2013-09-28, 16:13
  #17593
Medlem
Risetyallikos avatar
jag har väntat länge för att mz svara på mitt mail efter 24 timmar. har ni väntat utan att svara?
2013-09-28, 17:15
  #17594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risetyalliko
jag har väntat länge för att mz svara på mitt mail efter 24 timmar. har ni väntat utan att svara?
Kan du ta det på svenska, tack.
2013-09-28, 19:54
  #17595
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av collob
Tänkte köra en dboll-kur.

Någon som kan uttala sig om dessa tabs ?

"Medica-Lab " från SM

alt. "Hubei Yuancheng " från M*dman


Är det något att hänga i julgranen? Är inne på lyka också! vet att det är bra skit men funderar på de andra märkena också

Skiljjer ju 300-400 kr mellan märkena totalt så kanske är lika bra å köra på lyka

Jag körde precis Testo P + 30mg dbol från just Medica Labs, och nu är båda dessa 2 nya prepp för mig, men jag tvivlade starkt på att det var legit Dbol från medica labs. Kände bara fördelarna från testot, och fick knappt någon acne (vilket jag har en del utan att preppa)
Givetvis är detta inget 100% svar innan jag testar dbol från något annat märke, men men.
2013-09-28, 21:55
  #17596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjw
Någon som har nåt att säga om prim pharmas susta? eller någon av deras oljor? bra kvalité?

Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Väldigt nytt märke, varit på marknaden ett par veckor.
Jag la en order där nyss så kan säga till om ett par veckor hur oljorna känns

Nytt i sverige, ja, men funnits internationellt i ett antal år innan, och ja, dom är bra. Jag testade ett par av oljorna ifjol. Väldigt smidiga oljor att sätta, och t o m cutstacken var smärtfri.

Sustan btw, är ingen klassisk susta. Är en 3-komps testo med 50mg Prop, 200mg enan, 100mg cyp/ml.
2013-09-29, 05:08
  #17597
Medlem
Vilket är de bästa märket på Turinabol som finns på marknaden just nu ?

Har tänkt mellan:

Medica-Lab Turinabol 10mg

Nordic Pharma - Oral Turinabol 20mg - 100st - 1600kr

Hubei Turinabol 10mg

50st 450:-
2013-09-29, 07:18
  #17598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför skulle det inte kunna vara samma lab? De delar ju te.x första namnet, kanske bara är olika batchar/substanser som tilldelas olika namn efter "Hubei"

Hubei är en provins i kina om jag har rätt för mig? Så är väl inte superkonstigt att använda det namnet ?
2013-09-29, 10:21
  #17599
Medlem
vilken deca rekommenderas nu för tiden? körde PR innan och den va grym. har 4 tunnor inshape hemma men det räcker inte långt så behöver mer! hört mkt gott om inshape!


MVH Sleveen
2013-09-29, 11:07
  #17600
Medlem
Vilka märken NPP rekommenderas?
2013-09-29, 12:25
  #17601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleveen
vilken deca rekommenderas nu för tiden? körde PR innan och den va grym. har 4 tunnor inshape hemma men det räcker inte långt så behöver mer! hört mkt gott om inshape!


MVH Sleveen

Jag har kört både PR och Inshape deca i år. Båda funkar fint.
Svårt att hitta PR just nu, så fyll på med Inshape om du redan har 4st.

Vilken dos ska du köra om inte 40ml räcker? =)
2013-09-29, 14:30
  #17602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
Jag har kört både PR och Inshape deca i år. Båda funkar fint.
Svårt att hitta PR just nu, så fyll på med Inshape om du redan har 4st.

Vilken dos ska du köra om inte 40ml räcker? =)

kommer köra 750mg ew
2013-09-29, 17:10
  #17603
Medlem
Olaths avatar
Tips på bra masteron? P som E.
2013-09-29, 17:23
  #17604
Medlem
någon som har något att säga om Venom test P??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in