2013-09-30, 17:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaRomeroo
ja självklart vi betalar på dom nu vi betalar av ALLTING och är antagligen fria inom tre år. Om inte mindre då vi kommer betala mer när jag får jobb

Ja 10 va lite för lite för den hade lampor och högtalare och sånt i den också. Och nybytta bromsar för 4000. :/ men men.
http://www.whosarrested.com/nevada/clark-county/las-vegas/ccdc/502846-linda-romero

Det är det enda jag bryr mig om.
Citera
2013-09-30, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
http://www.whosarrested.com/nevada/clark-county/las-vegas/ccdc/502846-linda-romero

Det är det enda jag bryr mig om.

Finns det bara en Linda Romero i världen? Varför tror du att det är jag??
Citera
2013-09-30, 18:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Finns det bara en Linda Romero i världen? Varför tror du att det är jag??
Varför skrev du inte det från början. Du kan ju enkelt bevisa att du är oskyldig om du te.x. inte var där. det är klart att det är du. Men det gör väl inget. Hemlängtan kändes som en dålig anledning att åka hem när man satt i system att köpa mobiler och sälja dem (och därmed tänkt fly från att betala dem). Då tänker man nog över både en, två och tio gånger innan man åker hem till skulderna. Att torska och bli utvisad känns ju betydligt troligare då.
Citera
2013-09-30, 19:23
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ska utbilda mig på distans så jag ska jobba samtidigt. Jaa men det va det jag hade tänkt OM jag ska gå vidare. Men jag troe inte det men man vet aldrig

Las vegas ja. Jag är inte alls dömd där. Och det hör inte hit. Så det behövs inte dras upp.

Vad ska du jobba med? Har du ett jobb? Eftersom du får dålig föräldrapenning?
Typ lägstanivå verkar du få.
Citera
2013-09-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Varför skrev du inte det från början. Du kan ju enkelt bevisa att du är oskyldig om du te.x. inte var där. det är klart att det är du. Men det gör väl inget. Hemlängtan kändes som en dålig anledning att åka hem när man satt i system att köpa mobiler och sälja dem (och därmed tänkt fly från att betala dem). Då tänker man nog över både en, två och tio gånger innan man åker hem till skulderna. Att torska och bli utvisad känns ju betydligt troligare då.

Du får tro precis vad du vill
Citera
2013-09-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Vad ska du jobba med? Har du ett jobb? Eftersom du får dålig föräldrapenning?
Typ lägstanivå verkar du få.

Ja jag fick lägsta nivå. Men nu när cash börjat på dagis så får jag aktivitetsstöd (därmed praktiken). Här k komunen får man skriva upp sog på vikarielistan för förskollärare så forr man börjat utb. Så jag tänkte göra det annars tar jag det jobb jag får måstw ha inkomst. Så jag kommer jobba samtidigt som jag pluggar på distans så jag kan leva
Citera
2013-09-30, 20:17
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Du får tro precis vad du vill
Ja, men om det nu varit som så att du faktiskt vore oskyldig hade det legat i ditt intresse att överbevisa mig. . . Stämplad som kriminell när man är vit som snö. . . Don't bullshit a bullshitter
Citera
2013-09-30, 20:55
Medlem
Men snälla.. Joshs parasit syster o mamma bor ju i Nevada! Hela Skurups kommun vet att du högg honom ju!
Joshs pappa som är/var boende i Skurup har dessutom källan till det. Och varför skriver j's syster att ni ska kontakta tidningarna och se vem som betalar mest för er story?

Och föresten vi betalad 18 000 i räkningar denna månaden!!! VEM BRYR SIG???????!
Skaffa dig ett heltidsjobb istället för att slösa din DYRA tid På att svara vartenda inlägg om dig och din fantastiska familj.
Citera
2013-09-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oopzz
Men snälla.. Joshs parasit syster o mamma bor ju i Nevada! Hela Skurups kommun vet att du högg honom ju!
Joshs pappa som är/var boende i Skurup har dessutom källan till det. Och varför skriver j's syster att ni ska kontakta tidningarna och se vem som betalar mest för er story?

Och föresten vi betalad 18 000 i räkningar denna månaden!!! VEM BRYR SIG???????!
Skaffa dig ett heltidsjobb istället för att slösa din DYRA tid På att svara vartenda inlägg om dig och din fantastiska familj.

okej
Citera
2013-09-30, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oopzz

Men varför står du inte för vem du är istället för att sitta och skriva anonymt. Haha!!
Citera
2013-09-30, 22:43
Medlem
OK - linda skall inte kasta nämnvärd skit - du är trots allt en av de
vassaste damerna som varit med i lyxfällan - tatoo or not.

Josh är från USA och Vegas som faktiskt är juste - hur o varför hamnade
han här - o hur länge sen.

Köper att det finns många Linda Romero - men kanske inte så där jättemånga
i vegas - men vegas är ju turistiskt - ta denna mening för vad den är - du
behöver inte kommentera.

Förskollärare - varför inte skippa det o läsa till riktig lärare direkt.

Vad gör din pappa - hur gott ställt - han har ju uppenbarligen råd att sponsra
Ert boende osv - verkar vara juste farsa.

Jaså - honda crx - trodde det var en Pontiac fiero (josh från usa - dom är rätt
lika o väldigt lika så nedskruvade)

Lite optimistiskt att köpa liten lågprisbil till cash att användas om 18 år-
hur ser bilar o trafik ut då?

Trist att det inte gick bra i USA - hur lätt är/hade det varit för J o ev du
att få jobb - just i vegas (inte på Wild Horses Spa) ha ha

http://www.mustangranchbrothel.com/

såg ett program i TV om det - o det var så juste där - kollade websiten o
konstaterade att jag inte kände igen någon = stoor personalomsättning

o vilka jobb är det gott om?

Hur mycket kostar hunden per mån - om det nu är rannzakning som gäller

By the Way - Good Luck in the Future both of you
Citera
2013-09-30, 22:46
Medlem
yuccapalms avatar
Lycka till Linda och hoppas dom inte äter dig levande här! Skönt med lite mera förklaringar, men hade ni tänkt att sälja eran story till tidningarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in