2013-09-29, 17:36
  #17605
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
någon som har något att säga om Venom test P??
Inne på andra vialen nu, första oljan jag började sätta i axeln, ingen smärta, bra skit (y).
2013-09-29, 22:05
  #17606
Medlem
NirvanAs avatar
Bra dbol och anavar för tillfället?
Eller kanske lättare att säga vilka som inte håller måttet?
2013-09-29, 23:02
  #17607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
Bumpar skiten da!

Elite Supplements Testo E 500mg/ml, bu eller bä?

Köprde deras 300mg testo e men sldrig någondin mer, flöt små svarta partikar i vialen..
2013-09-30, 09:47
  #17608
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Tips på bra masteron? P som E.

Kör på diamond pharma's mast e och det är bra grejer.
2013-09-30, 12:35
  #17609
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risetyalliko
jag har väntat länge för att mz svara på mitt mail efter 24 timmar. har ni väntat utan att svara?

Det är inte som att handla grillkorv på Pekås vet du.
2013-09-30, 15:21
  #17610
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bra dbol och anavar för tillfället?
Eller kanske lättare att säga vilka som inte håller måttet?

Körde nyss Hubei dbollar, de var bra.
2013-09-30, 17:45
  #17611
Medlem
InsaneWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddma
Någon som vet någon n'tbutik i dagsläget som har Diamond Pharmas anavar?


AB får in det när som helst, är själv sugen på dessa godisar
2013-09-30, 17:46
  #17612
Medlem
någon som har något + att säga om IM-labs propp?

mvh
2013-09-30, 17:46
  #17613
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bra dbol och anavar för tillfället?
Eller kanske lättare att säga vilka som inte håller måttet?

TDP, för tillfället.
2013-09-30, 19:21
  #17614
Medlem
Min bror kör Testo Enanthe från Z-labs nu senaste batchen den som kom in för ett litet tag sedan. Han körde första injecten idag 500mg och han sa att det var de mest smärtsamma prepp han någonsin tagit. de var som om någon spetsade honom med ett glödhett spett. och lyfte han armen högre än höften så vred han sig i smärta. de har lagt sig lite nu efter att han tränat ett ordentligt rygg pass.

Han ville bara att jag skulle meddela så att ni vet att den senaste batchen kan va smärtsam vid inject.
2013-09-30, 22:26
  #17615
Medlem
Xshss avatar
Är det någon som har erfarenhet av Optimum Pharma som cirkulerar i västra delarna av landet just nu? Specifikt deras Testo E!
2013-09-30, 23:47
  #17616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
någon som har något + att säga om IM-labs propp?

mvh

Gör vad den ska.

Fick dock några vialer som kristaliserade sig. Flera andra vialer, både från IM och andra märken stod i samma utrymme.

Löste dock upp sig fint när man värmde dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in