånad, jävla gnällspikar.

Till skillnad från andra spelsläpp så har faktiskt Rockstar haft 2 veckor på sig att känna av marknaden och räkna fram hur många som kommer spela online och därefter anpassa storleken.
Citera
2013-10-01, 16:05
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Los santos customs
Citera
2013-10-01, 16:06
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
En gps-tracker samt försäkring köper du till där du moddar bilen.
Citera
2013-10-01, 16:06
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Lyckades komma in nyss på nåt "startade nyligen" vafan ska man göra med Grandparents och Moms Dad osv? Och hur många timmar man göra olika saker på ett dygn typ?

Du behöver inte bry dig om hur din morfar ser ut. Bara gör din karaktär. Du ser på sidan vad som ändras när du ändrar olika prioriteringar. Höjer du på sports så får din karaktär mer stamina osv..
Citera
2013-10-01, 16:07
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Till skillnad från andra spelsläpp så har faktiskt Rockstar haft 2 veckor på sig att känna av marknaden och räkna fram hur många som kommer spela online och därefter anpassa storleken.

Som om inte Blizzard var förberedda på kanske den största spelhypen i historien, Diablo III.
Citera
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defactoretard
Som de flesta andra spelutvecklare då?
Det är förmodligen inte lönt att investera i tillräckligt många servrar för att kunna ta hand om så många spelare samtidigt, eftersom antalet spelare kommer att jämna ut sig efter bara några dagar. Just nu försöker alla ansluta sig samtidigt - därav överbelastningen.
Citera
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Har du aldrig spelat något sånt här stort spel online eller? Kolla på Diablo 3 och all WoW-spel. Hur fan kan man vara förvånad, jävla gnällspikar.

spelar inte skit som wow så nej, jag har köpt spelet så jag har all rätt och gnälla när det inte funkar.
Citera
Medlem
Vickejs avatar
Sjukt synd att ni på PS3 inte kan spela.. På xbox flyter det på bra som fan för mig, nån annan med xbox som har problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in