2019-08-29, 17:13
Medlem
fjolla666s avatar
Vad i helvete har hänt med Peters tänder?
Citera
2019-09-03, 22:33
Medlem
Nintendokids avatar
När kommer nya säsongen?
Citera
2019-09-05, 19:04
Avslutad
Vilken säsong är hon med i, som får pengar av kyrkan och soc. men slösar allt på shopping och fest? Hon med ankmun och en fetisch för väskor.
Citera
2019-09-10, 12:34
Medlem
kickedoutofspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
Vilken säsong är hon med i, som får pengar av kyrkan och soc. men slösar allt på shopping och fest? Hon med ankmun och en fetisch för väskor.

Minns också detta avsnitt, visst är det ett äldre avsnitt?
Citera
2019-09-11, 17:33
Medlem
st3fan91s avatar
Kollat lyxfällan några dagar nu. Länge sedan sist, antar att det är repriser, för visst hade de bytt programledare? I vilket fall så är dagens fall lite konstigt. Hon har mindre än femtio lax i skuld. Visserligen höga räntor men det var ändå milt. Har också lagt märke till att varenda människa i programmet verkar ja kroppen full av bläck. Dagens fall har en ful fjäril som täcker halsen. Undrar hur man är funtad när man gör en sån...
Citera
2019-09-14, 15:08
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Kollat lyxfällan några dagar nu. Länge sedan sist, antar att det är repriser, för visst hade de bytt programledare? I vilket fall så är dagens fall lite konstigt. Hon har mindre än femtio lax i skuld. Visserligen höga räntor men det var ändå milt. Har också lagt märke till att varenda människa i programmet verkar ja kroppen full av bläck. Dagens fall har en ful fjäril som täcker halsen. Undrar hur man är funtad när man gör en sån...

Nu var det ett tag sedan jag såg Lyxfällan, tycker bara det är "samma" mest hela tiden, ingen som helst variation. Men jag känner igen det där med att någon brud har en fjäril tatuerad på halsen, har också för mig att det var under Magnus och Patriks tid. I alla fall så verkar det vara synnerligen vanligt med stora, blaffiga, fula tatueringar på extremt synbara ställen som ansikte, hals, underarm mm bland deltagarna. Är i o f föga förvånad då deltagarna till 99% har ett IQ som barnskostorlek, men en tröjstorlek som är gigantisk.

Är väl bara en eller två genom alla säsonger som jag faktiskt tyckt synd om, men nästan alla har ju hamnat i situationen för att de är oansvariga. Detta i kombination med lågt IQ kan inte vara bra.
Citera
2019-09-14, 21:08
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
När kommer nya säsongen?

Hittar ingen info om det men det går att anmäla sig till programmet nu. Jag har fått uppfattningen att det inte är alltför lån tid mellan inspelningen och sändningen, kanske 2-3 månader. Vet iofs inte hur lång tid det tar från en anmälan till att man kommer med till inspelningen. Någon som är sugen på att ansöka?
Citera
2019-09-17, 20:27
Medlem
Thuds avatar
Säsong 26 avsnitt 9, Lina i Sågmyra(?) hur har det gått för henne?
Ska erkänna att jag blev lite småkär... Är hon fortfarande ihop med sambon?
Citera
2019-09-18, 10:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thud
Säsong 26 avsnitt 9, Lina i Sågmyra(?) hur har det gått för henne?
Ska erkänna att jag blev lite småkär... Är hon fortfarande ihop med sambon?

Ratsit är din vän. Kolla efter Lina i sågmyra, åldern har du ju också så skriv in den. Sågmyra är inte stort vettu
Citera
2019-09-18, 11:16
Medlem
Thuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ratsit är din vän. Kolla efter Lina i sågmyra, åldern har du ju också så skriv in den. Sågmyra är inte stort vettu

Rackarns, hon ser ut att vara sambo fortfarande. Ingen som kan skvallra om hur det har gått efter Lyxfällan? Hon verkade som att hon skulle klara det.
Citera
2019-09-23, 15:15
Medlem
kickedoutofspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken

Hittade avsnittet, S13 A3
Citera
2019-09-24, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kickedoutofspace
Hittade avsnittet, S13 A3

Hej,

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera