Citat:
Ursprungligen postat av
st3fan91
Kollat lyxfällan några dagar nu. Länge sedan sist, antar att det är repriser, för visst hade de bytt programledare? I vilket fall så är dagens fall lite konstigt. Hon har mindre än femtio lax i skuld. Visserligen höga räntor men det var ändå milt. Har också lagt märke till att varenda människa i programmet verkar ja kroppen full av bläck. Dagens fall har en ful fjäril som täcker halsen. Undrar hur man är funtad när man gör en sån...
Nu var det ett tag sedan jag såg Lyxfällan, tycker bara det är "samma" mest hela tiden, ingen som helst variation. Men jag känner igen det där med att någon brud har en fjäril tatuerad på halsen, har också för mig att det var under Magnus och Patriks tid. I alla fall så verkar det vara synnerligen vanligt med stora, blaffiga, fula tatueringar på extremt synbara ställen som ansikte, hals, underarm mm bland deltagarna. Är i o f föga förvånad då deltagarna till 99% har ett IQ som barnskostorlek, men en tröjstorlek som är gigantisk.
Är väl bara en eller två genom alla säsonger som jag faktiskt tyckt synd om, men nästan alla har ju hamnat i situationen för att de är oansvariga. Detta i kombination med lågt IQ kan inte vara bra.