2013-09-27, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Bah, från tiden i Muf kommer jag och andra ihåg att Fredrik var väldigt måttfull med alkohol och att han lämnade festerna tidigt fortfarande nykter i jämförelse med resten. Det krävs mer substans än vad som presenterats i tråden hittills för att jag skall tro på att Fredrik är alkis.

Inte för att hälla bensin på elden (tvivlar på storyn tills den har en riktig källa) men precis så beter sig många alkisar. Dricker måttligt/inte alls bland folk och går hem tidigt, nykter, för att supa ner sig på egen hand. Skåpsuper.
Citera
2013-09-27, 14:22
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så han är ett hologram som moderaterna har som ledare dvs han försvinner i tomma intet när datorn stängs av ?
De borde kanske sälja tekniken till EPE moderaterna

Hmm hobbies, han gillar ju fotboll iaf och det är ju bra

Bra för vem? Hans snorunge? Han har fått en justitieminister och en biståndsminister
i knät som inte kommer bort ifrån skiten som presenterats.

Rökt är han,på fyllan? Kanske
Citera
2013-09-27, 16:27
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Jag har hört från säker källa att hans lever var så pass dålig att han har genomgått levertransplantation.
Det vore intressant med några källor för att denna levertransplantation utfördes.

I så fall måste det ha handlat om en Auxiliär levertransplantation. Annars hade det synts, bl a genom en kraftig avmagring och vissa temporära hudförändringar.
Men detta är en mycket intressant tråd att undersöka, om det stämmer:
Vid en del akuta leversviktstillstånd, där den egna levern bedöms ha möjlighet att återhämta sig, kan en del av levern från en givare transplanteras utan att den egna levern tas bort. Syftet är här att ge patientens egen lever den tid behövs för att återhämta sig. När detta skett kan levertransplantatet avlägsnas.

Kom ihåg att även ett överdrivet intag av benzopreparat kan skada levern lika mycket som alkohol och en kombination av dessa två kan vara direkt förödande.

Efter levertransplantationen får det flesta patienter i stort sett ett ett normalt liv. Men de måste ta sin immunhämmande medicinering och gå på regelbundna kontroller. Huvuddelen (70%) av patienterna kan efter transplantationen återgå i arbete.

Där hade det svenska folket oddsen mot sin sida.
Senast redigerad av Rimbert 2013-09-27 kl. 17:00.
Citera
2013-09-27, 17:19
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Jag har hört från säker källa att hans lever var så pass dålig att han har genomgått levertransplantation.

Ja, kommer det från en säker källa kan det ju inte vara annat än sant. Kommer detta också från hans pressekreterare månne? Hon verkar "prata osedvanligt mycket bredvid munnen", nästan unikt mycket tycker man.
Citera
2013-09-27, 18:10
Bannlyst
Jag har druckit i perioder en del, ganska mycket faktiskt. Men mitt jobb och förhållande sköter jag perfekt ändå.

Däremot så märker jag att min omgivning blir påverkade, jag tar konstiga beslut, jag lovar saker jag inte kan hålla, jag inbillar mig konstiga saker, jag blir arg och straffar de som tycker annorlunda, jag blir egoistisk,....

hmm... lite som reinfeldt... eller hur?
Citera
2013-09-27, 18:58
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Bra för vem? Hans snorunge? Han har fått en justitieminister och en biståndsminister
i knät som inte kommer bort ifrån skiten som presenterats.

Rökt är han,på fyllan? Kanske
va jag sa inget för hans barn ?
Citera
2013-09-27, 21:18
Medlem
om han är alkis eller ej ,så har fredde och gänget klarat denna världsfinans kris galant.vi har fått skattesänkningar,och amerikas president kom hit till Sverige och ville vet a hur Sverige hade klarat av krisen så bra....vi har haft lågkonjektur i 5 år nu,tror ni verkligen att fredde har legat stupfull mellan varven , det tror inte jag....
Citera
2013-09-27, 22:11
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
om han är alkis eller ej ,så har fredde och gänget klarat denna världsfinans kris galant.vi har fått skattesänkningar,och amerikas president kom hit till Sverige och ville vet a hur Sverige hade klarat av krisen så bra....vi har haft lågkonjektur i 5 år nu,tror ni verkligen att fredde har legat stupfull mellan varven , det tror inte jag....

Om han nu gjort det så får vi hoppas att han fortsätter, den ekonomiska stabilitet vi upplever under rådande omvärldshändelser är närmast unik.
Citera
2013-09-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Om han nu gjort det så får vi hoppas att han fortsätter, den ekonomiska stabilitet vi upplever under rådande omvärldshändelser är närmast unik.
ja helt rätt ,det är unikt ,hoppas fler kan få in det i sina skallar
Citera
2013-09-27, 22:17
Medlem
Nu när ni säger det så har jag sett honom köpt typ den billigaste starkölen flera gånger på systemet(samma system som jag använder).
Citera
2013-09-27, 22:31
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Arbetet som gjorts (vad man än tycker om det) på flera områden har skötts av främst Carl Bildt, Beatrice Ask och Ander Borg. Att hitta något som Fredrik Reinfeldt gjort är extremt svårt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ak-341
Nu när ni säger det så har jag sett honom köpt typ den billigaste starkölen flera gånger på systemet(samma system som jag använder).
Det känns rätt så naturligt att fyllhunden skall köpa det billigaste som finns att hitta, han lär ha suparpolare och vanan sitter i från tidigare när han inte hade samma lön som nu. Inte nog med att Fredrik Reinfeldt är en fyllhund så dricker han sunköl, efter valet 2014 tror jag man kommer hitta han på något sunkhak i Näckrosen med de lokala alkisarna.
Citera
2013-09-28, 00:21
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Det har nu gått över tio sidor och det finns fortfarande inget som styrker TS tes om att Reinfeldt är alkoholiserad...
*Det har nu gått över tjugo sidor och det finns fortfarande inget som styrker TS tes om att Reinfeldt är alkoholiserad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in