Citat:
Ursprungligen postat av
BlueEyedDevil
Har kört dp många ggr och inte fått sån smärta alls. Som du skrev så förknippas smärta med fel på olja i samband med stick i samma muskel flera ggr för att som noob klarar man inte sätta på fler ställen än höger lår om man är högerhänt hehe
Å låret smärtar ofta mer än axel, ass exempelvis..
Vilket tren kör du hexen eller?
Precis, det där hände mig i början, satte alltid i vänster skinka enbart, fick stora böldliknande utbuktningar till slut. Och då gnällde jag på skitolja. Visste inte ens vad en skitolja var då
Jag kör på tren e, väldigt låg dos 100mg e5d och får trots låg dos sjukt bra svar

Den funkar på precis alla sätt den ska. Jag är dock sugen som fan på hex