2013-09-03, 19:13
Medlem
Peter77s avatar
Att han skulle vara gravt alkoholiserad som vissa vill påskina, tror jag inte ett skit på.
De gånger man ser honom i olika sammanhang ser han alltid skärpt och klartänkt ut, och inte det minsta sliten.
Mer än lite trötta ögon ibland.
Tror ni en statsminister alltid får sina 7-8 timmars sömn per natt?
Dags att vakna upp ur sin drömvärld då.

Löjlig smutskastning vissa håller på med här, säger verkligen en del om bristen på intelligens hos en del i vårt land när man spinner vidare på något någon diktat ihop och sprider det vidare som sanning.
Citera
2013-09-03, 20:13
Bannlyst
Känner en snubbe som är vaktmästare i Rosenbad som enligt hans utsago såg statsministern dunderpackad en tisdagmorgon vinglandes ut runt kl 7... Detta var hösten 2012
Citera
2013-09-03, 21:49
Medlem
Jag tror inte på att han är alkis. Däremot tror jag han snarare att han har ett kraftigt mentalt fel som blir värre för varje dag. Han driver Sverige just nu som en tjackpundare vårdar sin hälsa.

Hans tal i Visby i somras visade många tecken på en mental ohälsa. Det har brunnit i proppskåpet helt enkelt.
Citera
2013-09-03, 22:43
Medlem
KarlDenMindres avatar
Han verkar hur som helst ha drabbats av samma åkomma som Göran Persson fick på slutet och helt tappat intresset att styra landet. Reinfelt gör en bra imitation av osynlige mannen. Får se om han orkar pallra sig i väg och säga tjena till Obama, eller har han kanske bokat en viktigare tid i tvättstugan då.

Hade jag lyckats montera ner samhället lika mycket som hans anhang skulle jag också börja supa eller knapra antidepressiva.
Senast redigerad av KarlDenMindre 2013-09-03 kl. 22:47.
Citera
2013-09-03, 23:25
Medlem
TS är en av flashbacks största producenter av skräpinnehåll. Nu har hen träffat någon nedkrökad mytoman på Rhodos som dragit en rövare. TS köper såklart allt utan förbehåll och postar på FB. Kommer någon med information som går emot TS skräpteori så stärker det bara i ren konspiratorisk anda TS teori.
Citera
2013-09-03, 23:28
Medlem
tj.s avatar
Det har nu gått över tio sidor och det finns fortfarande inget som styrker TS tes om att Reinfeldt är alkoholiserad...
Citera
2013-09-03, 23:33
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Han verkar hur som helst ha drabbats av samma åkomma som Göran Persson fick på slutet och helt tappat intresset att styra landet. Reinfelt gör en bra imitation av osynlige mannen. Får se om han orkar pallra sig i väg och säga tjena till Obama, eller har han kanske bokat en viktigare tid i tvättstugan då.

Hade jag lyckats montera ner samhället lika mycket som hans anhang skulle jag också börja supa eller knapra antidepressiva.

Du har säkert slagit huvudet på spiken i både frågan och orsaken, vissa i den här tråden verkar tro att FR är en slags övermänniska medan andra har en nyktrare syn på hans leverne som alkoholist.

Om man ser på FR privatliv så har han det tufft och det kan vara orsaken till hans nuvarande missbruk.
De sk. lyckopillrens biverkningar har säkert bidragit till hans alkoholintag.

Hoppas han för sin egen del avgår och får ordning på sitt privatliv, man lever bara en gång.
Citera
2013-09-04, 00:18
Medlem
asploevets avatar
Måste vara slitsamt för den lilla människan att utstå så mycket skit i den positionen där han egentligen är helt maktlös. Han har antagligen insett att han kastat bort större delen av sitt liv på en falsk illusion.

Det är förödande för vem som helst, därav alla spekulationer gissar jag på.
Citera
2013-09-04, 00:53
Medlem
Månsans avatar
Har TS supit sig medvetslös på charterresan i Bulgarien?
Vore kul om han kunde pressa sin hemliga källa och supkompis på mer insiderfakta om Reinfeldts hejdlösa supande i Rosenbad.
Citera
2013-09-04, 08:21
Medlem
Alla som forstar nagot om alkohol ser ju att cirkusnegern ar fullblodsalkolist kolla daren i ansiktet herregud ett fyllesvin ut i fingerspettsarna
Citera
2013-09-04, 08:54
Medlem
twoeggss avatar
Fredrik Reinfeldt är väldigt mån om att upprätthålla ett propert anseende utåt. Han skulle dock kunna vara stammis i vitrinskåpet hemmavid, men det kommer vi aldrig få veta.
Citera
2013-09-04, 09:56
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Det har nu gått över tio sidor och det finns fortfarande inget som styrker TS tes om att Reinfeldt är alkoholiserad...
Du kanske skall prova att lasa lite inlagg?

Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Relevanta (?) länkar:

Fredrik, regering, kungafamilj och militärledning dricker sprit för 65 lakan. Skattepengar, såklart.

Fredrik tycker att det är okej med, och har till och med fullt förtroende för, regeringstjänstemän som super sig fulla och hånglar med politiska TV4-reportrar medan de har jour (så länge de håller sig under tusenlappen).

Fredriks parti super mest i Almedalen.

Fredrik super upp 30 lakan (skattepengar igen) tillsammans med Calle Bildt, den sistnämndes amerikanske kollega Hillary Clinton och sjutton personer till.

Myten om att Fredrik Reinfeldt ar nykterist far nog se som krossats och fragan ar endast hur mycket han haller i sig nar det bjuds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in