2013-09-26, 17:06
  #17557
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Tar och postar igen eftersom jag inte fått svar på min tidigare fråga.

Någon som kört Z-labs Testo E 250mg/ml 10ml flaskor. En vän som ligger på Testo galenika nu men fått hem några flaskor och hoppar över på Z-labs testo nästa vecka tror jag om jag inte minns fel.

Är de bra tryck i deras grejjer? hur är injekt smärtan om de nu är någon alls? och ni som kört den vad tror ni om dosen.. dvs känns de som att den innehåller 250mg/ml eller är den under/över doserad?

Z har väl precis i dagarna fått in sina nya oljor eller?
Det är inte den gamla batchen då? I så fall råder jag din vän att inte använda dem.
2013-09-26, 17:17
  #17558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Z har väl precis i dagarna fått in sina nya oljor eller?
Det är inte den gamla batchen då? I så fall råder jag din vän att inte använda dem.


Nä det är den nya. helt ny kom för två tisdagar sen eller nå sånt. dock hade eticketen försvunnit från flaskorna men han meddelade de innan köp och sa att han inte ens ville sälja dom igentligen men min vän bryr sig inte direkt om etiketter
2013-09-26, 17:19
  #17559
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Nä det är den nya. helt ny kom för två tisdagar sen eller nå sånt. dock hade eticketen försvunnit från flaskorna men han meddelade de innan köp och sa att han inte ens ville sälja dom igentligen men min vän bryr sig inte direkt om etiketter

Ja då är det ju dom gamla om han sa att han inte ville sälja dom?
För jag vet att Z fått in grejer typ i veckan.

Ta ett stick då, får du feber och mår kasst så märker du
Vad heter testot? Märke?
2013-09-26, 22:06
  #17560
Medlem
Någon som har kört Nordic Pharmas OT från MM på senaste tiden?

Vill veta om det är rätt doserat, och om det är "bra grejer".
2013-09-26, 23:56
  #17561
Medlem
Brandfarligs avatar
tips på bra mast-e?
2013-09-27, 01:22
  #17562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
tips på bra mast-e?

Lion Lab är alltid ett säkert kort.
2013-09-27, 07:19
  #17563
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
tips på bra mast-e?

Ligger på diamonds mast e, sjukt nöjd. Nya kartongen ser flashig ut med hehe.
2013-09-27, 13:03
  #17564
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Precis, det där hände mig i början, satte alltid i vänster skinka enbart, fick stora böldliknande utbuktningar till slut. Och då gnällde jag på skitolja. Visste inte ens vad en skitolja var då

Jag kör på tren e, väldigt låg dos 100mg e5d och får trots låg dos sjukt bra svar
Den funkar på precis alla sätt den ska. Jag är dock sugen som fan på hex
Hehe ja visst är det så det är knattarna här som sprider rykten haha.. Dp är inget skit!

Men här gäller det att ha glimten i ögat, alltför många som tar allt som skrivs här personligt av nån konstig anledning måste vara för fulla med juice
2013-09-27, 13:40
  #17565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Hehe ja visst är det så det är knattarna här som sprider rykten haha.. Dp är inget skit!

Men här gäller det att ha glimten i ögat, alltför många som tar allt som skrivs här personligt av nån konstig anledning måste vara för fulla med juice
Vet inte om du levde under en sten den tiden då en massa folk fick problem av dimond testoE eller hur du har missat det. Var aldrig något fel på deras andra oljor heller vad jag kan minnas men just deras testo enan fick jävligt många problem av.
2013-09-27, 14:02
  #17566
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Vet inte om du levde under en sten den tiden då en massa folk fick problem av dimond testoE eller hur du har missat det. Var aldrig något fel på deras andra oljor heller vad jag kan minnas men just deras testo enan fick jävligt många problem av.
O här har vi en som tog mitt inlägg personligt.. tragiskt! Jag använde mig av dp enantahte då. Ka ske var jag mindre känslig en vissa men så är det vi är olika. Hur som äh orkar inte diskutera. Fortsätt skriv om dp och smutskasta bäst ni vill bryr mig inte. . jag orkar inte..
2013-09-27, 14:32
  #17567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
O här har vi en som tog mitt inlägg personligt.. tragiskt! Jag använde mig av dp enantahte då. Ka ske var jag mindre känslig en vissa men så är det vi är olika. Hur som äh orkar inte diskutera. Fortsätt skriv om dp och smutskasta bäst ni vill bryr mig inte. . jag orkar inte..
Smutskasta? Var fan smutskasta jag det? Personligt tog jag det inte heller säger bara som det är.
2013-09-27, 14:58
  #17568
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
tips på bra mast-e?

Core lab har bra mast !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in