2013-09-25, 21:59
  #17533
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gainz
uppskattar svaret!

om någon annan som läser detta fått tag i något HG det senaste som verkar vara äkta, skriv en rad, tack !
mvh!

Dennis på HB har äkta galenika.
2013-09-25, 22:04
  #17534
Medlem
Någon som kört Z-labs Testo E på sistone? dom har fått in en ny batch av Testo E och min bror har inte testat detta ännu efter inköpet då han fortfarande har kvar Galenika ampuller.

Vad tyckte ni om styrkan? är de 250mg/ml eller är de under/över doserat. svider injectionerna mycket eller tjoffas dom in utan problem vid IM

Tacksam för svar.
2013-09-25, 22:04
  #17535
Medlem
InsaneWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Är nog rätt olika d där. Jag får rejäl smärta efter en halv dag ca av diamonds nya eo fria samt så sitter det i 3dagar och känner mig febrig å jävlig.
Tänkte att det går väl över ,men så fan heller!
Inget annat märke har gett mig det nån gång.
Tex lionlab, corelab, galenika, IM mfl
Dock är diomonds npp totalt smärtfri på mig.
Så antar att det är just deras testo e som inte funkar på just mig.
Någon teori på det?


Verkar som vissa fortfarande är lite känsliga för DP:s testo e . Kan rekommendera att prova cypen istället. Är betydligt snällare för mig.

Jag mailade DP och berättade att jag fick lite ont av enanthaten och dom var väldigt tillmötesgående och har nu i veckan tagit fram en ny variant testo enanthate med nytt recept. Kommer få prova denna så fort dom kan få in den i sverige vilket tydligen kunde dröja ett tag. Kommer skriva om det i min rapport när det blir aktuellt så håll koll där om du/ni är intresserade.
2013-09-25, 22:17
  #17536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneWarrior
Verkar som vissa fortfarande är lite känsliga för DP:s testo e . Kan rekommendera att prova cypen istället. Är betydligt snällare för mig.

Jag mailade DP och berättade att jag fick lite ont av enanthaten och dom var väldigt tillmötesgående och har nu i veckan tagit fram en ny variant testo enanthate med nytt recept. Kommer få prova denna så fort dom kan få in den i sverige vilket tydligen kunde dröja ett tag. Kommer skriva om det i min rapport när det blir aktuellt så håll koll där om du/ni är intresserade.


En vän till mig körde deras Enanthe och var tvungen att åka in till sjukhuset tre dagar efter första sticket. kraftigt infektion, han antog att det vart nå knas vid inject och att det bara va otur. men andra dosen fick han kraftig feber och blev sängliggandes i nästan en vecka och kunde knappt röra benet. han hoppade av kuren och gav bort flaskorna till en annan vän och förklarade vad som hänt. killen testade endå och fick även han otrolig smärta och feber och liknande så nånting är de som inte är riktigt ok i åtminstone dom flaskorna dom fick.
2013-09-25, 22:32
  #17537
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
En vän till mig körde deras Enanthe och var tvungen att åka in till sjukhuset tre dagar efter första sticket. kraftigt infektion, han antog att det vart nå knas vid inject och att det bara va otur. men andra dosen fick han kraftig feber och blev sängliggandes i nästan en vecka och kunde knappt röra benet. han hoppade av kuren och gav bort flaskorna till en annan vän och förklarade vad som hänt. killen testade endå och fick även han otrolig smärta och feber och liknande så nånting är de som inte är riktigt ok i åtminstone dom flaskorna dom fick.
När inträffade detta?
Mvh
2013-09-25, 23:02
  #17538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
När inträffade detta?
Mvh


hmm låt se. vad kan de varit... veckor eller månad sedan? kanske 2? har svårt att sätta fingret på när det hände men det var inte allt för länge sedan. så tror det är förra batchen eller kanske den nuvarande vet inte hur mycket som säljs osv.
2013-09-26, 08:51
  #17539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Aldrig sett oral tren A vilket inte lär finnas. Kan du länka? Men som svar på din fråga kommer det inte fungera då inte tren a passerar levern, därför man tar det IM. Om alla steroider gick att ta i tablettform skulle man knappast injicera de.


Det finns oral tren acetate, väldigt dåligt upptag dock.

Finns turinabol acetate samt primobolan acetate och det är oralt bruk.

Läste någonstans att upptaget är piss, ca 20%
2013-09-26, 09:17
  #17540
Medlem
Jag hade problem med DP:s gamla test E , konstant smärta mellan Injektionerna och då körde jag 1ml e4d.
Nu kör jag deras nya sortiment utan EO , kör test E, mast E, test P,mast P och deras EQ 1ml av varje, ingen som helst smärta eller problem efter injekt.
2013-09-26, 09:27
  #17541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
OK tack för info, vill ju inte hamna på efterlyst som styckmördare nädå men annars rätt nöjd med livet så är inte så aggro. Men ska ha i åtanke de du sagt och prova mig fram med lägre doser tren kanske, vilka doser låg du på?

Kan bara instämma på föregående kommentar, ligger på tren a tillsammans med mast och propp.. Och sen jag la in tren har jag blivit helt knäpp. Kan börja nojja för små saker och bygga upp aggression för ingenting och se svart på några minuter. Svartsjukan har maxat i höjden är verkligen ryskroulett med humöret haha
2013-09-26, 10:07
  #17542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebear87
Kan bara instämma på föregående kommentar, ligger på tren a tillsammans med mast och propp.. Och sen jag la in tren har jag blivit helt knäpp. Kan börja nojja för små saker och bygga upp aggression för ingenting och se svart på några minuter. Svartsjukan har maxat i höjden är verkligen ryskroulett med humöret haha

Vilka doser ligger du på? har en vän som upplever samma problem han ligger på rätt så höga doser, vet inte exakt vilken MG per vecka han ligger på men han upplever precis samma sak. han får verkligen hejda sig för att inte få utbrott på grund av sin svartsjuka mot kvinnan hans.

På gymmet fungerar hans agressioner bra men jag ser att det sliter på honom på fritiden också. han är inne på 8e veckan
2013-09-26, 10:50
  #17543
Medlem
decabolls avatar
Efter nästan varje stick med DP's Testo Propp får jag lite infektion/injectpain som varar i 2dagar, ofta testofeber dagen efter då jag fryser/svettas som en gris, är det vanligt?

mvh
2013-09-26, 11:00
  #17544
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Nån skriver nåt om att dp's oljor smärtar. . O vipps så sprider sig det som cancer o alla har ont till höger och vänster. .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in