2013-09-27, 21:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Referenser på vad? Det är två helt olika produktnamn, Pepsi / Coca Cola. Hubei Yuancheng säljs i vita burkar / Hubei Huangshi Nanshang säljs i påsar.

Finns det en konspiration om att båda produktnamnen produceras/ägs av samma lab? Ingen aning.
Varför skulle det inte kunna vara samma lab? De delar ju te.x första namnet, kanske bara är olika batchar/substanser som tilldelas olika namn efter "Hubei"
2013-09-27, 21:08
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför skulle det inte kunna vara samma lab? De delar ju te.x första namnet, kanske bara är olika batchar/substanser som tilldelas olika namn efter "Hubei"

Det var det inte det som berörde frågan. Frågan var ifall det var fejk, fast hans vän hade köpt från ett annat labnamn som säljer steroider i helt annan förpackning. Hubei Yuancheng säljs i vita burkar, hubei huangshi säljs i påsar. Båda labben erbjuder olika produkter.

Bara för att de har samma första namn betyder inte att det är samma lab. Du får gärna hänvisa till att diamond inte ägs av hubei när vi ändå är i gång (eller är de uppenbart för det inte är samma första namn)...
2013-09-27, 21:10
Medlem
Hubei är en provins i Kina, förmodligen är båda labben därifrån .
2013-09-27, 21:21
Medlem
Tänkte köra en dboll-kur.

Någon som kan uttala sig om dessa tabs ?

"Medica-Lab " från SM

alt. "Hubei Yuancheng " från M*dman

Är det något att hänga i julgranen? Är inne på lyka också! vet att det är bra skit men funderar på de andra märkena också

Skiljjer ju 300-400 kr mellan märkena totalt så kanske är lika bra å köra på lyka
Senast redigerad av collob 2013-09-27 kl. 21:30.
2013-09-27, 21:52
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Det är två olika lab, mm säljer "Hubei Yuancheng" - nk säljer "Hubei Huangshi Nanshang"

Aa f#n, bra koll jag hade där ...

Någon som testat Hubei Yuancheng? Bra skit?

Någon som testat Hubei Huangshi Nanshang? Bra skit?
2013-09-28, 04:31
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av collob
Tänkte köra en dboll-kur.

Någon som kan uttala sig om dessa tabs ?

"Medica-Lab " från SM

alt. "Hubei Yuancheng " från M*dman

Är det något att hänga i julgranen? Är inne på lyka också! vet att det är bra skit men funderar på de andra märkena också

Skiljjer ju 300-400 kr mellan märkena totalt så kanske är lika bra å köra på lyka

Om Lyka känns som ett bättre alternativ så kör på det trots kostnaden.
Så resonerar jag själv när jag ska använda något som manipulerar och förändrar min kropp.
2013-09-28, 11:13
Medlem
MonsterXXLs avatar
Varken HUBEI eller Hubei Yuangcheng tillverkas i Kina. Och det är olika "labb", ja.
2013-09-28, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123

Någon som testat Hubei Huangshi Nanshang? Bra skit?

Grym halo.
2013-09-28, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Varken HUBEI eller Hubei Yuangcheng tillverkas i Kina. Och det är olika "labb", ja.

Hubei är ju svenskt hemmakok....
2013-09-28, 11:58
Medlem
Är det ingen som kört Tri-tren från British dragon? Hittar inte ett skit om det på någon svensk sida.
2013-09-28, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hangdras
Är det ingen som kört Tri-tren från British dragon? Hittar inte ett skit om det på någon svensk sida.

Låg på det mellan Jan-Mar.

Kan varken säga bu eller bä då jag hade många andra prepp med under tiden.
Stack 1ml var tredje och det gick bra iaf.

Men jag skulle aldrig betala 1000:- + för 10 ml för den produkten.

Finns ju några som har billigare för stunden. Men kör något bra ace så får du mer bang for the bucks.
2013-09-28, 14:34
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Hubei är ju svenskt hemmakok....

Hubei Yuangcheng, ja. Inte HUBEI (nuangshi blabla), det kommer från ett annat land som heller inte är Kina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in