2013-09-25, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SantaMuerte
Vet inte om de postats tidigare men här har ni läsning om rättegången:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2040307-skelettkvinnan-polisen-manipulerade-utredning

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2043266-polisen-medger-fel-i-skelettmalet
Var rättegången välbesökt? Med tanke på antalet inlägg och besök statistik i denna tråd borde det varit fullsatt.
Citera
2013-09-25, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Var rättegången välbesökt? Med tanke på antalet inlägg och besök statistik i denna tråd borde det varit fullsatt.
Nej det var typ ingen där alls bara tre utomstående och jag kände två av dem. Min frivårdare kom också av och till. Men i övrigt var det tomt. Ja det var några snutar där också utan anledning som stirrade på mig. Men de satt nära åklagaren men fyllde ingen som helst roll.
Citera
2013-09-25, 17:52
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Varför är du på Flashback det är väl en fullständigt omoralisk site från första början? Har du sett goresektionen där de postar bilder på mördade barn hela tiden? Eller när de målade clownansikten på Arbogabarnen? Om du skall klaga var konsekvent.

Jag har aldrig sagt att jag är världens bästa människa eller något sådant. Men jag söker aktiv förändring och är inte alls samma människa idag som jag var för några år sedan, för ett år sedan, eller för 6 månader sedan. Jag har mål här i livet och ett av dem är att bli en enligt mig bättre människa i alla avseenden.

Jag har aldrig besökt goreavdelningen eftersom det ej tilltalar mig.

Ditt försvar med att "andra postar hela tiden bla bla" har jag hört förr, speciellt ang. bilderna du spred på den australiensiska flickan. Newsflash - bara för att andra människor gör en sak gör det inte mindre oetiskt.

Dessutom tror jag du inser att din inblandning i gorescenen är betydligt djupare än 99,99% av användarna på goreavdelningen. Faktum är ju att du var en ledande gestalt inom gebitet, eller hur?

Slutligen så spelar det i denna tråd ingen roll vad andra gjort, vad jag gjort, vad kamelfittan gjort eftersom den handlar om dig.
Citera
2013-09-25, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Jag har aldrig besökt goreavdelningen eftersom det ej tilltalar mig.

Ditt försvar med att "andra postar hela tiden bla bla" har jag hört förr, speciellt ang. bilderna du spred på den australiensiska flickan. Newsflash - bara för att andra människor gör en sak gör det inte mindre oetiskt.

Dessutom tror jag du inser att din inblandning i gorescenen är betydligt djupare än 99,99% av användarna på goreavdelningen. Faktum är ju att du var en ledande gestalt inom gebitet, eller hur?
Vet jag inget om.

Jag kommer frias och vara ute på gatorna som jag varit senaste året även efter hovrätten. Jag är fri. Snart får jag tillbaka allt mitt material och jag kommer kunna återgå till mitt normala liv snart igen (men med ny identitet som är skyddad och ny bostadsort och ingen vet vem jag är). Jag hoppas du lyckönskar mig till en för mig positiv och önskad framtid.
Senast redigerad av SantaMuerte 2013-09-25 kl. 22:19.
Citera
2013-09-26, 04:59
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Jag kommer frias och vara ute på gatorna som jag varit senaste året även efter hovrätten. Jag är fri. Snart får jag tillbaka allt mitt material och jag kommer kunna återgå till mitt normala liv snart igen (men med ny identitet som är skyddad och ny bostadsort och ingen vet vem jag är). Jag hoppas du lyckönskar mig till en för mig positiv och önskad framtid.
Skönt för dig! Lycka till

Vill passa på att ge dig några vänskapliga ord och korta tips på vägen så att du ökar dina möjligheter att leva ett lyckligt liv. Det senaste året har fullt förståeligt, trots att du varit "fri" förmodligen varit oerhört slitsamt.

* Berätta inte för dina vänner att du är nekrofil, att du deltagit i att självmörda en kvinna och sedan haft sex med liket. Då får folk lätt uppfattningen att du är en fullständigt empatilös nekrofil och vill ha dig inspärrad på psyket, för alltid.

* Försök förstå att vanliga människor som lever, accepterar och föredrar gällande norm- och moralregler tycker det är fullständigt förkastligt att ha vapen, likdelar och massa bilder/filmer på döda och lemlästade i sin bostad, att frossa och exploatera andra människors död och olycka. Beställ inga bilder eller filmer på förolyckade barn för att lägga ut på någon sjuk nekrofilsite. Det är just detta som lett till den stora uppmärksamhet detta fallet fick när det begav sig. Ingen kan heller tycka synd om en person som gjort sig skyldig till det du gjort, eller utgett sig för att vara den du hävdat att du är. En knarkande, supande nekrofil med hemmet fullt av vapen, likdelar och liksäckar.

* Skjut inte med vapen från fönster och/eller balkonger. Det kan dra till sig polisens blickar och resultera i en husrannsakan som gör att livet blir krångligt utifall du inte följt de första två råden.

Och sist men inte minst, hota och förfölj inte människor som tycker att nekrofiler är vidriga, det är fullständigt meningslöst då detta är en allmängiltig uppfattning.

Lycka till i livet!

/Kamelfittan
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-26 kl. 05:46.
Citera
2013-09-26, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Skönt för dig! Lycka till

Vill passa på att ge dig några vänskapliga ord och korta tips på vägen så att du ökar dina möjligheter att leva ett lyckligt liv. Det senaste året har fullt förståeligt, trots att du varit "fri" förmodligen varit oerhört slitsamt.

* Berätta inte för dina vänner att du är nekrofil, att du deltagit i att självmörda en kvinna och sedan haft sex med liket. Då får folk lätt uppfattningen att du är en fullständigt empatilös nekrofil och vill ha dig inspärrad på psyket, för alltid.

* Försök förstå att vanliga människor som lever, accepterar och föredrar gällande norm- och moralregler tycker det är fullständigt förkastligt att ha vapen, likdelar och massa bilder/filmer på döda och lemlästade i sin bostad, att frossa och exploatera andra människors död och olycka. Beställ inga bilder eller filmer på förolyckade barn för att lägga ut på någon sjuk nekrofilsite. Det är just detta som lett till den stora uppmärksamhet detta fallet fick när det begav sig. Ingen kan heller tycka synd om en person som gjort sig skyldig till det du gjort, eller utgett sig för att vara den du hävdat att du är. En knarkande, supande nekrofil med hemmet fullt av vapen, likdelar och liksäckar.

* Skjut inte med vapen från fönster och/eller balkonger. Det kan dra till sig polisens blickar och resultera i en husrannsakan som gör att livet blir krångligt utifall du inte följt de första två råden.

Och sist men inte minst, hota och förfölj inte människor som tycker att nekrofiler är vidriga, det är fullständigt meningslöst då detta är en allmängiltig uppfattning.

Lycka till i livet!

/Kamelfittan
1. Jag är ingen nekrofil och jag har inte deltagit i att en annan kvinna dött. Återigen. Såhär är det att jag efter att jag kom ut faktiskt fått vänner som jag kommit nära, kan prata med och som det känns jag känt i tio år (de säger likadant). Det är alla folk som till och med vet vem jag är. En av dem har till och med varit med och näthatat mig i den här tråden och andra forum. Men nu ändrat helt uppfattning efter att personen lärde känna mig. Ingen av dem tror på dumheterna som skrivits om mig. De är fina, drogfria människor som bryr sig om mig och jag bryr mig om dem. En av dem har till och med själv fått bevittna grova åtalbara förföljelser jag blivit utsatt för AFK där bland annat denna tråden nämnts som källa.

2. Försök du förstå, för du undvek verkligen allt jag sade och bara mal på samma skit, jag postar inte bilder på nekrofilsiter. Jag besöker inte ens sådana siter! Hade polisen granskat min Internettrafik senaste året när jag satt inne skulle de sett att jag inte besökt ens en goresite under det året jag och min fd flickvän bodde ihop. Det enda jag hade gjort under ett helt år var att ladda ned videon med Magnotta för det blev en sådan hype att jag blev barnsligt OMG nyfiken och den laddade jag ned från TPB!

Jag vill inte vara inblandad i goresiter och absolut inte några nekrofilsiter. Jag vill inte ens sitta framför en dator längre (jag är trött på dem). Jag har ett liv att leva och jag tycker datorer är ett hinder från att faktiskt leva livet så som jag vill leva det.

3. Jag har lagt mitt narkotikamissbruk bakom mig sedan länge och jag har problem med alkohol men försöker ta tag i det. Jag var på ett AA-möte så sent som igår!

4. Jag har aldrig haft mitt hem fullt med likdelar, definitionen av lik och skelett tog jag upp tidigare i tråden men du måste nog putsa glasögonen för du läser inte vad jag skriver.

5. Att man påstås skjutit en gång betyder inte att man skulle göra det igen. Men fråga dig gärna om jag verkligen har skjutit. Var någonstans i FUP står det att det finns en tomhylsa när de går igenom beslaget. Varför säger vittnet om skottlossningen att jag skulle vara blond när jag är mörkare och hade keps den dagen! Varför säger vittnet att han och hans kompis gick in i min svale och på något magiskt vis kunde se mig med ett vapen på sjunde våningen via ett fönster. Det är lite magic bullet över hela skiten (då det är tekniskt omöjligt att båda stå i min svale och se upp till sjunde våningen och mina fönster). Ställ de kritiska frågorna istället för att vilja peka på min skuld som om du redan bestämt dig. Du bor i GBG har du sagt på Flashback åk till min adress du vet var jag bor ställ dig i svalen och kolla själv och kom tillbaka med en rapport. Ja vem som helst kan göra det, berätta om det går att stå i min svale/trappuppgång och se mitt upp in i mina fönster eller ens balkong. Jag utmanar er.

Faktum är att en polis i utredningens början faktiskt sagt att de har inte ens bevis på att jag skall ha skjutit (ja det är faktiskt sant). Mina grannar som jag pratat med som står på min sida (nu har ett av paren flyttat) säger att de inte hört någon skottlossning när jag pratat med dem (jaja, jag vet mitt ord är lika mycket värt som en Kamelfittas i dina ögon men försök tänk lite kritiskt). Du kanske förstår nu varför mitt vapenstraff blev så oerhört lindrigt?

6. Jag förföljer inte folk som tycker nekrofiler är vidriga. Har aldrig gjort och tänker aldrig göra

Du har en skev uppfattning av verkligheten som kan liknas med en häst eller om du nu vill kamel med skygglappar. Du ser bara rakt fram, enkelspårigt och tragiskt. Du är så ihärdig i din enkelspårighet att du antingen bara är ett troll eller måste lida av en autististspektrum diagnos. Normala människor fungerar inte som du, det är helt enkelt något fel. Normala människor fixerar sig heller inte och vid avsaknad av bättre ord stalkar användare på Internet-forum. Jag har sett och läst hur du gjort det. Det är faktiskt inte riktigt friskt och tyder på avsaknad av ett riktigt AFK-liv. Ett tips i all välmening, stäng av datorn ta det lugnt och njut av hösten och kanske skaffa något annat i ditt liv som betyder något.
Senast redigerad av SantaMuerte 2013-09-26 kl. 10:42.
Citera
2013-09-26, 13:09
Medlem
Kamelfittans avatar
SantaMuerte, det hade varit oändligt mycket mer klädsamt och sympatibringande om du bara visade ett spår av ångest över det du gjort, samt visat ett uns förståelse för att människor tycker dina handlingar är fel. Istället gör du DIG till offret vilket är ett strategiskt självmord.

I allmänhetens ögon är du Skelettkvinnan som hade hela lägenheten full av skelett, flera hundra skelettdelar om jag inte är ute och cyklar. Skelett är kvarlevor från någons döda anhöriga, och samtliga människor, förutom ett mikroskopisk undantag personer, anser att man ska hantera dessa kvarlevor med hänsyn och på ett respektfullt sätt. Inte ha dom utspridda på hallgolvet eller i Willyspåsar. Du verkar anse dig stå över detta, du verkar tro att du har rätt att behandla andras kvarlevor bäst du behagar och visar ingen förståelse för omvärldens reaktioner.

Du hade en mängd vapen hemma som du även blivit dömd för. Folk accepterar inte människor som har illegala vapen. Polisen fick ett larm om en skjutning från din bostad och du har vid flera tillfällen nämnt att du var så påverkad att du inte minns något. Vapeninnehav + droger/alkohol är en kombo som inte är att föredra.

Du hade en mängd extremt svårförklarliga saker hemma och försöker ändå framstå oskyldig som en oskuld. Ingen tror dig med dina tafatta och infantila bortförklaringar. Vittnen säger att du utgett dig för att vara nekrofil och att du berättat om ett självmord, tom din dåvarande flickvän, varför?

Som sagt, om du bara visar att du inser att du förstår att din skelettsamling sticker omvärlden i ögonen och upprör så hade du säkert vunnit sympatier istället för att med en dåres envishet hävda din rätt att kränka grundläggande moraliska värderingar.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-26 kl. 13:21.
Citera
2013-09-26, 14:40
Medlem
krang2s avatar
En unlogic sak är:
Domstolen kommer att pröva om skelettet är lagligt eller inte. Så varför göra skillnad om innehavaren är necrofiler eller inte? Samma rättigheter för alla!
Citera
2013-09-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krang2
En unlogic sak är:
Domstolen kommer att pröva om skelettet är lagligt eller inte. Så varför göra skillnad om innehavaren är necrofiler eller inte? Samma rättigheter för alla!
Nekrofiler finns såna igentligen? Att en del seriemördare har sex med sina döda offer handlar ju om nån sorts makt.
Citera
2013-09-26, 16:08
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Nekrofiler finns såna igentligen? Att en del seriemördare har sex med sina döda offer handlar ju om nån sorts makt.
Krang2 är nekrofil, det här han erkänt.
Citera
2013-09-26, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
SantaMuerte, det hade varit oändligt mycket mer klädsamt och sympatibringande om du bara visade ett spår av ångest över det du gjort, samt visat ett uns förståelse för att människor tycker dina handlingar är fel. Istället gör du DIG till offret vilket är ett strategiskt självmord.

I allmänhetens ögon är du Skelettkvinnan som hade hela lägenheten full av skelett, flera hundra skelettdelar om jag inte är ute och cyklar. Skelett är kvarlevor från någons döda anhöriga, och samtliga människor, förutom ett mikroskopisk undantag personer, anser att man ska hantera dessa kvarlevor med hänsyn och på ett respektfullt sätt. Inte ha dom utspridda på hallgolvet eller i Willyspåsar. Du verkar anse dig stå över detta, du verkar tro att du har rätt att behandla andras kvarlevor bäst du behagar och visar ingen förståelse för omvärldens reaktioner.

Du hade en mängd vapen hemma som du även blivit dömd för. Folk accepterar inte människor som har illegala vapen. Polisen fick ett larm om en skjutning från din bostad och du har vid flera tillfällen nämnt att du var så påverkad att du inte minns något. Vapeninnehav + droger/alkohol är en kombo som inte är att föredra.

Du hade en mängd extremt svårförklarliga saker hemma och försöker ändå framstå oskyldig som en oskuld. Ingen tror dig med dina tafatta och infantila bortförklaringar. Vittnen säger att du utgett dig för att vara nekrofil och att du berättat om ett självmord, tom din dåvarande flickvän, varför?

Som sagt, om du bara visar att du inser att du förstår att din skelettsamling sticker omvärlden i ögonen och upprör så hade du säkert vunnit sympatier istället för att med en dåres envishet hävda din rätt att kränka grundläggande moraliska värderingar.
Sluta ljug, jag har många gånger sagt att jag förstår om det låter konstigt osv. I ett förhör står det till och med att jag visar mycket ånger. Det har gått ett år, jag har redan ältat och ångrat allt jag kunnat om och om igen.

Jag använde inga droger vid den tiden av mitt liv utöver alkohol. Försök inte ljug nu igen.

Handlingar jag lämnade in till hovrätten visade att skelettdelar skall förvaras i plastpåsar och att ställen som hanterar skelett många gånger lägger dem på golvet, soffor eller sätter skelett i stolar. Du Kanske borde rikta ditt ogillande där i så fall de verkliga övergreppen (enligt dig) sker. Jag anser inte jag agerat fel med innehav eller hanteringen av skelettdelarna därför kräver jag dem tillbaka och att griftefridsdomen skall annulleras. Jag anser inte jag gjort ett lagbrott och som den rättspsykiatriska läkaren sade till mig under min P7, "vilken fd läkarstuderande har inte en skalle i bokhyllan", jag skrattade till honom och nickande sade att jag vet just nu en som har det (dvs han själv). Det är många som har skelettdelar hemma, många fler än vad man kan tro sade de på GT's tv.

Ja, jag hade en mängd vapen jag var i färd med att slänga. Göra mig av med alltså. Jag hade förändrat mig som människa. Men jag tycker ändå pepparsprey och tasers borde vara lagliga, tycker inte du det?

Folk skämtar på fyllan, till S sade jag det för att bli av med henne hon var en kontrollerande galning. När jag träffade tjejer blev hon svartsjuk och kallade dem för horor osv bara för att jag inte kunde sitta och prata i telefon 2 timmar om dagen med henne! Jag visste att hon tyckte nekrofili var det äckligate hon visste. Men det finns saker du inte vet men jag och S vet och som jag mycket väl kan dra henne inför domstol för.

L har jag aldrig sagt det till, hon hittar på allt. Hon gick själv till polisen efter nyheterna och Flashback. Hennes historia är genomgående inkonsekvent och motsägelsefull och det är stora skillnader från historien i rättegången och under förhören. Hon är dömd för bedrägeri och trodde jag hade anmält henne till sociala. Hon hade mycket goda motiv. Dessutom kände hon S, de höll på och cyberdejta medan jag avslutade kontakten med S!

Svårförklarliga saker som vadå? Pannlampa? Våtservetter? Sexologisk boksamling, rättsmedicinsk boksamling och osteologiska böcker där varje bok kunde kosta 1500 kr st. Herregud kom igen (det enda perversa där är priserna på böckerna). Är man samlare är man. Jag har hjälmar och knivar från tyska soldater som är från första världskriget, en av hjälmarna har ett skotthåll i sidan (jag lovar jag är oskyldig). Jag är en nörd, en samlare jag snöar in mig på saker och gillar att samla. Jag har en life size figur med autentisk sovjetisk militäruniform från 1970-talet ståendes i vardagsrummet. Svårförklarligt...hur låter samlare eller hobbyist? Det mest perversa jag har är en kompis gamla frimärkssamling...det är riktigt sjukt.

Du Kamelfittan är helt enkelt tråkig typ och tror du talar för en majoritet när du inte gör det. Du talar endast för dig själv. Du måste leva ett oerhört fattigt liv, tråkigt och tragiskt och jag tror verkligen inte du lever som du lär. Du hånar mig för att jag gör polisanmälningar när det är det som polisen vill att man skall göra och vad allmänheten anser. Du är en hycklare och som en trasig skiva så fort du blir överbevisad på en punkt hoppar du till nästa spår. Du trollar helt enkelt eller så är du bara väldigt väldigt fixerad vid mig som person.
Citera
2013-09-26, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Krang2 är nekrofil, det här han erkänt.
Det visste jag inte, var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto