2013-09-26, 11:08
  #17545
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Nån skriver nåt om att dp's oljor smärtar. . O vipps så sprider sig det som cancer o alla har ont till höger och vänster. .

HAHA, sådär är det alltid!
Jag kör DP tren nu, smärtar inte ett skit Men klart det blir lite ömt om man kör samma skinka varje stick, tror många missar det och skyller på oljorna
2013-09-26, 11:16
  #17546
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
HAHA, sådär är det alltid!
Jag kör DP tren nu, smärtar inte ett skit Men klart det blir lite ömt om man kör samma skinka varje stick, tror många missar det och skyller på oljorna
Har kört dp många ggr och inte fått sån smärta alls. Som du skrev så förknippas smärta med fel på olja i samband med stick i samma muskel flera ggr för att som noob klarar man inte sätta på fler ställen än höger lår om man är högerhänt hehe

Å låret smärtar ofta mer än axel, ass exempelvis..

Vilket tren kör du hexen eller?
2013-09-26, 12:15
  #17547
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Har kört dp många ggr och inte fått sån smärta alls. Som du skrev så förknippas smärta med fel på olja i samband med stick i samma muskel flera ggr för att som noob klarar man inte sätta på fler ställen än höger lår om man är högerhänt hehe

Å låret smärtar ofta mer än axel, ass exempelvis..

Vilket tren kör du hexen eller?
De hade ju någon batch för typ 10-15 månader sen som smärtade ORDENTLIGT och de fick typ världens sämsta rykte, de har verkligen försökt göra allt i sin makt efter det för att få tillbaka ryktet och höja kvalitén på deras produkter och nu verkar folk tala väldigt gott om DP, jag har själv kört deras Testo E och tren E och är helnöjd.
2013-09-26, 12:19
  #17548
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
De hade ju någon batch för typ 10-15 månader sen som smärtade ORDENTLIGT och de fick typ världens sämsta rykte, de har verkligen försökt göra allt i sin makt efter det för att få tillbaka ryktet och höja kvalitén på deras produkter och nu verkar folk tala väldigt gott om DP, jag har själv kört deras Testo E och tren E och är helnöjd.

Rykte beror främst på hur många småsäljare som orkar sitta och promotea skiten. Och det i sin tur beror på vad som finns tillgängligt till bra priser.
2013-09-26, 12:20
  #17549
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Rykte beror främst på hur många småsäljare som orkar sitta och promotea skiten. Och det i sin tur beror på vad som finns tillgängligt till bra priser.
Jo fast nu menade jag mer att eftersom en hel batch gav folk otroliga smärtor så fick de dåligt rykte på det sättet.
2013-09-26, 13:37
  #17550
Medlem
NirvanAs avatar
Vilken (oral) steroid och märke är bäst för Styrka och som finns på "svenska marknaden" för tillfället? Någon som testat något NYLIGEN och kan svara?

Verkar bara finnas skit/fejk halotestin, winnar var hyfsade men gillade inte generella torrheten man får av dem, dianabol är hyfsade, likaså oxar...

Vad säger ni?
2013-09-26, 15:08
  #17551
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Har kört dp många ggr och inte fått sån smärta alls. Som du skrev så förknippas smärta med fel på olja i samband med stick i samma muskel flera ggr för att som noob klarar man inte sätta på fler ställen än höger lår om man är högerhänt hehe

Å låret smärtar ofta mer än axel, ass exempelvis..

Vilket tren kör du hexen eller?

Precis, det där hände mig i början, satte alltid i vänster skinka enbart, fick stora böldliknande utbuktningar till slut. Och då gnällde jag på skitolja. Visste inte ens vad en skitolja var då

Jag kör på tren e, väldigt låg dos 100mg e5d och får trots låg dos sjukt bra svar
Den funkar på precis alla sätt den ska. Jag är dock sugen som fan på hex
2013-09-26, 15:27
  #17552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vilken (oral) steroid och märke är bäst för Styrka och som finns på "svenska marknaden" för tillfället? Någon som testat något NYLIGEN och kan svara?

Verkar bara finnas skit/fejk halotestin, winnar var hyfsade men gillade inte generella torrheten man får av dem, dianabol är hyfsade, likaså oxar...

Vad säger ni?

Aldrig kört orala men har en polare som kör mycket med dboll och win han är sjukt stark.

T.ex, han ökade från 160 i bänk till 200 på bara 4 månader med win och dboll, han kanske hade lite testo med också but still..
2013-09-26, 16:07
  #17553
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpme
Aldrig kört orala men har en polare som kör mycket med dboll och win han är sjukt stark.

T.ex, han ökade från 160 i bänk till 200 på bara 4 månader med win och dboll, han kanske hade lite testo med också but still..
På så vis.

Nån som har nån erfarenhet av superdrol(antar är anadrol+metyltest?)/superbol(dianabol+M1T)/metyltestosterone när det gäller styrka?
2013-09-26, 16:15
  #17554
Medlem
Något som kört IMlabs och har något att säga om dem?
2013-09-26, 16:39
  #17555
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Något som kört IMlabs och har något att säga om dem?

Kör deras deca just nu, funkar riktigt fint
Bra säljare dessutom, grön, smidig och trevlig!
2013-09-26, 16:55
  #17556
Medlem
Tar och postar igen eftersom jag inte fått svar på min tidigare fråga.

Någon som kört Z-labs Testo E 250mg/ml 10ml flaskor. En vän som ligger på Testo galenika nu men fått hem några flaskor och hoppar över på Z-labs testo nästa vecka tror jag om jag inte minns fel.

Är de bra tryck i deras grejjer? hur är injekt smärtan om de nu är någon alls? och ni som kört den vad tror ni om dosen.. dvs känns de som att den innehåller 250mg/ml eller är den under/över doserad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in