2013-09-25, 21:40
Medlem
CrownImperials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Alltså varför har de inte flyttat, förstår om man kanske inte vill känna sig besegrad men jag skulle nog hellre flytta än att gå och vara rädd hela tiden.

Ganska svårt att få lägenhet i linköping. Speciellt eftersom det är studentstad.
Citera
2013-09-25, 21:44
Medlem
Olivrankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Wtf, faderskänslorna kickar in, hur har tjejerna kunnat acceptera sin situation? Varför flyttar dom inte? Varför har inte polisen agerat för två tonårstjejer, är det för att dom bor i fel område och får skylla sig själv?
Jag tror att det är svårt för två små söta tjejer att få någon respekt från polis och den där östgötabonden på förvaltningsbolaget. Helt övertygad om det skulle gå lättare för en fullvuxen karl som slår näven i bordet och vet sina rättigheter och vågar ställa krav. I alla fall i det här fallet.
Citera
2013-09-25, 21:46
Medlem
GunnersAreRunnerss avatar
Att döma av dom bilderna som visades nyss innan pausen så verkar det som att konfrontationen uteblir på grund av säkerhetsskäl, någon som tolkar det på samma sätt?
Citera
2013-09-25, 21:48
Medlem
Lotsos avatar
Tycker hela scenariot i dagens program är väldigt läskigt. Vakna mitt i natten och veta en random person står i ens hall. Hade skitit på mig.
Citera
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnersAreRunners
Att döma av dom bilderna som visades nyss innan pausen så verkar det som att konfrontationen uteblir på grund av säkerhetsskäl, någon som tolkar det på samma sätt?
Jag reagerade också på att den vanliga förhandsvisningen uteblev, dom brukar ju försöka få det att se så dramatisk ut med några springsteg och något "hallå där" allt i stressande skakiga kameraklipp.
Citera
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Alltså varför har de inte flyttat, förstår om man kanske inte vill känna sig besegrad men jag skulle nog hellre flytta än att gå och vara rädd hela tiden.
De söker lägenhet.

Ingen idé att konfrontera en psykiskt störd man, bara för tjejerna att flytta därifrån för han kommer inte att sluta.
Citera
2013-09-25, 21:49
Medlem
Citat:

Jag reagerade också på det. Bilderna brukar ju annars vara "Hej. Hasse Aro heter jag och kommer från programmet Stalkers." innan sista pausen.
Citera
Medlem
Citat:
Ja. Konstigt med sådana superelitsecurityagenter i staben.
Citera
Medlem
Exaktes avatar
Vilket område i Linköping handlar det om?
Citera
2013-09-25, 21:51
Medlem
alrajts avatar
Jävla In_a_drare
Citera
2013-09-25, 21:51
Medlem
Olivrankans avatar
Jag har inte någon bra koll på den här säsongen, hur har det blivit med konfrontationerna? Första säsongen var ju ett skämt typ:

Hasse: Jaha hörru du. Vad säger du om att du gjort som du har gjort emot x?
Stalkern: Jaha......... Det där vet jag inget om. Jag vet inte vad du pratar om
Hasse: Men x säger det.
Stalkern: Det vet jag inget om.
Hasse: Nähä, tack. Hejdå.

Har det blivit bättre?
Citera
2013-09-25, 21:52
Medlem
CrownImperials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Vilket område i Linköping handlar det om?

Tippar på Ryd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in