Citat:
Ursprungligen postat av
hangdras
Är det ingen som kört Tri-tren från British dragon? Hittar inte ett skit om det på någon svensk sida.
Låg på det mellan Jan-Mar.
Kan varken säga bu eller bä då jag hade många andra prepp med under tiden.
Stack 1ml var tredje och det gick bra iaf.
Men jag skulle aldrig betala 1000:- + för 10 ml för den produkten.
Finns ju några som har billigare för stunden. Men kör något bra ace så får du mer bang for the bucks.