Citat:
Ursprungligen postat av
Autozione
Funderade lite på det här med rank, för mig är det en jävla djungel med hur man skall höja upp folk och kanske i värsta fall sänka folk beroende på prestation och engagemang när vi är över 100. Det skall ju löna sig att spela mycket helt enkelt. Hur ställer sig t.ex. ni commissioners till att ta hand om en del av jobbet med rank och sådant, och kanske att lieutenenants kanske också får lite arbetsuppgifter? Bara en fundering dock, men det vore lite kul att kunna spela själv också

Kan ju bara tala för mig själv, men självklart kan jag hjälpa till. Vi får väl leka lite "badmanpolis" och rapportera de som bäcknar fel, alldeles för skev pengafördelning efter rån eller trollare.
Men eftersom crewet är öppet för alla så ser jag inte hur man kommer lyckas att få bort "trollarna", jag menar, kasta ut dem lär ju inte hjälpa.
EDIT: Har även funderat en hel del på det här med att vissa tycker att Hierarkin skall bestämmas efter hur mycket poäng spelare har. Självklart skall aktivitet spela en väldigt stor roll i frågan, men man kan inte bestämma en Hierarki efter hur bra man är på att köra helikopter, eller kasta granater. Aktivitet och engagemang tycker jag skall vara ledorden för hur man tar sig upp genom hierarkin.
Dessutom så har ju R* sagt att de satsat enormt på Social Club inför GTA V. Förmodligen kommer vi få se ytterligare uppdateringar med ännu mer avancerade funktioner.
Mindre än 9 dagar kvar nu.