2013-09-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Visst var det skumt men också ett fullständigt meningslöst program. Hasse, Sanna, "experterna" och
tjejerna poängterade från början till slut sitt missnöje över både hyresvärden och polisen nonchalans.
Ifall man nu inte kunde konfrontera den instabile stalkaren hade man i alla fall kunnat ifrågasätta
varför polisen och hyresvärden både undvek och negligerade tjejerna.

Något fel blev det här, möjligtvis att hyresvärden efter sitt samtal med Hasse på tåget kontaktade socialtjänsten som blandade sig i och därefter drog sig TV 3 ur till viss del i utbyte mot att
tjejerna fick ny lägenhet. Som sagt något skumt var det.

Jag funderar fortfarande jag på vem som fick betala rutorna som Josef krossade med sten,
det blir väl att mejla Hasse innan kvällen är slut för att få svar...... om inte någon annan vet.
Jag gissar på att hyresvärden skickade räkningen till soc ??
Citera
2013-09-27, 06:54
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Hyfsat ruttet är det ju att du namnger offren medan förövaren valsar runt i sina adidasbyxor helt fri och icke-namngiven. Jag hade inte gjort det.
Det är ju inte så att hon direkt vill vara anonym då hon skriver om tv programmet både på sin blogg och på sin FB. Hade jag haft namnet på stalkaren hade jag mer än gärna lagt ut det.
Citera
2013-09-27, 08:10
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Det är ju inte så att hon direkt vill vara anonym då hon skriver om tv programmet både på sin blogg och på sin FB. Hade jag haft namnet på stalkaren hade jag mer än gärna lagt ut det.

Tjejerna borde väl veta hans riktiga namn?
Citera
2013-09-27, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag gissar på att hyresvärden skickade räkningen till soc ??
Undrar hur hyresvärden beskrev situationen för socialen i sådana fall?
Eller betalar faktiskt soc räkningar åt en person som orsakat skada genom en kriminell handling?
Hursomhelst skumt program...... det är väl bara att glömma.
Citera
2013-09-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Jävla In_a_drare

om du kolla på alla avsnitt så är det 90% svenskar,,, men men nasse som du är så fasta så klart på invandraren.
Citera
2013-09-27, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illezt
om du kolla på alla avsnitt så är det 90% svenskar,,, men men nasse som du är så fasta så klart på invandraren.

Det är ofta blattarna som är de värsta, och du får inte glömma att de stackars invandrarfruar som blir förföljda redan kanske är mördade, OCH att detta är hasse aro vi pratar om,,, hycklar aro
Citera
2013-09-28, 08:03
Medlem
730221s avatar
Det riktigt hemska i detta avsnitt var väl att det bevisligen var en riktigt farlig person som förföljde två unga tjejer som verkligen inte hade någon större anknytning till honom. Man kan nog inte föreställa sig den rädsla de troligen kände, för de var säkert medveten om killens bakgrund.
Man blir ju ännu argare när inte de instanser de kontaktat gjorde ett smack, hyresvärd och polis är under all kritik.
Hoppas nu bara inte han blivit sur efter programmet och blivit hämndlysten eller fått upp intresset för dem igen, de bor ju trots allt fortfarande i samma område som han. Hade jag varit dem hade jag nog försökt få bostad i andra ändan av stan och skydda identitet så snart som möjligt.
Citera
2013-09-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Det är ofta blattarna som är de värsta, och du får inte glömma att de stackars invandrarfruar som blir förföljda redan kanske är mördade, OCH att detta är hasse aro vi pratar om,,, hycklar aro

kom igen nu för fan,,ska du argumentera så gör de, men hitta inte på en massa!!
HYCKLAR ARO,,hahahahahaha vet du vad ordet hycklar betyder ens??
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hycklare
Citera
2013-09-29, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illezt
kom igen nu för fan,,ska du argumentera så gör de, men hitta inte på en massa!!
HYCKLAR ARO,,hahahahahaha vet du vad ordet hycklar betyder ens??
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hycklare

klart jag vet. det är ju så att mörkertalet är oerhört stort vad gäller invandrarfruars upplevelser. de vågar inte anmäla för då blir inte familjehövdingen glad.
Citera
2013-09-29, 20:43
Medlem
vet vi vem josef är för nån?

Ingen ID på horungen?

Sjklart när det kommer en psycho turk från ett skitland med deras skitattityder mot kvinnor till sverige alltså man blir så arg- är sj inv men fan det räcker med turkar araber och somalier!!!!
Senast redigerad av KalleSvartBoll 2013-09-29 kl. 20:52.
Citera
2013-09-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
klart jag vet. det är ju så att mörkertalet är oerhört stort vad gäller invandrarfruars upplevelser. de vågar inte anmäla för då blir inte familjehövdingen glad.

Amen kom igen nuuuuu,,, du är så inskränkt i att försöka hitta fel så det blir absurt !!
FAN JAG VILL INTE TRO DE men jag undra om det är sant,, att rasister har lägre iq ??
http://www.metro.se/nyheter/rasism-hor-ihop-med-lag-intelligens-visar-forskning/EVHlbc!xAOgdFBZbgrE/
Citera
2013-09-29, 23:01
Medlem
vilka jävla fega livvakter stalkers programmet har och även hasse aro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in