Citat:
Ursprungligen postat av
Ishackor
Precis, det där hände mig i början, satte alltid i vänster skinka enbart, fick stora böldliknande utbuktningar till slut. Och då gnällde jag på skitolja. Visste inte ens vad en skitolja var då
Jag kör på tren e, väldigt låg dos 100mg e5d och får trots låg dos sjukt bra svar

Den funkar på precis alla sätt den ska. Jag är dock sugen som fan på hex

Hehe ja visst är det så

det är knattarna här som sprider rykten haha.. Dp är inget skit!
Men här gäller det att ha glimten i ögat, alltför många som tar allt som skrivs här personligt av nån konstig anledning

måste vara för fulla med juice